Kummalinen Viesti Sarja/
Tehtävänäsi on selvittää neljästä viestistä nelinumeroinen koodi. Pystytkö siihen?/
Ensimmäinen Viesti
Olen jukka MikkO. olEn tosi-tv-Ohjelma ja mInULLa on 3D-tulostin ja olen SUURI Usain bolt-fani
Toinen Viesti
en OLE tosi-tv-ohjelma mutta Omistan 2d-TUlOstimen. VärinI on haukKA. 2miljoonaa on vähän rahaa tililläni
Kolmas Viesti
ToSi-tv-OHJelma oli vain KOODInimeni. minuLLa EI ole väriä. taikka OLOMuotoA. ja TÄmä olI pelkkää Valletta
Neljäs Viesti
mARJA-Liisa-Täti antoi minulle LeYboldin puolukkamehua ja PohjoIS-kArjAla-pRojekti on vieläkin käyNNIssÄ. hÄN täytti juuri 4
Ratkaise arvoitus
8
253
Vastaukset
- Anonyymi
7849 ehkä en oo ihan varma
- Anonyymi
ainakaan se ei ole 3224. Siitä menen takuuseen. Kokeilin antaa 3224 ja kortti meni lukitustilaan, Harmittaa.
- Anonyymi
helmerssi kirjoitti:
Ei muutakun kättä housuun ja uuteen nousuun
Helppo homma ehkä jopa liiankin helppo jo kun ei ole muuta ny hyvään toviin juurikaan tehnynnä
Anonyymi kirjoitti:
Helppo homma ehkä jopa liiankin helppo jo kun ei ole muuta ny hyvään toviin juurikaan tehnynnä
Miten sen nyt silla lailla nyt hän on marraskuu
- Anonyymi
Hei, miksi ihmeessä vastaukseni on poistettu?!?. Se oli 9464. Käytin paljon aikaa sen keksimiseen ja kirjoittamiseen en jaksa perusteluja nyt varsinkaan kännykällä laittaa. Mutta noinhan se toimii mielen hotellikin että muistan nyt vastauksen ulkoa kun yhdistin joka numeroon tarinan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 295490
- 1691988
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1601591Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141334Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike281278Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan561156- 941155
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701144viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121078- 41930