Ns. naapurintytöt

Anonyymi-ap

Onko naapurintyttö-tyyppiset naiset teidän makuun? Mua viehättää juuri eniten.

46

848

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Riippuu mitä tarkoitat. Mun tyyppiä on eniten feminiiniset tavalliset naiset, ei mitään överireleitä mutta ei maskuliinisuuttakaan.

      • Anonyymi

        Tämä juuri, tavallinen feminiininen olemus ja vaatetus, ilman tekoripsiä tai tekokynsiä. En innostu shokkiefekteistä, enkä maskuliinisuudesta. Puolipitkät tai pitkät hiukset, vähän meikkiä tai ilman, tavalliset naisten vaatteet, ei lävistyksiä tai muuta erikoista.


    • Anonyymi

      Ei mitään harmaahiirulaista, eikä butc tyyppistä vaan femme.

    • Anonyymi

      Siinä onkin kysymys. Missä tapaisi tavallisen naisen, joka elää ja käyttäytyy kuten muutkin, eikä harrasta mitään polyjuttuja tai muita sekoiluja, eikä ole ikuisessa prosessissa identiteettinsä kanssa ja pyöri itsensä ympärillä. Ne jutut kun ei tippaakaan kiinnosta.

      • Anonyymi

        Mulle sopisi nimenomaan naapurintyttö. Nainen joka haluaa elää normaalia arkielämää, käydään töissä, hoidetaan kotia, harrastetaan mukavia asioita, ollaan paljon perheen, suvun ja ystävien kanssa, välillä syödään ulkona, kerran pari vuodessa tehdään joku matka. Tasapainoista arkea ilman draamaa ja yllätyksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle sopisi nimenomaan naapurintyttö. Nainen joka haluaa elää normaalia arkielämää, käydään töissä, hoidetaan kotia, harrastetaan mukavia asioita, ollaan paljon perheen, suvun ja ystävien kanssa, välillä syödään ulkona, kerran pari vuodessa tehdään joku matka. Tasapainoista arkea ilman draamaa ja yllätyksiä.

        Tämä sopisi mullekin täydellisesti ja elänkin jo noin. Se kumppani vain puuttuu yhtälöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä sopisi mullekin täydellisesti ja elänkin jo noin. Se kumppani vain puuttuu yhtälöstä.

        Monilla samat toiveet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle sopisi nimenomaan naapurintyttö. Nainen joka haluaa elää normaalia arkielämää, käydään töissä, hoidetaan kotia, harrastetaan mukavia asioita, ollaan paljon perheen, suvun ja ystävien kanssa, välillä syödään ulkona, kerran pari vuodessa tehdään joku matka. Tasapainoista arkea ilman draamaa ja yllätyksiä.

        Kuulostaa täydelliseltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle sopisi nimenomaan naapurintyttö. Nainen joka haluaa elää normaalia arkielämää, käydään töissä, hoidetaan kotia, harrastetaan mukavia asioita, ollaan paljon perheen, suvun ja ystävien kanssa, välillä syödään ulkona, kerran pari vuodessa tehdään joku matka. Tasapainoista arkea ilman draamaa ja yllätyksiä.

        Samankaltaiset sopii keskenään. Siitä ei tule mitään, jos toinen haluaa elää kaoottisesti ja toinen tavallista arkielämää, toisella repivä luonne, toinen tykkää harmoniasta jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle sopisi nimenomaan naapurintyttö. Nainen joka haluaa elää normaalia arkielämää, käydään töissä, hoidetaan kotia, harrastetaan mukavia asioita, ollaan paljon perheen, suvun ja ystävien kanssa, välillä syödään ulkona, kerran pari vuodessa tehdään joku matka. Tasapainoista arkea ilman draamaa ja yllätyksiä.

        Näitä minäkin haluan, mutta en koe olevani naapurintyttö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle sopisi nimenomaan naapurintyttö. Nainen joka haluaa elää normaalia arkielämää, käydään töissä, hoidetaan kotia, harrastetaan mukavia asioita, ollaan paljon perheen, suvun ja ystävien kanssa, välillä syödään ulkona, kerran pari vuodessa tehdään joku matka. Tasapainoista arkea ilman draamaa ja yllätyksiä.

        Täälläkin yksi naapurintyttö ja toista etsitään rinnalle.


    • Anonyymi

      Sama maku ja ehdokaskin jo. Ei olla vielä noin pitkällä. Mä olen pitkän matkan hiihtäjä. Alku on ja sen päälle rakennetaan. Riittää että pitää huolen siitä mikä on jo saavutettu ja etenee tasaiseen tahtiin.

