Takkaan pitäisi saada tunnelmaa varten liekkiä. Ei viitsi puita polttaa vaivan ja savutteluiden vuoksi.
Mistä saisi hyvän polttimon takan sisälle? Pientä uunipeltiä käytin, mutta polttaa etanolia turhan nopeasti. Netissä näkyy sisustustakkoja poskettomilla hinnoilla. Mikä olisi ratkaisu?
Takkaan poltin etanolille, loppu savuttelu
Anonyymi-ap
3
180
Vastaukset
- Anonyymi
Ratkaisu on perinteinen KVG. Biotakka poltin.
Kokonaiset "biotakat" tosiaan poskettomissa hinnoissa, mutta tällaisen sisuskalut (RST peltilaatikko) jos saa n. satkulla, niin en ainkaan itse jaksaisi alkaa harrastamaan vastaavan väkertämistä itse. - Anonyymi
Piti tarkistaa Googlesta, mitä KVG tarkoitti. Sehän tarkoitti Googlesta kysymistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3251863Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751304Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831297- 1341167
- 841007
- 90904
- 48853
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro118824- 48790
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60746