Oon ihastunut yhteen jätkään ja haluan tehdä sen mustasukkaseks ja nähä onks se kiinnostun musta
Miten saa miehen mustasukkaiseksi
47
904
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo on alakoulussa opittavaa asiaa. Jos se pitää tehdä mustasukkaiseksi, että näkee, onko kiinnostusta...oikeasti kyllä jätkistä näkee, jos ne on kiinnostuneita. Ne kertoo sen ihan varmasti.
- Anonyymi
Ujot ei kerro
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ujot ei kerro
Kyllä sen kehon kielestä näkee ja silmistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sen kehon kielestä näkee ja silmistä.
Entä jos on heikkonäköinen
- Anonyymi
Rakkaudesta se hevonenkin potkii tarhassa se on usei ihastumista kun pojat tyttöjä kiusii
Hengaile jonkun toisen jätkän kanssa. Kohta näet miten reagoi. Voi olla että menettää myös kiinnostuksensa sinuun siinä samalla.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Sitten huomaatkin että siinä sinulla on hyvä boyfriendi, se jonka kanssa hengailet.
Niin tai toisinpäin voi käydä iha hyvi
- Anonyymi
Kyllä mä ainakin mieluimmi kahton jonkun toisen naisen kenenkä kanssa hengailla si kun siltä tuntuu toki ei voi tietää josko joku nainen haluaa tutustua muhun ei sitä voi tietää kuinka elämä kuljettaa varsinkaan kun on poikamies jolla ei sillai ole mitään muuta kun aikaa tuhlattavaksi
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Sitten huomaatkin että siinä sinulla on hyvä boyfriendi, se jonka kanssa hengailet.
Joko itse löysit poikaystävän tuo taitaa tuo mun yläkerran naapurikin ehtiä poikkista kunikas me saatas sillai järkättyä et saatais teille treffit sovittua
Anonyymi kirjoitti:
Joko itse löysit poikaystävän tuo taitaa tuo mun yläkerran naapurikin ehtiä poikkista kunikas me saatas sillai järkättyä et saatais teille treffit sovittua
Minä olen heteromies. Ei kiinnosta poikaset.
- Anonyymi
Noinko te naiset ajattelette todella?
- Anonyymi
Noinko tahdot meidän naisten ajatella ajattelevan todella? No täältä incelkanavalta löydät epäilemättä sen ajatuksen ruokkimiseen suunnattuja provoja from ätmel to another 👍🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noinko tahdot meidän naisten ajatella ajattelevan todella? No täältä incelkanavalta löydät epäilemättä sen ajatuksen ruokkimiseen suunnattuja provoja from ätmel to another 👍🥱
Sinähän et edusta kaikkien naisten ajatusmaailmaa, vaikka niin annat ymmärtää näiden ätmi/incel heittojen kanssa. Sinun ajatusmaailma on hyvin suppea ja miehiä halveksiva. Sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän et edusta kaikkien naisten ajatusmaailmaa, vaikka niin annat ymmärtää näiden ätmi/incel heittojen kanssa. Sinun ajatusmaailma on hyvin suppea ja miehiä halveksiva. Sivusta.
Ei ole minun asenne lainkaan halveksiva kaikkia miehiä kohtaan, ainoastaan mm tällaisista provoista provosoituvia miehiä kohtaan. Nyt kyllä heitit tilanteeseen nähden täysin tarpeettoman yleistyksen, mutta voin listata kyllä lisää millaisia miehiä halveksin vaikka ranskalaisilla viivoilla. Kyllä moni jää ulkopuolelle näistä arkkityypeistä ellei koe jotain veljeyssympatiaa sitten limaniskojen puolesta tai jotai muuta. Se ns solidaarisuus on kyllä jopa kadehdittavaa, tiesi asiasta mitään tai ei niin heti rintamatukea vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole minun asenne lainkaan halveksiva kaikkia miehiä kohtaan, ainoastaan mm tällaisista provoista provosoituvia miehiä kohtaan. Nyt kyllä heitit tilanteeseen nähden täysin tarpeettoman yleistyksen, mutta voin listata kyllä lisää millaisia miehiä halveksin vaikka ranskalaisilla viivoilla. Kyllä moni jää ulkopuolelle näistä arkkityypeistä ellei koe jotain veljeyssympatiaa sitten limaniskojen puolesta tai jotai muuta. Se ns solidaarisuus on kyllä jopa kadehdittavaa, tiesi asiasta mitään tai ei niin heti rintamatukea vaan.
Joka alimittainen kukko pääsee tepastelemaan tunkiolle kun ottaa osaa ihan sama mihin mihin vaan, aina on joku Seppo tms joka tietää miten ne hommat on menneet. No niin niin just ne hommat. Naiset taas heiluttaa pörröistä häntää samalla kun kääntää selän toisilleen. Katsokaa, en arvota sukupuolen mukaan rapsuttakaa minua
- Anonyymi
Näitä naisia on nähty. Näyttää teennäisiltä ihan kuin miehen olisi tarkoituskin ymmärtää kyseessä olevan pelleilyä mutta kiinnostuksen se tappaa yhtä tehokaasti silti.
- Anonyymi
Kyllä se vain toimii myös päinvastoin. Tappaa tunteet naiselta, jos mies pelailee ja ympäröi itsensä naisilla. Se on varma merkki siitä, ettei mies ole aidosti ihastunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se vain toimii myös päinvastoin. Tappaa tunteet naiselta, jos mies pelailee ja ympäröi itsensä naisilla. Se on varma merkki siitä, ettei mies ole aidosti ihastunut.
Ei sukupuolella ole väliä. Vaikea uskoa että kukaan olisi noin tyhmä, siis jos ei ole tarkoitus tietoisesti hankkiuta eroon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On muutakin mikä osoittaa ettei kiinnosta olettaen suhteessa vierailee ex kanssa ja viettää aikaa kertomatta ja viestittelyt sun muut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sukupuolella ole väliä. Vaikea uskoa että kukaan olisi noin tyhmä, siis jos ei ole tarkoitus tietoisesti hankkiuta eroon.
Tismalleen näin ajattelen. Tarkoitus on päästä eroon.
- Anonyymi
No jos nainen alkaa tollasta tekemään niin kiinnostus loppu mulla ainakin siihen.
Kai naiset kuvittelevat, että heistä aletaan taistelemaan? Jonkinlainen privitiivinen ajatusmalli.
PalstaRinssi kirjoitti:
Kai naiset kuvittelevat, että heistä aletaan taistelemaan? Jonkinlainen privitiivinen ajatusmalli.
*primitiivinen
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Niin ja jos ei mies ei ala taistelemaan niin sellainen mies joutaakin kaatopaikalle ,:)
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja jos ei mies ei ala taistelemaan niin sellainen mies joutaakin kaatopaikalle ,:)
Sinnehän tässä jo joutaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä on aina yritetty työpaikalla vägätä tätä taistelumallia värväämällä useampaa pyrkyriä samaan pestiin. Ehkä joskus on toiminut mutta viimeksi tuli puolen miljoon vahingot kun lopulta työt pitkikin teettää ulkopuolisella ilman riittäviä pohjatietoja.
Kukaan ei joutunut kaatopaikalle mutta tuli oikein hyvä mieli että "siinähän on sulle". Tyhmyydestä saa ja pitääkin maksaa.
- Anonyymi
Lapsellista. Kyllä se kiinnostus pitää koettu selvittää jollain muulla tavalla. Oletko 15-vuotias?
- Anonyymi
Oisko se akateemisen frouvashenkilön aika etsiä ikätasolle sopivaa puheseuraa esimeriksi nuorten hiekkalaatikolta. Jos teinitkin osaa lukea rivien välstä mikä on trollailua, niin ne voi himmailla kun lähtee se permis liikaa pölisemään
Pelaaminen mustasukkaisuuden kanssa on tulella leikkimistä. Jos geeneissämme on mustasukkaisuustaipumukseen edellytykset, mustasukkaisuus on helppo herättää, mutta sitä ei enää poistakaan millään.
Joutuu sitten olemaan pysyvästi mustasukkaisen kanssa. Taipumus vain voimistuu. Elämä muuttuu MOLEMMILLA karmeaksi. 🌹👀- Anonyymi
Mä haluan mustasukkasen miehen. Jollei mies osoita koskaan minkäänlaista mustasukkaisuutta kyseessä ei ole parisuhdekelpoinen alfauros.
Anonyymi kirjoitti:
Mä haluan mustasukkasen miehen. Jollei mies osoita koskaan minkäänlaista mustasukkaisuutta kyseessä ei ole parisuhdekelpoinen alfauros.
Nuoremmat tytöt luulevat mustasukkaisuutta romanttiseksi, kun eivät vielä ole kokeneet, mikä helvetti se on myöhemmin. 🌹👀
- Anonyymi
kynä..mi kirjoitti:
Nuoremmat tytöt luulevat mustasukkaisuutta romanttiseksi, kun eivät vielä ole kokeneet, mikä helvetti se on myöhemmin. 🌹👀
Ei se ole helvetti kun ei tee toista mustasukkaiseksi.
Sairaalloinen mustasukkaisuus on eri asia Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole helvetti kun ei tee toista mustasukkaiseksi.
