Pimeä puoleni

Anonyymi-ap

On niin pimeä, ettei kukaan kestä sitä. Monta kertaa todettu.

28

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oi, oi, pimeä puoli ei ole hyväksi itsellesikään. Kaikkien asioitten pitäisi kestää pävänvaloa. Siitä itse asiassa tietää helposti, mikä on väärin, jos jotakin asiaa joutuu salaamaan. Eli kannattaa pimeydestä kiirenvilkkaa siirtyä valoon. Tsemppiä!

      • Anonyymi

        Minä en suottele sopulielämää kyllä kenellekkään...
        Ihmisen pitää hyväksya se mitä on aidosti, eikä mennä muiden peräss tekopyhänä...

        En hyväksy ihmistä semmoisena kun se on ihan huutaa tästä läpi...
        Hyväksyn vaan kivaelämä sopulit...
        Ne vitun töydelisyys roolin ja kulissin vetäjät...
        Aitous,epätäydelisyys ja pahuus äkkiä piiloon...
        Hyi hyi...
        Sopuli ei saa niitä näyttää...
        Sopulin elämäntyylisdä pitää kehtyä ja muutua muuksi... Koska muilla on sitä ja tätä...
        Minäkin haluan sen ja ton....
        Sopuliksi sopulien joukkoon kivaelämään...

        Ei ei ei...
        Pysähdy.
        Koska ajattelit ajatella itse...
        Inhoan someakin nykyään koska se on täynnä tuota töydelisyys kuplaa ja sen hakemista nykyään...
        Missä on kaikki aitous...
        Etko kukaan kestä aitoutta ja todelisuutta ?


    • Jokaiselta löytyy myös se pimeä puoli.

      • Anonyymi

        Niin kai se menee. Hienoa päiväkirjaa olet jaksanut pitää aiheesta. Itse uskon esimerkiksi siihen, että on oikeus olla vihainen ja näyttää se jos esimerkiksi on saanut kuraa niskaan perättömistä puheista. Ja vi**uilu tai vittuuntuminen ei muuten ole laitonta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin kai se menee. Hienoa päiväkirjaa olet jaksanut pitää aiheesta. Itse uskon esimerkiksi siihen, että on oikeus olla vihainen ja näyttää se jos esimerkiksi on saanut kuraa niskaan perättömistä puheista. Ja vi**uilu tai vittuuntuminen ei muuten ole laitonta

        Taidan tappaa itseni.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Taidan tappaa itseni.

        Olet sen verran sekainen joukkohahmo että ota oikeasti yhteyttä ammattilaiseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet sen verran sekainen joukkohahmo että ota oikeasti yhteyttä ammattilaiseen.

        Haista jo pitkä mummon hapan silakka


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Taidan tappaa itseni.

        Jaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kai se menee. Hienoa päiväkirjaa olet jaksanut pitää aiheesta. Itse uskon esimerkiksi siihen, että on oikeus olla vihainen ja näyttää se jos esimerkiksi on saanut kuraa niskaan perättömistä puheista. Ja vi**uilu tai vittuuntuminen ei muuten ole laitonta

        Eipä niin mutta uhkailu on mitä tuo palstarinssikin oli jossain kirjoituksessa harrastanut haaste voi olla se kun ei sillai tiedä kuka on uhri muuta kuin hän itse omien korviensa välissä


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Taidan tappaa itseni.

        Vieläkö jaksat uhkailla etkö ny vieläkään ole siihen kyennyt


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Haista jo pitkä mummon hapan silakka

        Haista sä se mätä muna mitä haudot jalkojesi välissä mahdollisestikin joko taivuit ottamaan itseltäsi poskeen


      • Anonyymi

        Varmasti näinkin, mutta se on hallinnassa ja sillä ei aiheuteta itselle tai toisille pahaa. Yleensä ajatukset toimivat juuri tuon pimeän puolen suodattajina. Ihminen voi ajatella jotain hullua, mutta ei koskaa toimisi ajatustensa mukaan.


    • Anonyymi

      Minä olen vieläkin pimeampi kun sinä ja ymparilläni on pimeitä ihmisiä..
      Sinun on vain löydettävä kaltasesi ja hyväksyttävä itsesi ja ihmisluonteen sisäänrakennu pimeys, pahuus ja peto.
      Ja että ihmismielessä aina on hyvää ja pahaa...
      Nämä kaksi tarvitsevat toisiasn että olisi laajempipi kokonaisuus ja yksilö ... Sinä....

      Älä ainakaan ole kuin valtapsa ihmisistä ja yritä näyttää vaan niin täydeliseltä ulospäin kun olla ja voi...
      Siinä täydelisyyskuplas on moni epävarma,
      sopulilaumana mukana jotka ei pysty olemaan aitoja...
      Sitä mitä aidosti ovat..
      Koska pelkäävät... PIMEÄÄ PUOLTAAN.
      Sinä tiedät enenpi... Ole enenmän... Se mikä olet.

