Miten kertoa tunteista

Anonyymi-ap

Tekisi mieli sanoa että en ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin (mikä on totta), ja että olen hulluna häneen. Mutta koska olemme työpaikalla tuntuu etten voi sanoa näin, vaan jos kerron tunteistani, niin niitä pitää hieman vähätellä ettei toinen säikähdä. Etenkin jos tunteet yksipuolisia, niin voisi olla vaivaannuttavaa jatkossa jos toinen tietäisi olevan elämäni rakkaus.

Miten sit kertoa tunteista niin ettei anna liian kevyttäkään vaikutelmaa. Siis sellaista että kyseessä ois jokin kevyt ihastus, tai tyyliin "saatan ehkä hieman pitää sinusta".

Miksi tämän pitää olla näin vaikeaa??

30

960

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä nyt ainakaan sano, että saatan ehkä pitää sinusta. Etkö yhtään tiedä toisen tunteista tai aavistakaan? Työpaikalla tuskin kannattaa avautua, ehdota jotain yhteistä vapaa-ajalle. Pyydä vaikka kahville.

      • Anonyymi

        Joo, ei mitään ehkää tai hieman


    • Anonyymi

      Samaa mieltä edellisen kanssa, älä kerro työaikana työpaikalla. Liian vaivaannuttavaa, voi tulla todella kiusallinen tilanne. Yritä päästä tutustumaan työajan ulkopuolella jollette jo tapaakin. Yritä katsoa onko toisen kiinnostuksesta jotain merkkiä. Ellei ole, niin kertomista kannattaa harkita kaksi kertaa. Joudutte tekemisiin ja voi mennä hankalaksi sulle.

      • Anonyymi

        En tietenkään työpaikalla, ja jonkin verran tapaamme työajan ulkopuolella. Uskoisin että hän tietää jo, en ole paljon asiaa peitellyt, mutta ei koskaan ääneen sanottu


    • Anonyymi

      Mitä jos et sanoisi. Anna joulukortti joka kertoo kuvallaan.

      • Anonyymi

        En ite ainakaan tekis jollain vihjailevalla kortilla yhtään mitään.


      • Anonyymi

        Ei hullumpi idea🤔


      • Anonyymi

        Okei, voi toimia jos on tarpeeksi selkeä. Tyyliin kuvassa pussaavat kissat:p


    • Anonyymi

      Eikun nostat vaan kissan pöydälle, niin loppuu epätietoisuus.

      • Anonyymi

        Menee piinalliseksi jos tunnustus tulee sille toiselle puun takaa.


      • Anonyymi

        Kissa pöydälle siihen joulukorttiin 🤣🤣🤣

        Vakavasti, onko pikkujouluja tiedossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kissa pöydälle siihen joulukorttiin 🤣🤣🤣

        Vakavasti, onko pikkujouluja tiedossa?

        Vaan ei ne pikkujoulut oikein toimi tässä kohtaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan ei ne pikkujoulut oikein toimi tässä kohtaa

        Miksei toimisi? Onhan se tavallaan vapaalla vaikka onkin työpaikan tilaisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei toimisi? Onhan se tavallaan vapaalla vaikka onkin työpaikan tilaisuus.

        Ajattelin että kun on rakastunut niin tarvisiko rauhallisemman tilan 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin että kun on rakastunut niin tarvisiko rauhallisemman tilan 🤔

        Kahden kesken sivummalla. Onhan tässä ketjussa hyviä ehdotuksia mitä sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahden kesken sivummalla. Onhan tässä ketjussa hyviä ehdotuksia mitä sanoa.

        Ai näyttää sen kissakortin sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai näyttää sen kissakortin sitten?

        😅🤣😹


    • Anonyymi

      No sano ensin vaikka näin: On ollut kiva tutustua suhun ja musta tuntuu, että meillä synkkaa hyvin, vai mitä?

    • Anonyymi

      "olen kiinnostunut sinusta enemmän kuin työkaverina"

    • Anonyymi

      Viihdyn seurassasi paremmin kuin kenenkään muun ikinä, miltä susta tuntuu? Sit vastauksesta riippuen jatkat tunteistasi.

    • Anonyymi

      Meillä on työpaikalla useampi pari. En tiedä miten ovat ne suhteet aikoinaan kehitelleet. Lähestyisin työajan ulkopuolella asiallisesti.

    • Anonyymi

      Hmm, itse en herkästi enää tunteistani kertoisi. Sain sen verran kylmäävän opetuksen asian tiimoilta, että pitäisin turpani visusti kiinni, kunnes toinen on se joka avaa eka suunsa tunteistaan.

      Joten en osaa neuvoa enkä antaa mitään viisasta vinkkiä. Toivon vaan, että löydät hyvän tavan. :)

      -Jasu-

      • Anonyymi

        Jos kaikki ajattelisi noin, niin ei kukaan kertoisi enää ikinä toisille tunteistaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kaikki ajattelisi noin, niin ei kukaan kertoisi enää ikinä toisille tunteistaan

        Kaikkia ei ehkä sattunut kuten mua. Mä oon herkkis. Etenkin kun olen lääpällään.

        -Jasu-


    • Ehkä kannattaa tunnustella ilmapiiriä ja edetä varoen, jos tunne on molemminpuolinen niin kaikki sujuu luonnostaan.

    • Anonyymi

      Jos tuntuu epävarmalta tai juttu tökkii muuten, siihen on hyvä syy. Suhde missä on aineksia etenee sujuvasti ja pakottomasti kuin keväinen puro.

      • Anonyymi

        Noin se on, eipä niistä epämääräisistä jutuista ole ikinä mitään kehkeytynyt. Ajan hukkaa.


    • Anonyymi

      Oikeen elämän rakkaus? Tiedän että voi olla varhaisessa vaiheessa vahvoja tunteita, mutta jos niihin ei saa vastakaikua ne kuihtuu pois. Jos et ota selvää jäät pyörittelemään ja haaveilemaan lopun elämää. Ja se ei ole elämää se.

    • Anonyymi

      Asioilla on tapana järjestyä. Ole oma itsesi, huomioi toista ja osoita että välität.

      • Anonyymi

        Tässä hyvä neuvo. Suhde kyllä etenee, jos molemmat sitä haluavat. Jos menee heti vaikeaksi, se merkitsee ettei mitään tule olemaankaan.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe