Kuuluuko menkkaveren tippua vessanpönttöön

Anonyymi-ap

Elikkä siis oon 12v tyttö ja nyt kerron jutun ja vastakkaa eli siis mulla on ollu valkovuotoa noin 2 vuotta ja on ollut lähiaikoina huonoa oloa ja tänään heräsin ja ei ollut tapahtunut mitää sitten minun pikkareihin oli tullut ruskeeta nestettä sitten pyyhin tuli ruskeaa sitten menin vessaan ihan normaalisisti pissalle ei tapahtunut mitää pyyhin tuli punaista nestettä paperiin muttei vessanpöntössä ollut punaista verta sama oli tapahtunut edellis päivänä haluaisin tietää onko nämä menkat vai onko joku mui

27

319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja minulla siis ei ole alkanut menkat

    • Anonyymi

      Kyllä sulla on menkat alkamassa.Veri tulee emättimestä ja virtsa virtsaputkesta eli eri paikoista. mutta sitten kun sulla alkaa kunnolla vuoto niin vessanpöntössä voi näkyä punaista ja se on ihan normaalia.Koska emätin ja virtsaputki on niin lähellä toisiaan niin siitä verestä pöntössä menkkojen aikana ei kannata huolestua.Tätä tapahtuu myös aikuisella.

      • Anonyymi

        Eli siis on normaalia kun pyyhin tulee nestettä mutta ei tipu vessanpönttöön


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli siis on normaalia kun pyyhin tulee nestettä mutta ei tipu vessanpönttöön

        On ihan normaalia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ihan normaalia.

        Ja mulla alkaa pian menkat vai? Jos joo osaatko sanoa milloin noin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mulla alkaa pian menkat vai? Jos joo osaatko sanoa milloin noin

        no sulla on saattanut jo alkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ihan normaalia.

        Tiedätkö yhtään milloin mun menkat vois alkaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö yhtään milloin mun menkat vois alkaa?

        No alussahan ne nyt ovat , voi eka kerralla vaan vähän näyttää, mutta siitä se sitten lähtee omia aikojaan tulemaan kerran kuukaudessa , jokaisella eri tyylillä , itselläni alkoi aikoinaan vaan yhden päivän näytöllä mutta seuraavan kuukauden tullessa oli kolme päivää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No alussahan ne nyt ovat , voi eka kerralla vaan vähän näyttää, mutta siitä se sitten lähtee omia aikojaan tulemaan kerran kuukaudessa , jokaisella eri tyylillä , itselläni alkoi aikoinaan vaan yhden päivän näytöllä mutta seuraavan kuukauden tullessa oli kolme päivää

        Mutta mulla ei tuu vielä kunnon vuotoa silleen että sitä tulis jo pönttöön eli siis on menkat jo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No alussahan ne nyt ovat , voi eka kerralla vaan vähän näyttää, mutta siitä se sitten lähtee omia aikojaan tulemaan kerran kuukaudessa , jokaisella eri tyylillä , itselläni alkoi aikoinaan vaan yhden päivän näytöllä mutta seuraavan kuukauden tullessa oli kolme päivää

        Ja mulla tulee vain kun en käy vessas nii sellaista ruskeaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mulla tulee vain kun en käy vessas nii sellaista ruskeaa

        Koita nyt ymmärtää että sun ekat menkat on alkamassa.Ymmärrätkö että se vuoto voi alkaa ruskeana vuotona.Ja ruskea vuoto on kuivunutta verta joka on ehtinyt kuivahtaa kun se alkaa kohdusta ja ei ole ehtinyt heti vuotamaan ulos.Menkat ei vuoda pönttöö mutta virsatessa voi tulla koska emätin ja virtsaputki on niin lähellä toisiaan.Mä olen tämän sulle jo sanonut.Ymmärrätkö mikä on emätin ja virtsaputki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koita nyt ymmärtää että sun ekat menkat on alkamassa.Ymmärrätkö että se vuoto voi alkaa ruskeana vuotona.Ja ruskea vuoto on kuivunutta verta joka on ehtinyt kuivahtaa kun se alkaa kohdusta ja ei ole ehtinyt heti vuotamaan ulos.Menkat ei vuoda pönttöö mutta virsatessa voi tulla koska emätin ja virtsaputki on niin lähellä toisiaan.Mä olen tämän sulle jo sanonut.Ymmärrätkö mikä on emätin ja virtsaputki?

        Mikä vaivaa tää on pelottavaa ku alkaa ja yritän selvitellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mulla ei tuu vielä kunnon vuotoa silleen että sitä tulis jo pönttöön eli siis on menkat jo

        Se riippuu myöskin miten runsaasti vuotaa, ja onha side housuissa johon veri virtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se riippuu myöskin miten runsaasti vuotaa, ja onha side housuissa johon veri virtaa.

        Ei mutta saan huomenna laitettua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä vaivaa tää on pelottavaa ku alkaa ja yritän selvitellä

        Ei mitään pelättävää. Sulla on nyt menkat alkanu tolla tavalla.
        Pistä side housuihin!

        Laske myös noin 4 viikkoa eteen päin, niihin aikoihin tulee toiset menkat, joten ole valmiina eli siteitä varastoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään pelättävää. Sulla on nyt menkat alkanu tolla tavalla.
        Pistä side housuihin!

        Laske myös noin 4 viikkoa eteen päin, niihin aikoihin tulee toiset menkat, joten ole valmiina eli siteitä varastoon.

        Joo kiitos todella paljon


    • Anonyymi

      No on se verta, eli kuukautiset.

      Myöhemmin kyllä tippuu verta ja klönttejä pönttöönkin. Kun tulee enemmän.

      Alkuun voi olla epäsäännöllistä ja eri verran.

      Aikanaan säännöllistyvät.

      • Anonyymi

        Kyllä mä nyt tuon tiedän


      • Anonyymi

        Sun on näköjää tosi vaikee olla kiva.tiedän tuon asian hyvin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun on näköjää tosi vaikee olla kiva.tiedän tuon asian hyvin

        Olen kertonut asiat moneen kertaa mutta tuo vuoto ei mene jakeluun eli aloittaja ei ymmärrä että hänen kuukautiset ovat alkaneet.Ja häntä pelottaa että se on jotain vaarallista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun on näköjää tosi vaikee olla kiva.tiedän tuon asian hyvin

        No miksi virtsarakosta pitäis tulla verta kun sitä niin paljon haluat että verta tulis virtsatessa?Kerro mulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksi virtsarakosta pitäis tulla verta kun sitä niin paljon haluat että verta tulis virtsatessa?Kerro mulle.

        Koska mulle on sanottu niin nii luulin että ei ole normaalia jos ei tule


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kertonut asiat moneen kertaa mutta tuo vuoto ei mene jakeluun eli aloittaja ei ymmärrä että hänen kuukautiset ovat alkaneet.Ja häntä pelottaa että se on jotain vaarallista.

        No tottakai mua pelottaa että mulla on vaikka joku tulehdus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tottakai mua pelottaa että mulla on vaikka joku tulehdus

        Sulla on kuukautiset.Ymmärrätkö.Kuukautiset ei ole tulehdus vaan ne kuuluvat naisen elämään.Sulla ei ole tulehdusta vaan menkat jotka tulee joka kuukausi.Alussa voi olla epäsäännölliset.Eikö koulussa enää puhuta biologian tunnilla näistä asioista.


    • Anonyymi

      Onko aloittajalla äitiä tai jotain luotettavaa naista lähipiirissä jolta kysyä näistä jutuista.
      Koulun terkkari nyt ainakin. Tämä palsta ei ole paras paikka., jos ap nyt on 12v tyttö kuten sanoo.

    • Anonyymi

      Jos esimerkiksi tytär menee hoitajalle ja kertoo asian ja asia kirjautuu tytön papereihin, että menkat on alkaneet, samalla hän joutuu myös menemään kouluterkkarille, jossa hän kertoo runsaasta vuodosta. Haluaisin vaan tiedustella, että onko terkkari velvollinen myös tekemään asialle jotain, muutakin kuin lyömään nyt alkoi menkat-diagnoosia. Tarkoitan siis asiaan, joka ei liity tytön menkkoihin vaan muuhun toimintaan, eli siihen, että veri on levinnyt ympäriinsä pitkin koulun lattioita. Että pitääkö kutsua vaikka joku siivooja paikalle?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      113
      8650
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      127
      2342
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1724
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1534
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1213
    Aihe