Tuli mieleen hirvittävä ajatus.

Minulla ei ole laulua sinulle. Jos meinaan pohdiskella asiaa. Ei yhtään. Koska kaikki laulut kertovat sinusta.
53820
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 53

Vanhimmat

😍 kiva viesti jollekin

Äänestä
  • Se on näin. Kaikki laulut kertovat hänestä. Vain hänestä.

Äänestä

• Aika surullinen viesti.

Äänestä

• Anonyymi00002 kirjoitti:

Se on näin. Kaikki laulut kertovat hänestä. Vain hänestä.

Kenestä?? Laita joku vinkki

Äänestä

• Anonyymi00002 kirjoitti:

Se on näin. Kaikki laulut kertovat hänestä. Vain hänestä.

Myös surulliset?
    Vain hän.

Äänestä

• Anonyymi00034 kirjoitti:

Myös surulliset?
    Vain hän.

Kuulin sen eilen ja ikävöin ja kaipaan ja ihmettelen välittääkö hän.
    nimim. vain hän

Äänestä

Mitä voikaan tehdä tehdä tämän kriisin keskellä? Ehkä vain ymmärtää, miksi joku ei voi kuunnella mitään musiikkia enää ikinä. Miksi sulkee pois radiot ja televisiot, kännykät ja tapahtumat.

Äänestä

ai kamala, sinun täytyy tehdä se heti, sitten se on erityinen 😍😆

Äänestä
  • En ymmärtääkseni aina toisinaan vaan ruikuttajat menee tunteisiin kun ei ymmärretä että oman elämänsä voi pilata vain itse ja si jos on lapsia menny tekemään vielä sen päälle ni lapsilla on vitun moinen työ ainakin kotipaikka kunnallaan todistaa olevansa parempi kuin vanhempansa tai vanhempi

Äänestä

• Anonyymi00024 kirjoitti:

En ymmärtääkseni aina toisinaan vaan ruikuttajat menee tunteisiin kun ei ymmärretä että oman elämänsä voi pilata vain itse ja si jos on lapsia menny tekemään vielä sen päälle ni lapsilla on vitun moinen työ ainakin kotipaikka kunnallaan todistaa olevansa parempi kuin vanhempansa tai vanhempi

Mitähän sä selität siinä oikee asian vierestä

Äänestä

Suloisesti kirjoitat hänelle. Kivaa lukea.

Äänestä

Voi voi

Äänestä

Olen kuunnellut kaikki hänen laulut ja videot YouTubesta tunnustan🥱

Äänestä
  • Miten?

Äänestä

• Je suis malade käy myös. Tous les navires reviennent sous le drapeau à lui.

Äänestä

Tee joku ihan oma kappale minulle. Jään odottelemaan ♥️

Äänestä
  • En osaa säveltää. Sanoittaa ehkä. Inspiraation osuessa.

Äänestä

• Luulempa että joudut odottamaan maailman tappiin ast jos et jotakuta muusikkoa satu täällä kohtaamaan

Äänestä

Minä laulan sun iltasi tähtihin ja sun yöhösi kuutamoita Minä laulan sun aamuhus armahin kevätkiuruja kuutamoita..

Laulan Sun iltasi tähtihin.

È una canzone senza titolo
Tanto pe' cantà

Pe' fa quarche cosa
Non è gnente de straordinario
È robba der paese nostro
Che se po' cantà pure senza voce
Basta 'a salute

Quanno c'è 'a salute c'è tutto
Basta 'a salute e un par de .

Tanto pe canta

Äänestä
  • Italia sujuu huonommin. Mutta epäilemättä, tämä on sinun.

Äänestä

Itse olen ajatellu jot suurin osa niistä lauluista kertoo kaipuusta jotakuta kohtaan mu vaikuttaisi kovin jot edes niiden laulujen laulajat ei tiedä ketä kaipaavat mu kaipuutakin on monenlaista

Äänestä

Elämä kun ei ole rakkautta vaikka laulut on..

Äänestä

Minustako? Mitä ne kertovat..sinulla on ikävä? Miksi et kerro sitä minulle suoraan? Mitä tahdot pohdiskella...Tehdään asialle jotain💋

Äänestä

Tee mulle, haluaisin kuulla sen. Se olis varmaan erilainen, koska me ei tunneta vaikka tunnetaan. Unelma joka pitää elossa… joka kulkee mukana kaikkialla… kuin enkeli… iätön, ajaton, ikuinen. Salaisuus.

Äänestä
  • Tai jospa se on hellä suudelma huulille, käsi, joka hyväilee niskaasi ja aallot, jotka nousevat ja laskevat varmasti ja luottavaisesti kätesi alla..pilvet, jotka liikkuvat nopeasti etelätuulen määräämässä tahdissa, kun teemme yhdessä iänikuista musiikkia. Kauneinta ja voimakkainta, jota kahden ihmisen välillä voi olla.

Äänestä

• Anonyymi00020 kirjoitti:

Tai jospa se on hellä suudelma huulille, käsi, joka hyväilee niskaasi ja aallot, jotka nousevat ja laskevat varmasti ja luottavaisesti kätesi alla..pilvet, jotka liikkuvat nopeasti etelätuulen määräämässä tahdissa, kun teemme yhdessä iänikuista musiikkia. Kauneinta ja voimakkainta, jota kahden ihmisen välillä voi olla.

Kaunis… mutta se ei kertois meistä.

Äänestä

Hyväksytään tämä. Varatulle en kirjoita musiikkia, enkä salasuhteista haaveile. Se sanottakoon.

Äänestä

Tai jospa se on hellä suudelma huulille, käsi, joka hyväilee niskaasi ja aallot, jotka nousevat ja laskevat varmasti ja luottavaisesti kätesi alla..pilvet, jotka liikkuvat nopeasti etelätuulen määräämässä tahdissa, kun teemme yhdessä iänikuista musiikkia. Kauneinta ja voimakkainta, jota kahden ihmisen välillä voi olla.

Mutta tämä kertoisi minulle sinusta, millainen sinun maailmasi on ja millainen sinä olet ♥️ Asioita, joita en koskaan uskaltanut kysyä.

Äänestä

• Anonyymi00024 kirjoitti:

Mutta tämä kertoisi minulle sinusta, millainen sinun maailmasi on ja millainen sinä olet ♥️ Asioita, joita en koskaan uskaltanut kysyä.

Niin kertoo. Minun maailmasta ja musiikista.

Äänestä

Ei se tosiaan kertoisi meistä. Kun meitä ei ole.

Äänestä

• Anonyymi00032 kirjoitti:

Ei se tosiaan kertoisi meistä. Kun meitä ei ole.

Harmi miestä en saa omakseni en enn😔

Äänestä

• Aivan ihana kappale ja kippi sisältää opetuksen - ulkokuori ei kerro kaikkea, sisin on tärkein. 🥰

Äänestä

• 🥰🥰🥰🥰

Äänestä

• Siis nämä linkit on naiselta miehelle?

Äänestä

Kuka olet ja kenellä nämä on?

Äänestä
  • Kyllä hän sen varmasti itse hyvin tietää. Vaikka ei Onni ole nimeltään. Eikä minun onneni ainakaan.

Äänestä

• Maanmittarien musiikkia. Ei kuulu tähän ketjuun 😉

Äänestä

En ymmärrä aloitusta, mitä haluat pohdiskella?

Äänestä
  • Sain ajatukset purettua. Ei tässä nyt enää sen enempää kuin: Kiitos.

Äänestä

Makkaraperunat on Jumalan ruoka.

Äänestä

Mun kaikki runot kertoivat sinusta mutta nyt on liian myöhäistä - ehkä ymmärsit sen jo ....

Äänestä
  • No en tiennyt. En todellakaan.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Minulla ei ole laulua sinulle. Jos meinaan pohdiskella asiaa. Ei yhtään. Koska kaikki laulut kertovat sinusta.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu