millainen putiikki on gigantti suomessa

Anonyymi-ap

Ruotsin gigantista jossain määrin huonoja kokemuksia.
Myyjät ei tunne tavaraa edes perus juttuja mut myyvät hanakasti.
Kävi itselle niin et ostin vääränlaiset kuulokkeet puhelimeen.
Eipä voi vaihtaa. . N 79 euron arvoiset kuulokkeet käyttökelvottomat.
Kyseinen putiikki ei tuu yhtään vastaan. Naureskelevat vaan.
No otin yhteyttä suotŕaan laitevalmistajaan.
Tuli nopeasti vastaus. Ja kun selvitin tilanteen heille ilmoitti laitevalmistaja että
heiltä saan suoraan ostaa haluamani laisen tuotteen ja saan 30 prossan alennuksen
Sanoisin että tuo kuitenkin on suht asiallista asiaksa palvelua. Gigantti meni boikottiin mun, perheen ja tosi monen tutun osalta ihan kerralla.Olkaapa tarkkoina kun asioitte gigantissa. . Parempi ostaa verkkokaupasta kuin gigantista. En ole edes ainoa jolla on gigantista huonoja kokemuksia..Mun asiakkuus ainakin loppui tuohon.

4

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täysin ala-arvoinen palvelu ja mm. asiakaspalutuksia laitetaan sellaisenaan takaisin hyllyyn myyntiin "uutena". Ollut tapauksia joissa ostetuissa laitteissa palauttaneen asiakkaan tietoja ym.
      Kiistävät tietysti, mutta itsekin sain "uuden" laitteen jossa edellisen asiakkaan tiedot. Vein takaisin ja pienen väännön jälkeen (piti ottaa yhteyttä riittävän isoon pomoon) jopa rahanikin takaisin.
      On se vaan tyhmää ostaa mitään gigantista...

• Anonyymi

Itsellä ollut kans vääntöä kun ostamani tuotteen toiminta on puutteellinen. Gigantti ei tuu vastaan yhtään. Änkyttävät vain omia sääntöjään. Nyt olen kyllästynyt sen verran että ei enää meidän perhe osta mitään sieltä ja olen jo kaikille kavereille ja tutuille kertonut ja Suosittelen kiertämään kaukaa kyseisen putiikin.
      Jos tuotteesta ei saa kaupassa tietoa niin ei sitä saa kotonakaan jos ei pakkausta voi avata ja tutkia että toimiiko.
      Itsellä periaatekysymys. n 80 Euron osto. Ei oo iso raha sinällään mutta periaatteessa täytyy toimia kuten odotettu ja kuten yleensä vastaavat truotteet toimii.
      Olin yhteydessä laitteen valmistajaan. Sain kolme kysymystä.
      Koska ostettu?
      Millainen toiminto ei toimi?
      Laitteen merkki ja malli?

Seuraava vastaus, voinko mahdollisesti palauttaa liikkeeseen?
      Sanoin et en voi kun eivät ota.
      Noin 5 tuntia myöhemmin sain valmistajalta vastauksen että saan ostaa suoraan heiltä takuulla toimivan tuotteen rahtivapaasti ja 30 % alennuksella.
      Tuo on ainakin kunnon asiakaspalvelua.

• Anonyymi

Se Gigantti, ostin sieltä kännykän! Vanhan puhelimen tiedot siirrettiin! OK!
      Mutta tarjosivat virusturvaa! J a 3 vuotta lainaa! 500 € lainaa, ei kiitos, on 30 tuhatta €
      tilillä, en tarvitse! Ja kännykkä ei Minulla kolme vuotta ole!
      Tunnin se kesti ja piti odottaa yrityksen alaovella! Oli ohjelmaa, nyt tiedän, mistä huumeeni ostan, jos niitä joskus tarvitsen!
      Siis Gigantti ja Walley: EN SUOSITTELE !

• Anonyymi

Älä osta Gigantista lahjaksi mitään. Tuotteen virhevastuun vaatiminen Gigantissa vaatii lahjan antajaa hoitamaan asian, muuten ei korjaus hoidu, jos sittenkään. Myöskään maahantuoja ei hoida asiaa, kun Gigantti ei anna ostokuittia kuin laitteen ostajalle tietosuojaan vedoten.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2483
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1688
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      37
      1442
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      164
      1263
    5. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      119
      1247
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      143
      1219
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      148
      1181
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1165
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1091
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      979
    Aihe