Vihaan sinua mies

Anonyymi-ap

Teit sitten sen, sait ihastukseni muuttumaan viimeinkin vihaksi. Siihen tuollaisella toiminnallasi taisit pyrkiä vai luulitko jotain muuta. Vihaan tämän hetken sinua niin uskomattoman paljon ja syvästi. Nyt näen sen mikä sinä todellisuudessa olet ja et ole yhtään mitään muuta kuin säälittävä selkärangaton mato josta ei ole mihinkään muuhun kuin pakoilemaan vastuuta ja tekojaan kuin mikäkin raukka. Uskomatonta miten en suostunut kuin näkemään ne pienet hyvät hetket sinussa kun epätoivoisesti esitit jotain sellaista mitä et ole etkä tule olemaan ja yritin saada muutkin näkemään ne olemattomat hyvät puolesi. Loppua kohden ymmärsin lukea sanomisiasi ja tekojasi rivien välistä ja kun vielä valehtelit päin näköä niin tiesin sen koko ajan, miettien miten kauan jaksat suoltaa sellaista kuraa ja todella kuvittelet että se menee läpi kun en sano mitään. Oma virheeni kun en kuunnellut ajoissa järkipuhetta ja luulin vielä että pitäisit puoliani kuten minä sinun. Mutta halusit minulle vain pelkkää pahaa ja lisää kärsimystä sen sijaan. Olet heikkoluonteinen, verestäväsilmäinen nahjus jota kukaan ei ansaitse elämäänsä missään muodossa.

Kauan tulikin katsottua uskomatonta tyhmyyttäsi ja osaamattomuuttasi sormien läpi, keskustelutaitosi mistään asiasta on aivan jäätävän surkea ja onhan se huomattu. Olet pelkkä muiden takaluukkujen nuoleskelija kun sinussa ei ole minkäänlaista vahvuutta. Siitäkin sinua yritin puolustaa tietämättömyyttäni ja hyvyyttäni. Minuahan sinä et tuolle omalle surkealle tasollesi saa laskettua, olen niin paljon enemmän ja sitähän sinä et tainut kestää, niinhän. Halusit loukata minua niin että saisit minunkin selkärangan katkeamaan mutta se olikin titaanista tehty ja sekös sinua ottikin päähän. Yritin nostaa sinua ylös samaan aikaan kun sinä yritit upottaa minua suohon.

Uskoin sinuun viimeisen kerran ja sinä löit viimeisen kerran puukon selkääni, olet täysi kelvoton pettymys. Uskomatonta miten sokeaksi ihastuminen voikaan tehdä.

Annan näiden tunteiden tulla ja sen jälkeen kun olen tämän itseni kanssa käsitellyt niin et ole etkä tule olemaan enää mitään muuta kuin yhdentekevä roskakatoksen nurkassa lojuvan roskapussin kaltainen hahmo minulle jos tiet kohtaavat. Korkeintaan säälin pienen hetken muita jotka eivät sitä vielä näe tai suostu näkemään millainen sinä todella olet ja niitä jotka eivät vielä tiedä millaisen epäkelvon ihmisreppanan ovat saaneet eteensä surullisen väsynyttä sirkustaan esittämään. Sirkusta missä mikään ei ole aitoa ja tiedäthän sen itsekkin vaikka kuinka kovasti yrität unohtaa. Onhan se ihan ikioma henkilökohtainen helvettisi. Ja sen saat pitää itselläsi.

42

896

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Muistan omakohtaisen, mutta en kyennyt ajattelemaan pahaa

    • Anonyymi

      Jestas, joku on nyt raapinut pintaa syvemmältä...

      • Anonyymi

        Sellaisesta sitten fantasioit ja oletettavasti aloittaja edustaa sinulle jotain obsession kohdetta jonka elämästä etsit otteita ja käänteitä? Aineistona ainoastaan halvat provot anonyymipalstalla. Koetko oikeasti eläväsi jonkun rinnalla kun lueskelet ja toimitat näitä tekstejä? Ei ole ihan tervettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaisesta sitten fantasioit ja oletettavasti aloittaja edustaa sinulle jotain obsession kohdetta jonka elämästä etsit otteita ja käänteitä? Aineistona ainoastaan halvat provot anonyymipalstalla. Koetko oikeasti eläväsi jonkun rinnalla kun lueskelet ja toimitat näitä tekstejä? Ei ole ihan tervettä.

