Poistin aina keskustelumme whatsapissa ja nyt on kaduttanut, kun en niitä laittanut talteen. Olet uskomaton mies, enkä saa sinua mielestäni. Lähetätkö minulle keskustelut, jos olet ne säästänyt?
Olisi mukava lukea omaa tyhmää kaipailuani, joka ei johtanut mihinkään. Vain omiin kyyneliin..
Useampi vuosi
17
845
Vastaukset
- Anonyymi
Jos pyydät suoraan luuriin lähetetyllä viestillä.
- Anonyymi
Ei naiset noin tee.Tälläinen kirjoitus on vain sellaista jäsentelyä ja itselleen asioiden läpikäyntiä.
- Anonyymi
Itse olen tallentanut lähes kaikki viestit Whatsapista ja Mesestä.
- Anonyymi
Minäkin olen tehnyt näin. Mies ei tehnyt niin, vaan delegoi kaiken. Se kertoo jo paljon...hän sai tyydytyksensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin olen tehnyt näin. Mies ei tehnyt niin, vaan delegoi kaiken. Se kertoo jo paljon...hän sai tyydytyksensä.
Niin, tietysti hänhän pystyi poistamaan kokonaan ainoastaan itse kirjoittamansa viestit.
Sinun viestiesi osalta ainoastaan hänellä näkyvät, mutta niistähän sinulla on omasi. Eikös? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, tietysti hänhän pystyi poistamaan kokonaan ainoastaan itse kirjoittamansa viestit.
Sinun viestiesi osalta ainoastaan hänellä näkyvät, mutta niistähän sinulla on omasi. Eikös?Minulla näkyy kyllä kaikki, vuosien viestiketju. Hän on poistanut viestit itseltään.
- Anonyymi
Pöö
- Anonyymi
Pöö, mitä kuuluu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pöö, mitä kuuluu?
Ei kuulu kännyyn asti...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuulu kännyyn asti...
Useamman kerran siellä kysyin, hän ei koskaan. Olisi hienoa, jos niin tapahtuisi. Itse en enää kysy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pöö, mitä kuuluu?
Hölmöläinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hölmöläinen
Rakkaudesta hölmö
- Anonyymi
Hei kuppi teet oho cd no blog
- Anonyymi
Mulla on kaikki tallella! Niitä on kiva lueskella!!
Voin lähettää, jos haluat.- Anonyymi
Lähetä niin saan muistella.
- Anonyymi
Wordsissa on kaikki sanat https://youtu.be/2vKJyCFuPRM
-jmjarre- - Anonyymi
Kerran kävi niin, että hän, n oli jostain suivaantunut ja ryhtyi poistamaan yhteisiä tiedostaja (kuvia, videoita, keskusteluja jne.,). No ne onneksi menivät tallennusalustan roskakoriin, mistä palautin ne itselleni eli kaikki on onneksi tallessa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 133634
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831629Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641468Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731445Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371341Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121130Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341070- 931014
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993