      Nauti siitä että sait omanelämän kauhuelokuvan katsottavaksi...
      Pysähdy ja tajua et, ei vattu mun elämä ei oo tainakaa ylsää.
      Tajua et siinä siinä sattuu ja tapahtuu..
      Ja on jännitystä mitä tylsän elämän omasjat joutuu hakeen kirjoita, sarjoista ja leffoista...
      Sinä ja minä saamme elää tosielämän jänmäriä...
      Meidän pimeiden ihmisten elämät on niitä tarinoita joiden pohjalta luodaan kaikki se viihde muille...
      Tajua tämä luova osasi.
      Kyse on vain siitä ettet hyväksy itseäsi semmoisena kun olet...
      Niin et todennäköiseti oo koskasn miettiny vihteen taustoja... Varsinkas kauhun, jännärien, ja toiminnan..
      Sielä on piemeä tyyppi taustalla...
      Stephen Kingiki on pimeä.

      Ja muista myös se että ihmisissä on aina niitä jotka ravaa tien ja luo uutta ja seikkailee ja tutkimusmatkailee...
      Einesteiniki oli oman aikansa pimeä
      Niiku leonardo da vinskiki...

      Mutta niinkun lempiartistini saksassa laulaa..
      "Ihmiset eivät ole koskaan yksin sinä ymmärrät sen vielä *
      Pimeidrn kannattaa kuunella Verienkeliä...

      Se on vaan se et samankalset tyypiit jakaantuu sinne tänne... Ja ovat määrältään aina vähemistöjä jos puhutaan pimeydestä...
      Harvoin samaan paikkaan tai elävät yhteisönä...

      Mietippä hetki.... niin just, pimeydestähän ne lahkot ja oudot uskonotkin lähtee...
      Niiku poliitiset suuntauksetki....
      Sinnekki tarvitas se yks pimea tekeen muutoksia...
      Hitleriki oli varsin pimeä....

      Mieti siis mikä voima pimeydessä on..

      Pimeät ovat omassa elämässään ja aikaudellaan yksin pimeydessään ja epä onnessaan mutta he keräävät samalla tietoa ja tekevät tutkimusta mitä tarvitaan myöhemin.. Jopa keksintöjä.
      Tai alustavat asioita pitkälle tulevasuuteen jos vain dokumentoivat tiedöt kuoleman ja oman elämänsä yli kestävään muotoon..
      Sana on ikuinen.
      .
      Ja mikä pimeydessä on parasta..
      Se saa pienenkin valonvälähdyksen näyttämään todella hyvälle..🤣

      • Anonyymi

        Vai pieni valonvälähdys.

        Olen pieni tuikku ja kaukana kumuava räjähdys.
        Olen tähden kuolema ja romahdus,
        avaruuteen laajeneva tyhjyys.
        sen piste ja aloitus.


      • Anonyymi

        Te olette v**"*n pimeitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te olette v**"*n pimeitä

        Kyllä jossain määrin joo kiitos kun huomautit asiasta en oikein osannu siihen aiemmin keskittyä ja onnea sinulle elämään tuuria se on huonokin tuuri


    • Anonyymi

      Jossain luki että ihminen joka aina koittaa olla tekopirteä, jopa yli muiden, ei ole sinut omien pimeiden piirteidensä kanssa. Harmillista vaan se... Että usein se paha olo puretaan työyhteisössä salaa, mitä muut Ei välttämättä näe heikompiinsa, kiusaamalla. Sellaista se on, pirteän tekokuoren allakin, pinta säröilee.

      • Anonyymi

        Kaikista etovinta on lukea tällaisilta ihmisiltä jotain poseeraamista aiheista kuten rakenteellinen syrjintä ym kun sattuu tietämään, että kuoren alla ei muuta olekaan kuin mielivaltaista diskriminointia ja sen eteen mobilisointia, että ihanks tosi hei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikista etovinta on lukea tällaisilta ihmisiltä jotain poseeraamista aiheista kuten rakenteellinen syrjintä ym kun sattuu tietämään, että kuoren alla ei muuta olekaan kuin mielivaltaista diskriminointia ja sen eteen mobilisointia, että ihanks tosi hei

        Tai sitten huvikseen henkisesti sairaiden psyykkaamista ja virittämistä eri vireystiloihin eli puhdasta manipuloimista. Toista osapuolta ei voi sinänsä edes syyttää ainakaan enää tässä vaiheessa asiaa on vaikea nähdä siten.


    • Anonyymi

      Minullakin on pimeä puoli. Olen joskus tapellut, sanonut kirosanoja ja räkäissyt. Varmaan naista pelottaa.

    • Anonyymi

      Minä olen pimein. Olen normaali ja kiltti ulkoisesti, mutta sisältä todella pimeä. Sitä kukaan ei vaan näe. Ainakaan vielä....

    • Anonyymi

      Eikä tarvitse, palaa syntysijoillesi.

      • Anonyymi

        Nimenomaan. Kaikki itkupillirunkkarit heti Mars


    • Anonyymi

      Totta, sä oot liian pimee.

    • Anonyymi

      Mun mahtanee olla vielä pimeämpi mu itse itseni kanssa pärjään ei kenenkään muun ole pakko kestää jaksaa mua 24/7

    • Anonyymi

      Kun sitä aikaa viettelee siellä niin ei valoa olekaan juuri ikävä.

    • Anonyymi

      Pääasia että se ei pirskahtele liikaa

    • Anonyymi

      Miksi kenenkään pitäisi kestää sitä?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      333
      2889
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2184
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1630
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1032
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      934
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe