taas 2 keikkaa peruttu. Pedodannya kukaan viitti enempää katella. Danny on vaan kiltisti Helmin kans kotona ja leikkii lääkärileikkejä.
danny helmeilee
15
456
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan uteliaisuuttani kyselen, että mikä sinulla on tarkoitus tehdä tällaisia jonnin joutavia kirjoituksia. Ei kovin monia kiinnosta Dannyt ja Helmit. Ainakin minun puolestani saavat olla ja mennä ihan mihin tahtovat. Ovat ns. tyhjänpäiväisiä.
- Anonyymi
Ihan ok että danin ura loppuu näihin tunnelmiin.
- Anonyymi
Dammy vaarin ura on ohi . Pervo ukki sai mitä tilasi.
- Anonyymi
helmin iskän pukilla nähty danny kaa yhtä aikaa panevat helmii
- Anonyymi
nivat helmii is kän kaadanny helmii
- Anonyymi
Nyt hei ihan tosi. Älä nyt herranen aika vastaile itse itselle. Pervoooo....
- Anonyymi
Jokunen vuosi sitten Räni oli Rauman Honkkelissa ilman heilaa. Meni kuitenkin kiireen vilkkaa karkuun puutarhaosaston nurkkaan kun näki muita asiakkaita. Myymälän nimi oli siis silloin vielä virallisesti Hong Kong. Annoin Tänin olla ihan omassa rauhassa, en viitsinyt mennä häiritsemään.
- Anonyymi
cvvv
- Anonyymi
nyt helmi tuli raumalle tienaan antaa rauman lukolle ja rauman telakalle. piparia
- Anonyymi
Ei tosikaan, miten ihmiset ovat ilkeitä????
Hyvin realistisella pohjalla tämä suhde on. Kaksi aikuista, joilla kemia pelaa. Danny tiedostaa kuolevaisuutensa. Helmi jatkaa elämäänsä Dannyn jälkeen ihanassa opissa olleena. Mahdollisesti hoitoala. ? Kokemusvuosiin käsittääkseni lasketaan omaishoitajuus, henkilökohtainen avustaja. Kyllä nämä kaksi ihanaa ovat asiansa varmaan osanneet hoitaa.- Anonyymi
helmii painanut 9 vuooiaasti asti kertoi helmi isä.veivät dannylle yökylään
- Anonyymi
Kateelliset vinkuu joilla ei ole koskaan ollut omaa elämää.
- Anonyymi
Boomeri dany pääsee painaa kui omaa pesää
- Anonyymi
Miksi? Sitä kysyn? Eihän ole normaali ihminen kirjoittelemassa vuositolulla Danny-kirjoituksia?
Kateellinen vai jotenkin sairas? - Anonyymi
aaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651453Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58751
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47744- 57720
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650