Ecoheat pieni lämmityslaite keraamisella elementillä -mainos on huijausta

Anonyymi-ap

Saitko Youtube mainoksen, jossa esitellään noin 25 cm korkeaa siirrettävää ihmelaitetta, joka lämmittää huoneen hetkessä.
Se on ihan tavallinen lämmitin, joka toimii suorasähkö -periaatteella mutta raskaasti ylihintaisena. Eli huono, pieni laite kalliilla.

Ecoheat -sanaa käyttävät sekä rehelliset lämpöpumppujen myyjät mutta myös nämä huijarit.

Linkki https://try.shopecoheat.co/ vie itsekehu-sivustolle, joka on täynnä TILAA NYT -nappuloita ja tekaistuja lausuntoja asiakkailta.
Yhteystiedot on epämääräiset, kuten huijareilla on tapana laittaa.

Myyvät -50% alennuksella, mutta mistä hinnasta? No tietenkin +400% ylihinnoitellusta, josta onkin varaa pudottaa puolet pois ja silti hinta on kaksinkertainen kilpailijoihin nähden. Moinen alennushinnoittelu on sitä paitsi kiellettyä kun koskaan ei olla myyty sillä alentamattomalla.

Ei siihen sisälly mitään ihmeellistä teknologiaa, keraamisilla elementeillä on monet auton sisätilan lämmittimetkin rakennettu.
Eikä 1200W lämmitysteho riitä oikeasti pakkasilla kuin pienen huoneen lämmittämiseen jos eristykset on tavanomaiset Suomen idioottien tekemät.

Fruugo myy näitä stadionin juoksuradan muotoisia lämmittimiä noin 75 eurolla, mutta oikeesti se on hiustenkuivaaja ja pahasti ylihinnoiteltu sellainen.

Gigantti noin 50 eurolla eikä sekään ole hyvä ratkaisu juuri mihinkään lämmittämiseen, johonkin tilapäiseen ehkä.

Varo myös näitä huijauksia
Samaan huijausryhmään kuuluvat ne viilennyslaitteet, joita kehutaan ja todellisuudessa saadaan 2 asteen jäähdytys. Saat bakteeripesän jossa ihmeelliseksi kehuttu jäähdytin perustuu veden haihduttamiseen - mutta joka samalla lisää kosteutta, mikä on juuri hiostavassa tilanteessa se haitallinen huoneilman ominaisuus.

5

898

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä on aloituksen oikea pointti kun mitään uutta asiaa aloitus ei sisällä ??

• Anonyymi

Huijausta, ei minulla muuta.

• Anonyymi

Helpoimmalla selviät kun hankit sellaisen selaimen jossa on mainosten esto oletusarvona.
      Sitten ei tarvitse tulla tänne suoltamaan jotain höpöjuttuja.

• Anonyymi

Mitäpä jos itse pysyisit pois tältä keskustelukanavalta kun tämän kanavan tarkoituksena on keskustelu ja aloittajan aihe on aivan asiallinen.

• Anonyymi

Niin tuo mainos oli youtuben omalla ohjelmalla. Kun laittaa mainosten eston päälle se joskus katsoo aivan asiallisetkin sivut mainokseksi ja estää ne. Omakohtaisi kokemuksia on.
      Itse en ole tietokonenörtti vaan varmaan aivan keskiverto tietokoneen käyttäjä eikä tuollaisten esto-ohjelmien säätäminen ole minulle helppoa.

Nyt varmaan vastaat että pysy sitten pois täältä. Niinpä, noin voi kertoa muille miten suuri asiantuntija olet tietokoneasioissa ja oikeutettu neuvomaan muita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi kuollut ulosajossa lauantai-iltana Loimaalla

On tainnut olla melkoinen ylinopeus kun on tuollaista jälkeä tullut. Onneksi ei kuitenkaan sivullisia menehtynyt https://viranomaisuutiset.fi/ulosajo-
      Loimaa
      268
      12184
    2. 735
      4677
    3. Haittaako se, että olen sua nuorempi?

Mulle ikäerolla ei ole mitään väliä, mutta voiko naista se haitata, jos on vanhempi miestä?
      Ikävä
      158
      2239
    4. Kaikkea hyvää

Emme enää tapaa.
      Ikävä
      184
      1779
    5. Hoosiannaa samban tahdissa

Tallensin tänä aamuna klo 10 Helsingin Paavalin kirkosta (Hermannissa) tulleen Adventti-jumalanpalveluksen. Aloitus, eli kirkkoherra Kari Kanalan ja
      Luterilaisuus
      171
      1722
    6. Näin sinuakin kytätään - näyttöihin upotetut kamerat

On tultu uuteen vaiheeseen , jota monet eivät vieläkään ymmärrä. Uusimpiin puhelimiin sekä tietokoneisiin on ilmeisesti häivytetty/piilotettu kamerat
      Maailman menoa
      221
      1154
    7. Haittaako mies

Että mulla on seksuaalisia haluja sua kohtaan? Onko se sun mielestä outoa? Oot vaan niin kuuma mies. 🤤
      Ikävä
      49
      1096
    8. Sanna Marin: Suomessa romahtaa nyt kaikki!

- Pisatutkimus kertoo koulutuksen tason romahduksesta. - Olkiluoto 3 kertoo suomalaisen teollisuusosaamisen tason. - Vanhusten hoito retuperällä. - So
      Maailman menoa
      189
      1081
    9. Kysymys haavemaihin

Hei haaveileva mukava nainen, miten meni viikonloppu?
      Ikävä
      226
      1009
    10. Kumpa tietäisin mies

Mitä päässäsi liikkuu. Niin tietäisi miten toimia..
      Ikävä
      116
      948
    Aihe