Onko niihin tulossa potentiaalisia naisia?
Neljät pikkujoulut, kaksien kokoonpano tiedossa eikä mulle mitään. Muissa voi olla joku musta hevonen, olispa!
Moniinko pikkujouluihin aiot mennä?
12
387
Vastaukset 12
- Anonyymi
Kolmet pikkujoulut näillä näkymin. Työpaikalla yhdet, niissä ei ole ketään. Kahdet harrastusten, niissä on aina mahdollisuus, että ilmaantuu uusi naama.
- Anonyymi
Työpaikka, ei ketään. Kiinteä harrastusporukka, ei ketään. Pari muuta avointa, ehkä.
- Anonyymi
En yksiinkään. Ei ole edes tiedossa pikkareita (pikkujouluja). Olen tainnut olla 2008 pikkujouluissa viimeks, kävin syömässä ja läksin kotiin.
-Jasu- - Anonyymi
Työpaikalla jutellaan niin vähän, ettei mitään voi kehkeytyä. Hädin tuskin muistaa työkaverien nimet. Joten ei ainakaan työpaikan pikkujouluissa. Muissa periaatteessa mahdollista, mutta epätodennäköistä.
- Anonyymi
Sama meillä. Työtahti on hektinen, eikä ehdi juuri muusta puhua kuin työasiaa. Lisäksi lähes kaikki keskustelut menee etänä, jotenka romantiikkaa on turha odottaa sieltä käsin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama meillä. Työtahti on hektinen, eikä ehdi juuri muusta puhua kuin työasiaa. Lisäksi lähes kaikki keskustelut menee etänä, jotenka romantiikkaa on turha odottaa sieltä käsin.
Näin myös mun työpaikalla. En tiedä missä välissä siellä voisi tunteita kehittyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin myös mun työpaikalla. En tiedä missä välissä siellä voisi tunteita kehittyä.
Sama tilanne, hyvä kun ehtii työnsä tehdä. Joskus näkee jonkun vilaukselta, romantiikka on kaukana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama tilanne, hyvä kun ehtii työnsä tehdä. Joskus näkee jonkun vilaukselta, romantiikka on kaukana.
Tämä. Työpaikka olisi sinänsä kätevä ympäristö, jollei olisi jatkuva kiire. Meillä ei tosin ole mun tyylisiä naisiakaan.
- Anonyymi
Kahdet virallisemmat, työ niistä toinen. Sitten on yhdet ystäväporukalla. Missään noista ei ole mitään säpinää, enkä sitä odotakaan.
- Anonyymi
Työpaikan ja harrastuksen. Vakioporukalla mennään, joten ei potentiaalisia. Lisäksi on parit glögitapaamiset kahdestaan ystävän kanssa.
- Anonyymi
Kahdet pikkujoulut. Toiset menisi romanttisissa merkeissä, jos saisin päättää. Ne toiset on työporukan, eikä siellä ole mitään meininkiä.
Työpaikan pikkujoulut oli ja meni. Tosin ei mua kauheesti pikkujoulut nappaa, missä on örveltämis meininki, semmonen hyvä ruoka ja pari lasia viiniä on ok.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta683020Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii3641129Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty64772Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty32729Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s261626Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä136584Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto19559Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel30524Sysmä tarvitsee päätöksiä
Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen17505Älä katoa elämästäni
Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan29489