läheskään kaikki saa kokea.
Miltähän se tuntuisi jos olisi jollekin se ainoa ja rakas.
Hyvää yötä.
Rakkautta ei
29
708
Vastaukset
- Anonyymi
Yötä!
M-N- Anonyymi
????
- Anonyymi
Tiedätkö, että kaikki eivät halua ottaa sitä vastaan! Joskus tuntuu siltä, että moni ei edes ymmärrä, mitä se on. Sitten on niitäkin, jotka haluaa sen tuhota = Jeesuksen tarina. Rakkaus on vaikea asia, eikä siihen pidä suhtautua kevyesti. Vaikka se onkin kevyttä. Elämän paradoksi.
- Anonyymi
kukin saa sen minkä ansaitsee
-miete- Anonyymi
Osa saa tässä elämässä, osa tulevassa.
Usko pois, puntit menee lopulta tasan.
sivusta
- Anonyymi
Laita viesti
- Anonyymi
Soita mies tänään vielä ehdit jos haluat jutella…
- Anonyymi
Ajatteleminen käy ajatteleville, mieli mielekkäille.
- Anonyymi
Mieti miten kohtelet toisia
Olisihan se mukavaa tuntea vielä kun elää. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Hyvästi
- Anonyymi
Facebook viesti ❤️
- Anonyymi
https://youtu.be/zH7vsXrUBIs
Natti :)
Gubbe 73 - Anonyymi
Koen noh Iisak myrkyn blogi beibe
- Anonyymi
Sitä yötä, kun jo ajatus pelottaa 🥲😋😴
- Anonyymi
Oikein asiallinen miete.
- Anonyymi
Jotkut teeskentelee rakkautta
Näyttää hyvälle ulospäin
Itteään siinä pettää - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut teeskentelee rakkautta
Näyttää hyvälle ulospäin
Itteään siinä pettääTotta tuokin, vaikka ei sellaista kuitenkaan voi teeskennellä kovin pitkään. Paitsi sellaisille, jotka eivät itsekään tiedä, mitä se on...
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Toivottavasti saat sellaisen kokemuksen.
- Anonyymi
Löydät tien
Olen ihan varma asiasta
Annat elämäsi kantaa
Maailmankaikkeuden käsiin
Rakkaus viitottaa
Onkohan kukaan kellekkään se ainoa saati ainoa rakas? En ole vielä moiseen ihmeeseen törmännyt. Kyllä ihmiset näyttää löytävän yhtenään niitä rakkaita eikä kukaan näytä jääneen ainoaksi.
Luulen, että ainoa rakas on bluffia.Minäkin uskoin vielä nuorena siihen yhteen oikeaan, enää en usko kun olen nähnyt niin monet kerrat ettei se ole totta.
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Minäkin uskoin vielä nuorena siihen yhteen oikeaan, enää en usko kun olen nähnyt niin monet kerrat ettei se ole totta.
Jokaiselle on monta
Monta mahdollisuutta
Fiksuja ihmisiä on
Ne täytyy vain tunnistaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokaiselle on monta
Monta mahdollisuutta
Fiksuja ihmisiä on
Ne täytyy vain tunnistaaVoima tulee tyneydestä
Anonyymi kirjoitti:
Jokaiselle on monta
Monta mahdollisuutta
Fiksuja ihmisiä on
Ne täytyy vain tunnistaaNo itse en usko jatkuvaan ihastumiseen enkä rakastumiseen. Minulle se on mahdotonta, vaikka näkisin miten fiksuja ihmisiä. Mun ihastumiset ja rakastumiset on tulleet muutenkin aina kuin salama kirkkaalta taivaalta, varoittamatta.
Ja kaikki parusuhteeni ei ole olleet oikeestaan kumpaakaan, ei ihastumista eikä varsinkaan rakastumista. Onnen etsimistä tsäkällä. Jälkeenpäin niin turhaksi koettu.G-LoveR kirjoitti:
No itse en usko jatkuvaan ihastumiseen enkä rakastumiseen. Minulle se on mahdotonta, vaikka näkisin miten fiksuja ihmisiä. Mun ihastumiset ja rakastumiset on tulleet muutenkin aina kuin salama kirkkaalta taivaalta, varoittamatta.
Ja kaikki parusuhteeni ei ole olleet oikeestaan kumpaakaan, ei ihastumista eikä varsinkaan rakastumista. Onnen etsimistä tsäkällä. Jälkeenpäin niin turhaksi koettu.Vähän niin, että kun nyt joku järkevähkön oloinen on, niin jos se siitä sitten muodostuisi. Mutta kun ihmisessä on oltava se jokin mikä säväyttää, saa ihastumaan itseensä ihan hullunaan ja lopulta rakastumaan sitkeesti.
Muuten se jää haahuiluksi.- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Vähän niin, että kun nyt joku järkevähkön oloinen on, niin jos se siitä sitten muodostuisi. Mutta kun ihmisessä on oltava se jokin mikä säväyttää, saa ihastumaan itseensä ihan hullunaan ja lopulta rakastumaan sitkeesti.
Muuten se jää haahuiluksi.Totta tuo juu..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta tuo juu..
Suhdetta pitää hoitaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3257788Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662186- 1771876
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161432- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91271Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701241RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601220Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411091Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901039