Ymmärrän kyllä, olen arvoton

Anonyymi-ap

Olen tyhmä ja hullu. Minulla ei ole ihmisarvoa. Olen säälittävä ihminen, jota voi kohdella kuin paskaa! Älä ikinä mene terapiaan, äläkä kerro missään tapauksessa, mitä oikeasti ajattelet! Sinua rangaistaan siitä!!!

Johanna

7

1371

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Etsi lähellesi ihmisiä joihin voi luottaa ja jotka kohtelee sua hyvin, kunhan oot itse rehti myös. Jos päästät jonkin kusipään ihos alle niin alkaa myrkyttämään sua siltä seisomalta.

• Anonyymi

Olet looginen, kun ymmärrät tilanteen.

Tulet pärjäämään kyllin hyvin tulevaisuudessakin.

• Anonyymi

Syntysin huonojen tähtien alla. Sisareni ja veljeni olivat tyylikkäitä ihmisiä.
      Sattusin kerran vanhinkossa kuulemaan kun isä syyllisti äitiäni; sinun sukusoluista tuo Akseli tuollaiseksi syntys.

Siitä tiesin, ettei minulla ole mahiksia lähtä maailmalle leipäduunia etsimään.

Olihan se lähettävä. Keväällä 1968 lähdin Lahteen kun kuulin, että rakennuksille pääsee.

Kirvesmiehet noitus, ettei sinusta pikkukääkästä tule ikinä lautapoikaa.
      Milloin missäkin työssä olen kokeillut.
      Merille yritin. Työttömäksi päädyin. Sitten sattui onnenpotku.

Putosin rakennustellinkeiltä neljä metriä. Vasen olkapää sai osumaa.
      Ei siitä työkelpoista ikinä tullut.

Alle 60v. hyvä lääkäri kirjotti eläkepaperit.
      Siinä tuhannen euron nettoeläkkeellä sinnittelen.

Iäkäs tätini osti minulle vanhan talon Kymenlaaksosta.
      On sitä hiukan sisältä päin eristetty. Silti kylmä talvella.

Turkishaalareissa koisin tämänkin lauhan talven ylitte.
      Sakkoni, ne murheenkryynit joudun lusimaan työsiirtolassa.

Tuttu äijä sanoi, että vuodella selviät kuiville.

• Anonyymi

Oi oi, voimia! Hienoa, että sinulla on läheisiä, jotka kuitenkin yrittävät auttaa sinua. No, jos sakkojen takia joudut valtion hotelliin, niin voi olla ihan hyväkin. Näet uusia ihmisiä ja saat seuraa ja apuakin ammattilaisilta. Toki toivon, että saisit jatkossa kaikki laskusi maksettua ja ettet saisi sakkoja ollenkaan. Kaikkea hyvää!

• Anonyymi

Voimia. Olet arvokas!

• Anonyymi

Älä mollaa itseäsi, varmasti olet ihan ❤️

• Anonyymi

Kiitos kiitos tukijoille. Tässä vuodenajassa on energiaa kun vaan jaksaa vähänkin ulkoilla.

Kävelykeppien kanssa se vielä käy. Hitaasti hitaasti mutta edes jotenkin.
        Muuttolinnut alkavat palailla, rastaat pian peipotkin.

Olette mahtavia kun kannustatte kiikunkaakun eläviä ihmisiä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      80
      3422
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      4
      1344
    3. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      4
      1111
    4. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      26
      1086
    5. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      68
      820
    6. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      45
      778
    7. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      60
      744
    8. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      45
      739
    9. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      29
      703
    10. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      4
      687
    Aihe