      • Anonyymi

        Noin mäkin aion toimia kun kiinnostava nainen tulee eteen.


    • Anonyymi

      Mä oon mun naapurin "naapurintyttö". Mitä ilmeisemmin melko monikin on. 😇

    • Sinkkuja paljon ja harmi, kun eivät toisiaan kohtaa:)) Olen itse aika naisellinen, joten sais olla vähän naapurintyttömäinen. Tasapainoinen, luotettava ja huumorintajuinen nainen olis kiva🤗

      • Anonyymi

        Miksei kohdattaisi, tapahtumissa tai muualla. Jossain me kaikki liikutaan.


    • Anonyymi

      Se olis aika kuulkaas kaikkien tyttöjen nyt tehdä pieni liike! Viikonloppu, niin voi aivan hyvillä mielin nostaa töppöset sohvalle ja hörppästä kupposen kuumaa. Suosittelen kaikille säädyille.

    • Anonyymi

      Feminiinisempään päin oleva hyvätapainen nuori nainen. Vaikka sitten se naapurin neito.

    • Anonyymi

      Määrittele naapurintyttö?

      Ulkoisesti on mieleen kyllä ns. luonnollinen naisellinen tyyli, säännölliset kasvonpiirteet, normaalipainoiset ja hoikat naiset.
      Luonteen täytyy sit kans napata. Mm fiksuutta, omia mielipiteitä, itsenäisyyttä ja huumorintajua arvostan. Rauhallisuus ja lempeys jne, ei juokse joka viikko baareissa ryypiskelemässä. Eikä kannata tai toteuta polyamoriaa ja on lesbo, noin omaa ikäluokkaani.

    • Anonyymi

      Mä haluan tosi femmen mut vähän maskuliinisen, ei tekokynsiä, tai jos on niin oikea keskisormi ja nimetön lyhyinä, kiitos! Saa olla tekoripset mut ei liian överit. Pyöreä peppukin olisi hyvä. Korkkarit pitää olla ja hame kun lähetään ulos. Mitä enemmän tunteja kuluu itsensä laittamiseen niin sen parempi!

      • Anonyymi

        Tää oli provo. Mutta todellisuudessa, kun tätä ketjua katsoo niin lesbot on pahempian kuin miehet. Miehiä syytetään kun nainen on joko liikaa tai liian vähän. Mut ollaanko me sen parempia? Kun tätä ketjua katsoo niin hyvä kun ei pituus ja paino indeksiä löytynyt kriteereistä. Nyt on 2022. Voidaanko olla vähän armollisempia meille naisille ja nähtäis muutankin kuin ulkokuori ja status?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää oli provo. Mutta todellisuudessa, kun tätä ketjua katsoo niin lesbot on pahempian kuin miehet. Miehiä syytetään kun nainen on joko liikaa tai liian vähän. Mut ollaanko me sen parempia? Kun tätä ketjua katsoo niin hyvä kun ei pituus ja paino indeksiä löytynyt kriteereistä. Nyt on 2022. Voidaanko olla vähän armollisempia meille naisille ja nähtäis muutankin kuin ulkokuori ja status?

        Kysytäänpä näin. Pystytkö itse "pakottaa" tai ohjailla itsesi viehättymään (lesbo)naisesta kuin (lesbo)naisesta seksuaalisesti ja romanttisesti? Millainen itse olet ja millaisen naisen kanssa olet ollut viimeksi romanttisessa suhteessa? Onko kohtuutonta odottaa naisystävältä samoja asioita mitä itsekin on ja edustaa? Esim jos olet kivannäköinen ja fiksu itse, mielestäni ei ole kohtuutonta odottaa samaa kumppanilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysytäänpä näin. Pystytkö itse "pakottaa" tai ohjailla itsesi viehättymään (lesbo)naisesta kuin (lesbo)naisesta seksuaalisesti ja romanttisesti? Millainen itse olet ja millaisen naisen kanssa olet ollut viimeksi romanttisessa suhteessa? Onko kohtuutonta odottaa naisystävältä samoja asioita mitä itsekin on ja edustaa? Esim jos olet kivannäköinen ja fiksu itse, mielestäni ei ole kohtuutonta odottaa samaa kumppanilta.

        Miten tässä ketjussa ilmaistut toiveet kumppanin luonteenpiirteistä, joita moni siis oli listannut,ovat missään yhteydessä statukseen?

        Samaa mieltä siitä, että liian tiukat ulkonäkökriteerit ovat naurettavia, esim tietyn pituiset hiukset ja meikinmäärä jne. Tai että jtn lesbostereotypiaa pitäisi noudattaa että jollekin kelpaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysytäänpä näin. Pystytkö itse "pakottaa" tai ohjailla itsesi viehättymään (lesbo)naisesta kuin (lesbo)naisesta seksuaalisesti ja romanttisesti? Millainen itse olet ja millaisen naisen kanssa olet ollut viimeksi romanttisessa suhteessa? Onko kohtuutonta odottaa naisystävältä samoja asioita mitä itsekin on ja edustaa? Esim jos olet kivannäköinen ja fiksu itse, mielestäni ei ole kohtuutonta odottaa samaa kumppanilta.

        Oletko miettinyt että kiva ja fiksu on jokaisen mielestä eri asioita. Esimerkiksi lause: Jos olet kivannäköinen ja fiksu itse, mielestäni ei ole kohtuutonta odottaa samaa kumppanilta, ei anna mielestäni sinusta fiksua kuvaa.

        Ja ei, en todellakaan pakota viehättymään ihmisestä josta en viehäty. Minulle vain ulkonäölliset asiat, kuten onko tekoripsiä vai ei, hiusten väri, koko, tatuoinnit, lävistykset ei ole niin merkityksellisiä. On minullakin ulkonäkömieltymykset, mutta vuosien saatossa olen huomannut, että kipinä ja rakastuminen tapahtunut ihan erityyppisten ihmisten kanssa. Ja niissä ei todellakaan ole tarvinnut pakottaa. Päinvastoin olen yrittänyt pakottaa pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko miettinyt että kiva ja fiksu on jokaisen mielestä eri asioita. Esimerkiksi lause: Jos olet kivannäköinen ja fiksu itse, mielestäni ei ole kohtuutonta odottaa samaa kumppanilta, ei anna mielestäni sinusta fiksua kuvaa.

        Ja ei, en todellakaan pakota viehättymään ihmisestä josta en viehäty. Minulle vain ulkonäölliset asiat, kuten onko tekoripsiä vai ei, hiusten väri, koko, tatuoinnit, lävistykset ei ole niin merkityksellisiä. On minullakin ulkonäkömieltymykset, mutta vuosien saatossa olen huomannut, että kipinä ja rakastuminen tapahtunut ihan erityyppisten ihmisten kanssa. Ja niissä ei todellakaan ole tarvinnut pakottaa. Päinvastoin olen yrittänyt pakottaa pois.

        Ei nyt ihan näinkään. Monet naiset tykästyvät nimenomaan niihin samoihin, heihin joilla olisi enemmänkin ottajia ja ihailijoita fiksun luonteen ja ulkonäön kannalta. Fiksuus on toki suhteellisista, mutta kyllä ihmiset yleensä tietää mitä sillä tarkoitetaan näin arkikielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko miettinyt että kiva ja fiksu on jokaisen mielestä eri asioita. Esimerkiksi lause: Jos olet kivannäköinen ja fiksu itse, mielestäni ei ole kohtuutonta odottaa samaa kumppanilta, ei anna mielestäni sinusta fiksua kuvaa.

        Ja ei, en todellakaan pakota viehättymään ihmisestä josta en viehäty. Minulle vain ulkonäölliset asiat, kuten onko tekoripsiä vai ei, hiusten väri, koko, tatuoinnit, lävistykset ei ole niin merkityksellisiä. On minullakin ulkonäkömieltymykset, mutta vuosien saatossa olen huomannut, että kipinä ja rakastuminen tapahtunut ihan erityyppisten ihmisten kanssa. Ja niissä ei todellakaan ole tarvinnut pakottaa. Päinvastoin olen yrittänyt pakottaa pois.

        Mielestäni on epäfiksua ja pikkumaista käytöstä puuttua johonkin lauseenmuotoon sen sijaan että keskittyisit koko tekstikappaleen sisältöön, jota yritän viestittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nyt ihan näinkään. Monet naiset tykästyvät nimenomaan niihin samoihin, heihin joilla olisi enemmänkin ottajia ja ihailijoita fiksun luonteen ja ulkonäön kannalta. Fiksuus on toki suhteellisista, mutta kyllä ihmiset yleensä tietää mitä sillä tarkoitetaan näin arkikielessä.

        Mikä on se ideaali "fiksuus ja ulkonäkö"? Jokaiselle se on eri. Joka vuosi tai ainakin vuosikymmen on erilaiset "muodissa" eli jolla on ottajia ja ihailijoita. Vuosituhannen alussa sitä määräsi lesboyhteisössä jollain tapaa L-koodin Shane. Pikku shaneja tupsahti joka puolelta ja käytöskin oli kopioitu. Näillä tuntu olevan ottajia ja ihailijoita. Tänä päivänä tilanne tuskin on sama.

        Ehkä yritän viestittää, ettei liikaa keskityttäisi ulkonäöllisiin kriteereihin vaan tunteeseen. Sitä yllättyy mistä itsensä vielä löytää ;) Myös ettei laiteta toisiamme pieniin laatikoihin (femme, maskuliininen jne.). On paljon ihmisiä, jotka toisena päivänä on tyyliltään hyvinkin feminiininen ja toisena maskuliininen. Luonteenpiirteissä on mielestäni vaarallista luokitella tiettyjä luonteen ominaisuuksia feminiinisiksi tai maskuliinisiksi, koska mielestäni kaikki piirteen kuuluu molempiin. Mitä feminiinisyys ja maskuliinisuus oikeastaan ovat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni on epäfiksua ja pikkumaista käytöstä puuttua johonkin lauseenmuotoon sen sijaan että keskittyisit koko tekstikappaleen sisältöön, jota yritän viestittää.

        Keskityin mielestäni koko viestin sisältöön ja vastasinkin siihen. En pakota viehättymään kenestä en viehäty. Ja tuo lause antoi minulle sinusta kuvan. Ei koko totuutta tietenkään, mutta pienen murusen siitä. Miten voit odottaa että sinusta "kivannäköinen ja fiksu" ajattelee sinusta samoin? Fiksuus ja ulkonäkö varsinkin on suhteellista. Jokaiselle se on eriasioita. Tottakai odotetaan kumppanilta joitain samoja asioita kuin itsellä on näitä sanotaan arvoiksi. Toiselle se on fiksuus ja ulkonäkö toiselle se on muuta. Ja en väitä ettei ulkonäöllä olisi merkitystä, tottakai on. Mutta ei kannata heittää hukkaan mahdollista hyvää tuttavuutta tai kenties muuta sen takia että toisella on lävistys tai tekoripset tai muita pieniä yksityiskohtia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskityin mielestäni koko viestin sisältöön ja vastasinkin siihen. En pakota viehättymään kenestä en viehäty. Ja tuo lause antoi minulle sinusta kuvan. Ei koko totuutta tietenkään, mutta pienen murusen siitä. Miten voit odottaa että sinusta "kivannäköinen ja fiksu" ajattelee sinusta samoin? Fiksuus ja ulkonäkö varsinkin on suhteellista. Jokaiselle se on eriasioita. Tottakai odotetaan kumppanilta joitain samoja asioita kuin itsellä on näitä sanotaan arvoiksi. Toiselle se on fiksuus ja ulkonäkö toiselle se on muuta. Ja en väitä ettei ulkonäöllä olisi merkitystä, tottakai on. Mutta ei kannata heittää hukkaan mahdollista hyvää tuttavuutta tai kenties muuta sen takia että toisella on lävistys tai tekoripset tai muita pieniä yksityiskohtia.

        Puhutaan selvästi eri tasolla, mä enemmän yleisellä tasolla ja miten ihmiset yleensä pariutuu, ihan tosielämässä mitä oon havainnoinut, sä sen sijaan nostat itsesi jalustalle ja samalla painat alas muita ja muiden odotuksia, jotka voivat olla hyvin kohtuullisia. Deittailumaailma on tietysti pinnallinenkin, ei sille oikein voi mitään. Samoin me ihmiset varmaan kaikki jossain suhteessa.
        Lisään vain, että en odota itseäni viehättävien ja fiksujen naisten viehättyvän minusta, sellaista en missään väittänyt. Sulla sen sijaan on hyökkäävä ja henkilöön menevä tapa "keskustella" .
        Luonne on tärkein, tietysti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on se ideaali "fiksuus ja ulkonäkö"? Jokaiselle se on eri. Joka vuosi tai ainakin vuosikymmen on erilaiset "muodissa" eli jolla on ottajia ja ihailijoita. Vuosituhannen alussa sitä määräsi lesboyhteisössä jollain tapaa L-koodin Shane. Pikku shaneja tupsahti joka puolelta ja käytöskin oli kopioitu. Näillä tuntu olevan ottajia ja ihailijoita. Tänä päivänä tilanne tuskin on sama.

        Ehkä yritän viestittää, ettei liikaa keskityttäisi ulkonäöllisiin kriteereihin vaan tunteeseen. Sitä yllättyy mistä itsensä vielä löytää ;) Myös ettei laiteta toisiamme pieniin laatikoihin (femme, maskuliininen jne.). On paljon ihmisiä, jotka toisena päivänä on tyyliltään hyvinkin feminiininen ja toisena maskuliininen. Luonteenpiirteissä on mielestäni vaarallista luokitella tiettyjä luonteen ominaisuuksia feminiinisiksi tai maskuliinisiksi, koska mielestäni kaikki piirteen kuuluu molempiin. Mitä feminiinisyys ja maskuliinisuus oikeastaan ovat?

        Kyllä, mielestäni on typerää ja meidän lesbojen moninaisuutta ihmisinä ja naisina pienentävää, jos sullomme itsemme ja mahdollisen kumppanin pieniin laatikoihin odotuksineen: femme, masc, andro, tomboy, stem jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhutaan selvästi eri tasolla, mä enemmän yleisellä tasolla ja miten ihmiset yleensä pariutuu, ihan tosielämässä mitä oon havainnoinut, sä sen sijaan nostat itsesi jalustalle ja samalla painat alas muita ja muiden odotuksia, jotka voivat olla hyvin kohtuullisia. Deittailumaailma on tietysti pinnallinenkin, ei sille oikein voi mitään. Samoin me ihmiset varmaan kaikki jossain suhteessa.
        Lisään vain, että en odota itseäni viehättävien ja fiksujen naisten viehättyvän minusta, sellaista en missään väittänyt. Sulla sen sijaan on hyökkäävä ja henkilöön menevä tapa "keskustella" .
        Luonne on tärkein, tietysti.

        Näköjään koemme eri tavalla. Koit että painan muita alas ja nostan itseni jalustalle. Itse koen että sinä nostat itsesi jalustalle tai yläpuolelle että olet fiksu ja kivannäköinen ja sulle on tietty taso ulkonäössä. Halusin herätellä ajattelemaan suhteen muodostumisen pinnallisuutta ja toisen täydellisyyttä omiin kriteereihin sopivaksi. Tämän voi kokea hyökkääväksi, sitä se varmaan olikin, mutta voit itse myös tarkastella omaa tapaasi "keskustella". Meidän arvot parisuhteen tai suhteen muodostumiseen on selkeästi erilaisia ja se on ok. En myöskään halua nostaa itseäni jalustalle missään asiassa. Itse omasta kokemuksesta ja muiden parinmuodostuksesta ympärillä olen nähnyt mitkä suhteet ovat toimineet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näköjään koemme eri tavalla. Koit että painan muita alas ja nostan itseni jalustalle. Itse koen että sinä nostat itsesi jalustalle tai yläpuolelle että olet fiksu ja kivannäköinen ja sulle on tietty taso ulkonäössä. Halusin herätellä ajattelemaan suhteen muodostumisen pinnallisuutta ja toisen täydellisyyttä omiin kriteereihin sopivaksi. Tämän voi kokea hyökkääväksi, sitä se varmaan olikin, mutta voit itse myös tarkastella omaa tapaasi "keskustella". Meidän arvot parisuhteen tai suhteen muodostumiseen on selkeästi erilaisia ja se on ok. En myöskään halua nostaa itseäni jalustalle missään asiassa. Itse omasta kokemuksesta ja muiden parinmuodostuksesta ympärillä olen nähnyt mitkä suhteet ovat toimineet.

        Tuntuu tosiaan että emme ymmärrä toistemme tapaa keskustella, vaikka yritin jopa selittää. Muutaman kommenttini perusteella, ja väärin ymmärrettynä/luettuna vielä, tuskin voit kertoa mitään oleellista omasta arvomaailmastani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu tosiaan että emme ymmärrä toistemme tapaa keskustella, vaikka yritin jopa selittää. Muutaman kommenttini perusteella, ja väärin ymmärrettynä/luettuna vielä, tuskin voit kertoa mitään oleellista omasta arvomaailmastani.

