Itsellä nykyisin jalat särkee ihan hirveesti,eikä yöllä saa nukuttua ja päivisin/iltaisin ei oikein keskity mihinkään kun särkee jatkuvasti.
Nyt kädetkin alkaneet särkeä.
Pidän kaksia,joskus kolmiakin villasukkia päällekkäin jalassa ja polviin asti pitkiä,ne vähän rauhoittavat särkyä,ei aina.
Lisäksi pidän jaloissa kauratyynyjä ja istun kuumassa suihkussa,jalat vadissa.
Särkylääkkeitä en viitsi käyttää,kun erittäin runsaiden kuukautisten aikana käytän joka kk paljon särkylääkkeitä jo.
Särkeekö muilla ja millä helpotatte särkyä?
Kesällä ei särkenyt,kun olen paljon auringossa ja lämpöisessä.Nyt taas syksyn tullen särkee älyttömästi.Ja siis kävelen joka pv.5-7km eli ei ole siitä kiinni,etten liikkuisi.
Ja joskus kun en kävele yhtään,silti särkee.
Jalkasärky/käsisärky
1
433
Vastaukset
- Anonyymi
Polyneuropatia (kattotermi kaikille kokonaisvaltaisesti ääreishermoon vaikuttaville sairauksille jotka iskevät yleensä ensin pitkiin hermoihin eli oireet tulevat jalkoihin ja käsiin) voi aiheuttaa jatkuvaa hermokipua käsiin ja jalkoihin, yleensä on myös omituisia tuntemuksia ja puutumista.
Alaraajojen valtimotauti särkee jalkoja ja pohkeita yleensä kävellessä joka helpottaa levossa parissa minuutissa. Kun valtimot ovat tarpeeksi tukossa alkaa särkyä tulla öisin ja jalan roikottaminen/kävely auttaa kipuun.
Kävisin näiden osalta kyllä lääkärissä, ei ole normaalia että vaan sattuu käsiin ja jalkoihin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k944174- 1403651
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah863415Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392829- 1251693
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361546Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141201Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191184Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140