Rauma-Repolan onnettomuus (80-luvun puoliväli) nuori nainen putosi paperimassahiertimeen

Anonyymi-ap

Muistaako joku? Kesätöissä ollut tyttö putosi pelkällä levyllä suojatun luukun läpi/vierestä paperimassahiertimeen. Asia on vaiettu niin
kuoliaaksi ettei netissä ole mitään, ei edes riviä asiasta.

9

2207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Asiasta en mitään tiedä, mutta kuullut että 90-luvun alussa kävi noin siivouskesätytölle

• Anonyymi

Se oli kasarilla, olin itse silloin tuuraamassa jakeluauton apulaista, sattumalta.
        Siellä kuulin että tuo karmea juttu oli juuri tapahtunut tovi sitten.

• Anonyymi

Tiedän tapauksen todella ikävä

• Anonyymi

Eikös tää tapahtunut hiomossa? Olin itse kanssa hiomossa töissä ja meinasin pudota hiomo-luukusta sisään, oli sekunnista kiinni. Hui helkutti kun puistattaa vieläkin.

• Anonyymi

Kuoliko tyttö

• Anonyymi

Talossa asui naapurissa. Oli juuri muuttanut. Kaunis kuin mikä. Putosi tosiaan jonkinlaiseen putkeen, huonosti suojattu. Putki johti sellun liuotus altaaseen, joten ei hänestä paljon jäänyt, muuta kuin surullinen muisto.

• Anonyymi

Muistan hyvin. Tulin juuri iltavuoroon kun oli tapahtunut. Kyllä oltiin hiljaisia tapahtuneesta. Kuuluu yhtiön toimintatapoihin.

• Anonyymi

No ilmankos täysi ”radiohiljaisuus”. -ap

• Anonyymi

Tais olla viimeistä päivää töissä. jauhimen teriä oltiin vaihtamassa ja terät irti toisistaan lounaan aikaan. Jostain syystä tyttö mennyt terien väliin, jossa kuilu peitetty levyn kanssa. Levy petti ja tyttö tippui luukusta liuskaa pitkin pulpperiin. Veristä massaa ja luita pumpussa sekä sormen jäljet liuskassa. Sinällänsä ei ole ollut mikään salaisuus. Onhan siellä muitakin menehtynyt, joista nyt yleisesti ei kirjoitella missään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      75
      4166
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      2161
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      237
      1416
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      155
      1396
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      117
      1231
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      112
      1188
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      72
      1099
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      8
      1066
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      1004
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35