        Sanoinkin aikasemmin, sain pienen murusen siitä, mutta en oleta että se on koko totuus, koska ihmiset ovat monimutkaisia olentoja. Hyvää viikonloppuja sulle. Ollaan erilaisia, ja arvostetaan erilaisuutta ja koitetaan ymmärtää toisiamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoinkin aikasemmin, sain pienen murusen siitä, mutta en oleta että se on koko totuus, koska ihmiset ovat monimutkaisia olentoja. Hyvää viikonloppuja sulle. Ollaan erilaisia, ja arvostetaan erilaisuutta ja koitetaan ymmärtää toisiamme.

        Jep, eikä anneta vaikutelmien johtaa liian suuriin johtopäätöksiin ihmisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoinkin aikasemmin, sain pienen murusen siitä, mutta en oleta että se on koko totuus, koska ihmiset ovat monimutkaisia olentoja. Hyvää viikonloppuja sulle. Ollaan erilaisia, ja arvostetaan erilaisuutta ja koitetaan ymmärtää toisiamme.

        Naapurintyttöys käsittää sekä ulkoisen että sisäisen.


    • Anonyymi

      Jutun juoni näköjään meni osalla ohi. Ehkä suomen kieli ei ole äidinkielenne, koskapa ette tunne naapurintytön käsitettä. Siinähän on juuri ideana, ettei olla kiinnostuneita statuksesta tai mistään ulkonäkökorostuksista , tavallinen luonnollinen nainen on juuri hyvä.

      • Anonyymi

        Nimenomaan näin. Ei tullut mieleenkään, ettei joku tuosta tietäisi/ap


      • Anonyymi

        Mikä on tavallinen luonnollinen nainen? Näitä merkkejä yhteiskunta meille nimenomaan antaa. Luonnollinen meikitön nainen (todellisuudessa Lumene mainoksissa oleva meikki joka ei näytä meikiltä) otetaan tosissaan, on kelpo mihin ikinä. Meille on yhteiskunnan toimesta iskostettu verkkokalvoille se luonnollinen kauneus mitä se on. Myös minulle.


      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat luonnollisuudella? On luonnollinen seurassa. Ei vaivaantuneita hetkiä? Luonnonlapsi? Ei esitä? Jos tarkoitat ulkonäöllisiä seikkoja, kuten ei saa olla väriä hiuksissa, ainakaan muuta kuin vaaleaa tai ruskeaa, tai ei saa olla lävistyksiä tai tatuointeja, niin nimenomaan olet kiinnostunut ulkonäöllisistä seikoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat luonnollisuudella? On luonnollinen seurassa. Ei vaivaantuneita hetkiä? Luonnonlapsi? Ei esitä? Jos tarkoitat ulkonäöllisiä seikkoja, kuten ei saa olla väriä hiuksissa, ainakaan muuta kuin vaaleaa tai ruskeaa, tai ei saa olla lävistyksiä tai tatuointeja, niin nimenomaan olet kiinnostunut ulkonäöllisistä seikoista.

        Maalaisjärki kehiin, niin selviää mikä on luonnollinen. Kyllä sen huomaa, kun luonnollinen nainen tulee vastaan. Ei kaikkea tarvitse pyörittää ja vatvoa.


    • Anonyymi

      Naapurin tyttö on ihan mukava, mutta sillä on joka viikonloppu eri poikaystävä.

      • Anonyymi

        No mä en oo pimputtamassa ovikelloa ko.naisten takia:p
        Miehiä deittalevat ja miesrulettia pelaavat jätän omaan rauhaansa.


    • Anonyymi

      Oi voi, siinä meni meikäläisen mahkut taivaan tuuliin. Vaan, eipä mitään. :)

      Kyllä minunkin makuun on enempi meikitön ja arkinen, kun meikkipussin äärellä asuva juhlapuku/bilepuku pykälässä viihtyvä.

      Jotenkin näin, vaikka värillä ei ookkaan väliä.

      https://youtu.be/vKPvtgRnveY

      -Jasu-

    • Anonyymi

      Hyvä lukea näitä. Heteronaiset vaikuttavat yhtäkkiä oikein helpoilta miellyttää

      • Anonyymi

        Deittailu voisi olla itse asiassa kivaa jos olisin heteromies ja voisin täten deittailla heteronaisia. Mitä mahdollisuuksia:p


    • Anonyymi

      Parasta tossa on, ettei tarvitse yrittää mitään. Voi olla oma itsensä, eikä jossain teennäisessä roolissa ihme varusteissa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1458
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      725
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      680
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      67
      623
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe