Ken on Kärsämäen komein mies.
Kommentoikaa
22
2882
Vastaukset
- Anonyymi
kaikki me olemme komeita omalla tavallamme?
- Anonyymi
ummikot ulkomailla tv sarja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ummikot ulkomailla tv sarja.
Niimpä tietenkin tämäkin avaus pyhäjärven pipipään kirjoittama.
- Anonyymi
Barbi Ken vai salkkareiden Ken?
- Anonyymi
porinan pitäjä on aika söpö.
- Anonyymi
se pitkä mies jolla on sekin pitkä on ihana
- Anonyymi
Reaganin uusin kulta.hänellä on ihana parta....
- Anonyymi
Mitäs sitä pyhäjärven trollille muuta?
- Anonyymi
parta ei pahoile kasva turpajouhet joutavile, minuakin naiset ahistelee piti jo julkasta ettei seiso, se tepsi, ehkä siksi kun asiamiehenä oli selekinen ja lamujokinen,,
- Anonyymi
En tiiä,onko muuta kuin äreä ja suu mutrussa aina. Koittaa se vaatteilla koreilla. Ei se onnistu sillä. Tarvitaan muuhun tarmoa ,ettei joutilaana vötkistele.
- Anonyymi
millä pärsteella se katsotaan,,
- Anonyymi
kuka herra tässä kylässä vaatemallin määrää ja kenenkään joutilaisuutta määrittelee,oma elämä hakusessa vissiin
- Anonyymi
käsämäkisen perusjuntin malliesimerkki vaatteita kajehittaan ja töillä rellisteltäs.Jos on luetun ymmärtämisessä vaikeuksia niin otsikossa lukee Ken on Kärsämäen komein mies eikä päin vastoin.
- Anonyymi
"Ken on amerikkalainen nimi ei kärsämäkinen, mutta voihan se olla tullu mamunakin kärsämäkeen,,
- Anonyymi
Yhdellä on ainakin komean kokoinen veitikka =)
- Anonyymi
olipa kerran tyyppi jolla oli sen pitunen se
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olipa kerran tyyppi jolla oli sen pitunen se
Ja oli muuten ihanan paksu
- Anonyymi
justiisa, minäpä tunnen erään kmäkisen joka on pelanut "vehkeellän pöydän reunalta pyyhkäsemällä 25 cm matkalta kolikot lattialle, vastapelurina "Mulukualaisen äidin poika,,
- Anonyymi
juustoportilla aamuisin pöytä pullollaan komeita uroksia
- Anonyymi
Min oon. Ite ilmotin.
- Anonyymi
ei sinne jäänyt kun lähdin,,
- Anonyymi
Nättijussi
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1677457
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264228- 503838
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1513235- 512986
- 492599
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262376Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732059Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552015- 291916