Sairaalloinen mustasukkaisuus on eri asiaEi siinä sitten muuta, kuin annat mennä, ja sitten koet. 🌹👀
- Anonyymi
Eiköhän palstan miehistä suurin osa osaa neuvoa kun pelailee sitä peliä itse. Esim. Täällä vähän jokaselle lirkkaamalla
- Anonyymi
Mä en tiedä kuinka se onnistuu kun se on mulle sillai vieras tunne musta voi toki monasti tuntua pahalta toisen tyhmän valinnan takia minkä toki voi helposti rinnastaa mustasukkaisuuteen mu mä en vai osaa sillai perinteisellä tavalla olla mustasukkainen jos toinen pettää ni mä katkasen mieluimmin välit kun olen tekemisissä sellaisen ihmisen kanssa ilman todella hyvää syytä
- Anonyymi
En suosittele tuota.
- Anonyymi
Kokemuksesta voin sanoa että mustasukkaiseksi tekeminen kuolettaa tunteet jos niitä on. Ei välttämättä halua nähdä sinua enää. Itse en halua nähdä naista jos hänellä on jotain muiden miesten kanssa.
- Anonyymi
Miksi oletat, että mustasukkaisuus tarkottaisi sinusta välittämistä? Mustasukkainen välittää itsestään ja uhkakuvistaan, siitä että joku menee hänen edelle ja apajille. Ei hän susta välttämättä välitä silti yhtään tippaa, kuin trofina.
Mietis nyt hetki asiaa kaikessa rauhassa mitä välittäminen on.
-Jasu- - Anonyymi
No arvaa https://www.iltalehti.fi/jalkapallon-mm-2022/a/8aa42010-6f81-46f9-bea6-e20562795c89
Tämä on tapani sanoa kiitos. - Anonyymi
Ei kannata alkaa pelaamaan mitään pelejä. Helpompaa on pyytää vaikka kahville tms.
- Anonyymi
Tekstisi kertoo, että olet jo menettänyt pelin. Otan osaa.
- Anonyymi
Vau että oikein peli menossa trollimiehellä?
- Anonyymi
Mikään ei oo pelottavampaa kuin mustasukkainen mies. Joutunu ilman oma tahtoani oleen mustasukkaisuuden kohteena ja siinä lähteny melkein henki.
Lisäksi se huorittelu ja lehmittely repi mun itsetuntoni kappaleiksi.
Tein röllikälle joskus ketjun jolla irvailin mustasukkaisille miehille ja se kertoi myös osatotuuden mun kokemuksistani.
'
"Työpäivä takana ja tulen duunista himaan.
Huudan moro kulta
takas tulee "suus kiinni horo! "
Mietin päässäni että; voi jumalauta..miks ei meikäläistä voi kukaan auttaa!
Mies tulee eteiseen ja nuhtelu alkaa; Mä koitin soittaa sulle!
MÄ EN PYSTYNYT VASTAAN! Oon sanonu etten töissä pysty jutella!
"Anna luuri tänne!"
En haluu riiteleen ruveta.
Se lukee tekstarit, lukee soitetut puhelut.
Tuntuu et välil sen mustasukkaisuuteen tukehdun.
kannattaako juosta, miehen pillin mukaan!?
Huidon apua, muttei huomaa silti kukaan!
Kiinnosta ei muut, mutta mielin määrin valitusta saa
kaikki mitä teet on väärin
Mieti kaksi kertaa ennen kuin ryhdyt yhteen
siihen helvettiin ja paat hynttyyt yhteen
Vitutukseen useimmiten vastaus on mies
Jumala, miks teit miehestä niin vaikeen?"
Lyriikat tuunattu tästä biisistä
https://www.youtube.com/watch?v=zvKV0LB8hsA
En siis suosittele jos haluut oikeesti ettet oo mustelmilla, itke jokainen päivvä ja oo itsetunto ihan paskana ja pelkää miehiä lopulta niin paljon ettet edes halua alottaa suhdetta.
Lisäksi mustasukkaiset miehet pettää, koska luulee että toinen pettää harhoissaan niin haluu sit kostaa tai saada toiselle sen mustasukkaisuuden tunteen myös mitä itse kokee.
'Olen myös kokenut tämän kun mies kuvittelee että mulla toinen ja sit lähtee itse vieraisiin josta sitten seurannut se että oon antanut kenkään koko miehelle.
T: Karoliina - Anonyymi
Nuo kokeilut napsahtaa usein omaan nilkkaan ei se kannata eikä hyödytä mitään. Saattaa etsiä uuden tuon takia.
- Anonyymi
Väärä tapa
- Anonyymi
Miten aloittaja aikoo toimia? Auttoiko palstalaiset neuvoillaan?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275