Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Moniinko pikkujouluihin aiot mennä?

Anonyymi-ap

Onko niihin tulossa potentiaalisia naisia?

Neljät pikkujoulut, kaksien kokoonpano tiedossa eikä mulle mitään. Muissa voi olla joku musta hevonen, olispa!

13

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kolmet pikkujoulut näillä näkymin. Työpaikalla yhdet, niissä ei ole ketään. Kahdet harrastusten, niissä on aina mahdollisuus, että ilmaantuu uusi naama.

    • Anonyymi

      Työpaikka, ei ketään. Kiinteä harrastusporukka, ei ketään. Pari muuta avointa, ehkä.

    • Anonyymi

      En yksiinkään. Ei ole edes tiedossa pikkareita (pikkujouluja). Olen tainnut olla 2008 pikkujouluissa viimeks, kävin syömässä ja läksin kotiin.

      -Jasu-

    • Anonyymi

      Työpaikalla jutellaan niin vähän, ettei mitään voi kehkeytyä. Hädin tuskin muistaa työkaverien nimet. Joten ei ainakaan työpaikan pikkujouluissa. Muissa periaatteessa mahdollista, mutta epätodennäköistä.

      • Anonyymi

        Sama meillä. Työtahti on hektinen, eikä ehdi juuri muusta puhua kuin työasiaa. Lisäksi lähes kaikki keskustelut menee etänä, jotenka romantiikkaa on turha odottaa sieltä käsin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama meillä. Työtahti on hektinen, eikä ehdi juuri muusta puhua kuin työasiaa. Lisäksi lähes kaikki keskustelut menee etänä, jotenka romantiikkaa on turha odottaa sieltä käsin.

        Näin myös mun työpaikalla. En tiedä missä välissä siellä voisi tunteita kehittyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin myös mun työpaikalla. En tiedä missä välissä siellä voisi tunteita kehittyä.

        Sama tilanne, hyvä kun ehtii työnsä tehdä. Joskus näkee jonkun vilaukselta, romantiikka on kaukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama tilanne, hyvä kun ehtii työnsä tehdä. Joskus näkee jonkun vilaukselta, romantiikka on kaukana.

        Tämä. Työpaikka olisi sinänsä kätevä ympäristö, jollei olisi jatkuva kiire. Meillä ei tosin ole mun tyylisiä naisiakaan.


    • Anonyymi

      Kahdet virallisemmat, työ niistä toinen. Sitten on yhdet ystäväporukalla. Missään noista ei ole mitään säpinää, enkä sitä odotakaan.

    • Anonyymi

      Työpaikan ja harrastuksen. Vakioporukalla mennään, joten ei potentiaalisia. Lisäksi on parit glögitapaamiset kahdestaan ystävän kanssa.

    • Anonyymi

      Kahdet pikkujoulut. Toiset menisi romanttisissa merkeissä, jos saisin päättää. Ne toiset on työporukan, eikä siellä ole mitään meininkiä.

    • Työpaikan pikkujoulut oli ja meni. Tosin ei mua kauheesti pikkujoulut nappaa, missä on örveltämis meininki, semmonen hyvä ruoka ja pari lasia viiniä on ok.

    • Anonyymi

      😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

      🍒 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017632098us

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2087
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      19
      1677
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1480
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1433
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1348
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1302
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe