Minä vihaan tällä hetkellä todella voimakkaasti

Anonyymi-ap

Minä vihaan henkilöä, joka toiminnallaan haluaa saada pahaa aikaan. Hän tekee tätä päämääränä saada mahdollisimman moni kuolemaan. Hän haluaa syyttömien henkilöiden kuolevan vain koska hänellä itsellään on niin paha olla. Hän tekee mitä vain hankaloittaakseen ihmisten normaalia elämää ja sitä kautta onnellisuutta. Hän on kateellinen muiden hyville ihmissuhteille. Hänen hartain toiveesa on, että kaikki olisivat surullisia ja masentuneita, jolloin hän voisi toimia ns "ilontuojana".

Minulle tulee tällaisen ihmisen kohdatessa todella voimaton olo, koska ymmärrän, että tämä pahuus on sisäänrakennettua eikä siihen ole mitään apua.
Yleensä en tunne vihaa, mutta tämänpäiväisen häiriköinnin jälkeen kyllä ja päätin myös ottaa poliisiin yhteyttä, koska tämä psykopaaatti on vaarantanut ihmishengen . Viattoman henkilön, jota tämä ei edes tunne! Nyt saa psykopaatti joutua vastuuseen

7

1020

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuulostaa tutulta ihmiseltä. Noita pelastajanarsisteja on tietysti paljon, mutta tuo lienee oma lukunsa. Onko uskovainen nainen kyseessä?

• Anonyymi

X P

• Anonyymi

Luukut auki

• Anonyymi

Jumala on rakkaus

• Anonyymi

"Hän haluaa syyttömien henkilöiden kuolevan vain koska hänellä itsellään on niin paha olla."

Ei kukaan ole pahantekijöitten korvike ja se on täysin tuomittavaa.

• Anonyymi

Ei tossa tarvi olla psykopaatti vaan turhautunut yhteiskuntaan, joka aiheuttaa pahaa oloa. Mielestäni hyvin normaalia, että vihaa muita ja haluaa aiheuttaa muillekin samaa pahaa tunnetta, koska itse voi huonosti. Haluaa, että muut tuntevat hänen tunteensa ja huomaavat, että hänellä on paha olla ja tarvii apua, ja muutosta meidän yhteiskuntarakenteeseen. Miettikääpä positiiviset ihmiset hieman laajemmin masennusta.

• Anonyymi

Tuollaisessa käytöksessä haluta toiselle ihmiselle pahaa ei ole mitään normaalia.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      24
      5202
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      3
      4627
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      104
      1419
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      154
      1414
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      13
      1234
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1104
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      21
      1034
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      892
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      863
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      809
    Aihe