        Voi nyt v*ttu mikä tulkinta taas, kyse oli myötätunnon ilmaisusta aloittajan puolesta, osanotosta. Mitä jumalauta täkäläisten pääkopassa oikein lilluu? Jos jostakin on tervepäisyys kaukana niin teikäläisen tulkinta on selkeästi lähempänä sitä rajaa missä mennään väärälle puolella ja vauhdilla. Sylje myrkkysi jonkun muun suuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi nyt v*ttu mikä tulkinta taas, kyse oli myötätunnon ilmaisusta aloittajan puolesta, osanotosta. Mitä jumalauta täkäläisten pääkopassa oikein lilluu? Jos jostakin on tervepäisyys kaukana niin teikäläisen tulkinta on selkeästi lähempänä sitä rajaa missä mennään väärälle puolella ja vauhdilla. Sylje myrkkysi jonkun muun suuntaan.

        Hmm, aika paljon tuli näitä hienoja sanoja, niin en ehkä ymmärrä nyt ollenkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm, aika paljon tuli näitä hienoja sanoja, niin en ehkä ymmärrä nyt ollenkaan

        "Sellaisesta sitten fantasioit ja oletettavasti aloittaja edustaa sinulle jotain obsession kohdetta jonka elämästä etsit otteita ja käänteitä? Aineistona ainoastaan halvat provot anonyymipalstalla. Koetko oikeasti eläväsi jonkun rinnalla kun lueskelet ja toimitat näitä tekstejä? Ei ole ihan tervettä."
        Onko tuo ote kynästäsi lähtöisin? Jos on, niin käytä villiä mielikuvitustasi tietämyksen tasoa paikkaamaan niinkuin tuossa edellä niin johan lähtee laukkaamaan...


    • Anonyymi

      Reppana on se joka kirjoittaa tänne tämmöisiä, kun ei uskalla suoraan laittaa edes viestiä. Piste.

      • Anonyymi

        Jos aloitus ei trollaus, niin tämä voisi olla ihan hyväkin neuvo👍 Niin on tarpeellisen oloinen tilitys, mutta sen verran pitkä että sähköpostimuoto voisi olla paras. Nämä sinun konstruoinnit mies näissä omissa provoissasi on kerrassaan hilpeitä joka kulmasta naisvihan virittelyjä. Mandoliini on rämpytelty ihan loppuun jo


      • Anonyymi

        Veikkaan että ap on estetty kaikkialla, niin ei kannata viestitellä muualle kuin tänne. Voin kuvitella, voin samaistua häneen erään oman kokemukseni myötä.
        Asiat eivät kuitenkaan ap aina ole sitä miltä ne näyttävät


    • Anonyymi

      Oliko sulla lupaa ihastua? Vastaa rehellisesti.

      • Anonyymi

        Mitä hittoa minä taas luin? Mikäli kirjoitus on aito, niin se viittaa johonkin hieman syvempään kanssakäymiseen kuin sinun fiktiivisiin ihastumisiin ynnä muuhun tuubaan mitä suollat jatkuvalla syötöllä. Tämä on jo niin nähty


    • Anonyymi

      Kelle ap kirjoittaa jollekin ex ukolle?

    • Anonyymi

      Projisointia.

    • Anonyymi

      Anteeksi että olen olemassa. Toivottavasti aloittaja saat ihan kaiken elämässäsi mitä haluat. Sen olet todella ansainnut. 🤗

      • Anonyymi

        Onko tää vitsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tää vitsi?

        On tietenkin. Oikeasti ap: lle vointeja kestää elämän pettymyksiä. Niitä tulee väistämättä, kokemusta on.


    • Anonyymi

      Raskas tilinpäätös. Toivottavasti toinenkin poissaolevana tietää tuon.

    • Anonyymi

      Kuullostaa todella mielenkiintoiselta #" Halusit loukata minua niin että saisit minunkin selkärangan katkeamaan mutta se olikin titaanista tehty ja sekös sinua ottikin päähän. Yritin nostaa sinua ylös samaan aikaan kun sinä yritit upottaa minua suohon.

      Uskoin sinuun viimeisen kerran ja sinä löit viimeisen kerran puukon selkääni, olet täysi kelvoton pettymys. Uskomatonta miten sokeaksi ihastuminen voikaan tehdä. "

      Miten onnistuit ihastumaan ihmiseen mikä noin kohtelee?
      Ehkä olisi syytä tutustua toiseen ennen kuin antaa tunteiden herätä.
      Ei se tietysti onnistu aina. No aina oppii uutta.

      • Anonyymi

        Siellä hän kiihottuneessa tilassa etsii victim blaming -asetelmaa käyttäen turhanaikaista provoa katalysaattorina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä hän kiihottuneessa tilassa etsii victim blaming -asetelmaa käyttäen turhanaikaista provoa katalysaattorina

        Pidän tällaista taipumusta jopa näitä miehen tunnemylläkkäilluusioita eli trollauksia pahempana tapana.
        Naistenko vastuulla se on kartoittaa kaikki riskit etukäteen ja näinkö voi sanoa esim miehelle, jolta joku huijausorganisaati puhaltaa rahat ym? Tuo naisten vastuuttaminen kaikesta on erittäin etovaa ja toksista, hyi hel


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidän tällaista taipumusta jopa näitä miehen tunnemylläkkäilluusioita eli trollauksia pahempana tapana.
        Naistenko vastuulla se on kartoittaa kaikki riskit etukäteen ja näinkö voi sanoa esim miehelle, jolta joku huijausorganisaati puhaltaa rahat ym? Tuo naisten vastuuttaminen kaikesta on erittäin etovaa ja toksista, hyi hel

        Sekä vaikuttaa suoraan jopa oikeusjärjestelmään jos joku toksinen skoude sanoo esim, että olisit valinnut seurasi paremmin. Näin olen kuullut naiskonstaapelin sanoneen vainoamistapauksen yhteydessä. Mahtaa olla nihkeä ilmapiiri jos pitää muuttua tuollaiseksi saastaksi itsekin pärjätäkseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekä vaikuttaa suoraan jopa oikeusjärjestelmään jos joku toksinen skoude sanoo esim, että olisit valinnut seurasi paremmin. Näin olen kuullut naiskonstaapelin sanoneen vainoamistapauksen yhteydessä. Mahtaa olla nihkeä ilmapiiri jos pitää muuttua tuollaiseksi saastaksi itsekin pärjätäkseen

        Poliisit näkevät näitä todella palkon, miehiä ja naisia. Ehkä siinä oppii sanomaan asiat niinkuin ne on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poliisit näkevät näitä todella palkon, miehiä ja naisia. Ehkä siinä oppii sanomaan asiat niinkuin ne on

        Ai jaa, että sellaista asiainhoitoa. Ehkä myös auton alle jääneelle vihreillä valoilla suojatiellä voisi esim lääkäri tai lanssi sanoa, että nyt ei kipsata vaan annetaan nootit käypähoidoksi. Tulee halavaksi kato


    • Anonyymi

      En jaksa lukea tuommoisia pitkiä epistoloita, mutta älä vihaa. Viha syö ihmistä sisältä ja on aina vahingoksi. Jollet voi rakastaa, ole neutraali. Älä vihaa

      • Anonyymi

        Ei kun vihaa aloittaja sydämesi kyllyydestä. Joku päivä se viha on poissa ja voit antaa itkun tulla.


      • Anonyymi

        Kaikki tunteet ovat arvokkaita ja kuuluu tuntea ja käsitellä. Muuten viha voi kääntyä omaan itseen. Aivan luonnollista on tuntea erotilanteessa vihaa, se auttaa irrottautumaan. Joskus myöhemmin tulee sitten anteeksiannon aika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki tunteet ovat arvokkaita ja kuuluu tuntea ja käsitellä. Muuten viha voi kääntyä omaan itseen. Aivan luonnollista on tuntea erotilanteessa vihaa, se auttaa irrottautumaan. Joskus myöhemmin tulee sitten anteeksiannon aika.

        Olen antanut hänelle paljon asioita anteeksi, liikaakin, unohtamatta niitä tapahtuneen kuitenkaan. Näitä asioita mitä olen saanut kuulla hänen minulle tehneen, minusta puhuneen ja mitä koin en voi antaa enää anteeksi. Nämä eivät ole sovitettavissa. Hänen anteeksipyyntönsä ovat sanahelinää vailla aitoa merkitystä päästäkseen kuin koira veräjästä. Hänen sanansa ja tekonsa eivät kohtaa, tyhjiä kauniita sanoja mutta todella julmia tekoja. Hän on kuvottava rumilus joka halusi nähdä ja saada minun kärsivän. Olisi pitänyt uskoa mitä hänestä on kerrottu eikä yrittää puolustaa häntä.

        Ja olet oikeassa, on hyvä käsitellä nämä itsensä kanssa ja niin teenkin. Raivoni muuttuu absoluuttiseksi välinpitämättömyydeksi aikanaan. Hän ei ole minkään arvoinen ja tietää sen itsekkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen antanut hänelle paljon asioita anteeksi, liikaakin, unohtamatta niitä tapahtuneen kuitenkaan. Näitä asioita mitä olen saanut kuulla hänen minulle tehneen, minusta puhuneen ja mitä koin en voi antaa enää anteeksi. Nämä eivät ole sovitettavissa. Hänen anteeksipyyntönsä ovat sanahelinää vailla aitoa merkitystä päästäkseen kuin koira veräjästä. Hänen sanansa ja tekonsa eivät kohtaa, tyhjiä kauniita sanoja mutta todella julmia tekoja. Hän on kuvottava rumilus joka halusi nähdä ja saada minun kärsivän. Olisi pitänyt uskoa mitä hänestä on kerrottu eikä yrittää puolustaa häntä.

        Ja olet oikeassa, on hyvä käsitellä nämä itsensä kanssa ja niin teenkin. Raivoni muuttuu absoluuttiseksi välinpitämättömyydeksi aikanaan. Hän ei ole minkään arvoinen ja tietää sen itsekkin.

        ” Näitä asioita mitä olen saanut kuulla hänen minulle tehneen, minusta puhuneen ja mitä koin en voi antaa enää anteeksi.” Joo, eli miehen provo tämäkin. Etköhän naisena jos sellainen sattuisit olemaan tietäisi mitä sinulle on tehty ja jostain kokemisesta mainitsetkin, etkä käsittelisi asiaa kuulopuheiden kontekstin kautta.


    • Anonyymi

      Tunnistan kirjoituksesta paljon itseäni, vaikkakin toisenlaisessa sävyssä. Ihmiset, jotka uskovat hyvään ja siihen, että kaikissa on sitä, ovat ehkä hiukan liian idealistisia. Olen sellainen itsekin. He jaksavat uskoa viimeiseen pisaraan asti, että jotain hyvää löytyy myös mustasta sielusta. Joskus löytyy, joskus ei. Ja sitä on vaikeaa uskoa. Sellainen totuus, että joku toinen ihminen haluaa oikeasti tuhota toisen.
      Sen käsitteleminen vie kauan aikaa ja se jättää myös lähtemättömän jäljen ihmiseen. Syvän ja haavoittavan. Se kuitenkin myös avaa jonkinlaisen portin ihmisessä näkemään laajemmin ja syvemmin. Sanonta "tieto lisää tuskaa" tulee konkreettiseksi.

      • Anonyymi

        Tämä oli hyvä kirjoitus ja varmaan pitävää paikkansa. Onhan se vaikeaa ymmärtää miten voi olla olemassa kieroja ja pahantahtoisia ihmisiä jopa niille jotka haluavat vain antaa hyvää.

        Vai onko näissä mustasieluisissa ihmisissä yhtälailla juurikin se sokeus että kuvittelevat muiden ajattelevan yhtä julmasti ja tekevän samoja asioita sekä reagoivan samalla tavoin julmasti kuten itse normaalisti. Aivan kuten hyväntahtoiset eivät kykene ymmärtämään miten voi joku voi haluta pahaa.

        Huonoista ihmisistä kannattaa kuitenkin pysytellä kaukana.


      • Anonyymi

        Niinhän se on, mutta on hyvä muistaa, että mustasieluiset ihmiset ovat tehneet jo suurimman vahingon itselleen. Jos on tarkoitus tuhota toinen, kertoo se pimeydestä. Kaikki pimeys kuitenkin katoaa aikanaan. Jos joku tarkoituksella, millä keinolla tahansa, haluaa vahingoittaa toista, hän on valinnut itsellee katoavan pimeyden tien eli vapaaehtoisesti itselleen tuhon tien. Se on ihan yhtä käsittämätön ja hölmö valinta kuin se, että olisi ihmisen eteen katettu kaksi ruokapöytää. Toisessa olisi valtavan hyviä herkkuja ja toisessa homeisia ja pilaantuneita ruokia.
        Se, joka on valmis vahingoittamaan tai tuhoamaan toisen valitsee kuvainnollisesti tuon pilaantuneilla ruoilla katetun pöydän. Kukaa tekee näin? Valitettavasti jotkut päätyvät tähän ratkaisuun, ehkä vain ymmärtämättömyyttään. Surullista. Voimia kaikille!


