Vuodet kuluvat ja mikään ei muutu.

Anonyymi-ap

En sano tätä syyttävästi, vain totean.
Minulla on elämäni ja satisfyer.
Sinulla on elämäsi
Toivoisin joskus kosketuksen.
Toisen ihmisen lämmin iho lähellä
Ehkä olen saanut elämässäni riittävästi ja minulle
ei ole tarjolla muuta.
Vuodet ja vuosikymmenet.
Ehkä on jo aika mennä

15

2090

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Turha täältä etsiä poliisia vaikka joskus sitä toivoo, että joku muukin kuin vain palstapoliisi kuulee.

      • Anonyymi

        Kunhan kirjoitan edes hitusen pahaa oloa pois. Ei kai se sentään ole kiellettyä ?


    • Anonyymi

      Oi, oi, oletpa uskollista tyyppiä. Tsemppiä!

      • Anonyymi

        En vaan tyhmä


    • Anonyymi

      Joskus leikittelen ajatuksella, että menen kylppärin lattialle, pistän oven lukkoon ja viillän ranteet auki. Tiedän, etten pysty sitä oikeasti tekemään. Ajatus mahdollisuudesta lohduttaa.
      -ap

      • Anonyymi

        Elämässä on aina toivoa ja muita ratkaisuja kuin itsemurha.
        Ongelmiin löytyy useampikin ratkaisu, usko pois.


    • Anonyymi

      Yksi tuhansista illoista ja öistä. En enää koskaan pysty palaamaan entiselleni. Ehdin kuolla ennen sitä. En minä seksiä välttämättä tarvitse. Vain halauksen ja tunteen, että joku välittää. Joutaisin oikeasti kuolla pois

      • Anonyymi

        Halaaminen on mukavaa ja tietoisuus siitä, että on tärkeä toiselle ihmiselle. Ymmärrän mitä tarkoitat. Minä olen viihtynyt yksin, mutta aina välillä tulee sellainen tunne, että ei olisi hassumpaa viettää aikaa toisne aikuisen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halaaminen on mukavaa ja tietoisuus siitä, että on tärkeä toiselle ihmiselle. Ymmärrän mitä tarkoitat. Minä olen viihtynyt yksin, mutta aina välillä tulee sellainen tunne, että ei olisi hassumpaa viettää aikaa toisne aikuisen kanssa.

        Olen naimisissa ollut jo kauan. Minkäänlaista fyysistä läheisyyttä ei ole ollut yli 15 vuoteen.
        Kukaan ei halua minua


    • Anonyymi

      Olen niin yksin . Haluaisin pois

    • Anonyymi

      Jos on toinen maailma jossain, menisin sinne

    • Anonyymi

      Anteeksi, menen pois ja lopultakin pysyn poissa

    • Anonyymi

      Pyytäisit luoksesi.

      • Anonyymi

        Tuskin sulle. Vanha ruma nainen olen. Tosi vanha ja oikeati älyttömän epäesteettinen ja ruma


    • Anonyymi

      Mistä löytyy mies joka ei halua seksiä? Yksi tänne kiitos

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe