taas 2 keikkaa peruttu. Pedodannya kukaan viitti enempää katella. Danny on vaan kiltisti Helmin kans kotona ja leikkii lääkärileikkejä.
danny helmeilee
15
684
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan uteliaisuuttani kyselen, että mikä sinulla on tarkoitus tehdä tällaisia jonnin joutavia kirjoituksia. Ei kovin monia kiinnosta Dannyt ja Helmit. Ainakin minun puolestani saavat olla ja mennä ihan mihin tahtovat. Ovat ns. tyhjänpäiväisiä.
- Anonyymi
Ihan ok että danin ura loppuu näihin tunnelmiin.
- Anonyymi
Dammy vaarin ura on ohi . Pervo ukki sai mitä tilasi.
- Anonyymi
helmin iskän pukilla nähty danny kaa yhtä aikaa panevat helmii
- Anonyymi
nivat helmii is kän kaadanny helmii
- Anonyymi
Nyt hei ihan tosi. Älä nyt herranen aika vastaile itse itselle. Pervoooo....
- Anonyymi
Jokunen vuosi sitten Räni oli Rauman Honkkelissa ilman heilaa. Meni kuitenkin kiireen vilkkaa karkuun puutarhaosaston nurkkaan kun näki muita asiakkaita. Myymälän nimi oli siis silloin vielä virallisesti Hong Kong. Annoin Tänin olla ihan omassa rauhassa, en viitsinyt mennä häiritsemään.
- Anonyymi
cvvv
- Anonyymi
nyt helmi tuli raumalle tienaan antaa rauman lukolle ja rauman telakalle. piparia
- Anonyymi
Ei tosikaan, miten ihmiset ovat ilkeitä????
Hyvin realistisella pohjalla tämä suhde on. Kaksi aikuista, joilla kemia pelaa. Danny tiedostaa kuolevaisuutensa. Helmi jatkaa elämäänsä Dannyn jälkeen ihanassa opissa olleena. Mahdollisesti hoitoala. ? Kokemusvuosiin käsittääkseni lasketaan omaishoitajuus, henkilökohtainen avustaja. Kyllä nämä kaksi ihanaa ovat asiansa varmaan osanneet hoitaa.- Anonyymi
helmii painanut 9 vuooiaasti asti kertoi helmi isä.veivät dannylle yökylään
- Anonyymi
Kateelliset vinkuu joilla ei ole koskaan ollut omaa elämää.
- Anonyymi
Boomeri dany pääsee painaa kui omaa pesää
- Anonyymi
Miksi? Sitä kysyn? Eihän ole normaali ihminen kirjoittelemassa vuositolulla Danny-kirjoituksia?
Kateellinen vai jotenkin sairas? - Anonyymi
aaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42457
- 47427