    • Anonyymi

      En olisi halunnut tietää, pitäkää huoli te muut siitä. Jos on jotain mitä ei kehtaa kertoa, pidä se myös visusti salassa ja hävitä todistusaineet!

      • Anonyymi

        Todistusaineet? Mitä ne on?

        Mistä oikein puhut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todistusaineet? Mitä ne on?

        Mistä oikein puhut?

        Ne mitä jätit näkyville.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todistusaineet? Mitä ne on?

        Mistä oikein puhut?

        Jospa et etsisi niin syvältä tästä aloittajamiehen tajunnanvirrasta tai toinen vaihtoehto tietysti on se, että kerrot tästä hieroglyfistä esim fobballe


    • Anonyymi

      Kuka sinua voi rakastaa, kun olet noin tyhmä, että rakastut tuntemattomaan henkilöön? Syytä itseäsi, vika ei ole hänessä!

      • Anonyymi

        Ja siinä tämä naispuolinen incel julistamassa omaa sanomaansa ja tekemässä väitteitään todeksi. Yleensä ihmiset muuten on tuntemattomia kunnes tutustutaan ja edelleen, mikään tässä trollauksessa ei viittaisi mihinkään pintapuoliseen mistä olet jaksanut proosailla vuosia jo. Mahdat olla suosittua seuraa kun koskaan ei tiedä mihin karuselliin vedetään mukaan ihan vain omasta päähänpistosta. Ei ole taatusti ensimmäinen kerta, taidat olla vanha tekijä näissä asioissa tai ainakin muilla tavoilla ollut aiheuttamassa harmia muille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siinä tämä naispuolinen incel julistamassa omaa sanomaansa ja tekemässä väitteitään todeksi. Yleensä ihmiset muuten on tuntemattomia kunnes tutustutaan ja edelleen, mikään tässä trollauksessa ei viittaisi mihinkään pintapuoliseen mistä olet jaksanut proosailla vuosia jo. Mahdat olla suosittua seuraa kun koskaan ei tiedä mihin karuselliin vedetään mukaan ihan vain omasta päähänpistosta. Ei ole taatusti ensimmäinen kerta, taidat olla vanha tekijä näissä asioissa tai ainakin muilla tavoilla ollut aiheuttamassa harmia muille.

        Ja tämä puolustuspoppoo jauhamassa väärinkohdellusta kakkaa heti kun asianosainen vähänkään puolustautuu niillä keinoilla mitä hänellä on. Ikäänkuin muita vaihtoehtoja käsitellä tämä naurettava kalabaliikki ei olisi annettu


    • Anonyymi

      Puhutko isästäsi?

      • Anonyymi

        Sinulla vaikuttaa olevan oikea isänpäivieb isänpäivä ja hyvä mieli insesmin merkeissä, muista osallistua tähän provoon monen monta kertaa, niin saat tasoitusta vastakkaiseen sukupuoleen sekä heihin liittyvään alemmuuskompleksiin, mihin nainen tahtomatta ja tietämättä sohaisi vain olemalla


    • Anonyymi

      Nyt on kiihkeää settiä. Aivan kuin minä viime vuonna 😁
      Täynnä PYHÄÄ VIHAA 😘

    • Anonyymi

      Oi, oi, voimia! Tottakai on hyvä purkaa ja vihan tunteitakin voi tai jopa pitää olla tietyissä tilanteissa. On hyvä kuitenkin muistaa, että hyvyys on aina pahuutta vahvempi loppupeleissä. Pelkällä hyvyydellä ja hyväntahtoisella asenteellakin on mahdollista olla pahan yläpuolella. Toki itsesuojelu on tärkeää ja rikokset täytyy aina antaa viranomaisten käsiin.

      Jos kuitenkin loppumattomasti vihaa, herjaa tai halveksii, niin silloin ei ole oikeastaan itse sen kummempi kuin pahantekijätkään.

      Voi hvyin!

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      198
      32877
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      255
      21212
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      431
      10755
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6585
    5. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      72
      5420
    6. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      53
      4755
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      195
      4030
    8. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1597
    9. Toivottavasti tekijää ei suojella

      Eikä mitään peitellä. Itselläni on 15-vuotias tytär myös ja voin hieman kuvitella tilannetta. Nämä tämmöiset tapaukset v
      Valkeakoski
      100
      1527
    10. Miten meidän käy

      Olen syvästi pahoillani puolestasi siitä, mitä kävi. En ehkä pysty sitä täysin kertomaankaan sinulle. Tuo on taustalla m
      Ikävä
      52
      1459
    Aihe