Ystäviä voitaisiin olla.
Sinulle ei varmaan sovi?
Ei sitten.
Unohda. Anteeksi, että häiritsin.
Voitaisiin olla ystäviä
40
607
Vastaukset
- Anonyymi
Jaaha palstaystäviä voidaan olla jos mies haluat.
- Anonyymi
Ei sovi. Kuten olen sanonut, itse hoidit asiat niin ettei ystävyys tule kysymykseen.
- Anonyymi
Valitsen ystäväni huolella, joten ei kiitos hyi
- Anonyymi
Nythän on isänpäivä, eikä ystävänpäivä?
- Anonyymi
Voitaisiin olla ystäviä mutta sinun ehdoillasi. Olisin maailman onnellisin, jos voitaisiin olla ystäviä. En tiedä, mitä käytännössä tarkoittaa mutta kuitenkin. Tuntuisi hyvältä👍
- Anonyymi
Puhuminen auttaa, kaikki varmaan kaipaa ystäviä, jotka ovat ystävän arvoisia. Pettymykset vie vain pois sitä toivoa, mitä ystävissä toinen hakee/ toivoo. Luottamus ei synny hetkessä, siksi puhuminen auttaa asiaan.
- Anonyymi
Mistä pettymyksistä sä puhut??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun erehtyy toisesta uskomaan hyviä asioita, mut saakin aivan muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mennyt jättää jälkensä, yhden ikävän kokemuksen jälkeen tarvii yli kymmenen hyvää, että ikävät kokemukset unohtuu. Siksi erehdyksillä aiemmin on merkitystä myös tulevaan. Haluaako altistaa itsensä uusille yrityksille kuinka
- Anonyymi
Tai ainakin tuttavia…
- Anonyymi
Oikeat keinot, oikeat ystävät. Väärät keinot, tyhjä kortti.
- Anonyymi
Ei keinoilla mitään väliä, vaan teoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei keinoilla mitään väliä, vaan teoilla.
Keinot ovat myös tekoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keinot ovat myös tekoja.
Ei ole. Keino on tapa toteuttaa teko. Teko on teko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Keino on tapa toteuttaa teko. Teko on teko.
Pilkunviilaaja... Ajatus johtaa liikettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pilkunviilaaja... Ajatus johtaa liikettä.
Keino ja teko on täysin eri asioita. En viilaa pilkkua ikinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keino ja teko on täysin eri asioita. En viilaa pilkkua ikinä.
Oletko koskaan kuullut kuvainnollisista ilmaisuista tai synonyymeistä? Siitä, että sanoilla on monia merkityksiä? Kuten esim, portaat taivaaseen? Stairways To Heaven? Ei se tarkoita konkreettisia portaita vaan kuvainnollisia. Capiche?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko koskaan kuullut kuvainnollisista ilmaisuista tai synonyymeistä? Siitä, että sanoilla on monia merkityksiä? Kuten esim, portaat taivaaseen? Stairways To Heaven? Ei se tarkoita konkreettisia portaita vaan kuvainnollisia. Capiche?
Etkä ymmärrä keino-sanan merkitystä? Millä keinolla sä teet jotain? Keino = tapa, ei teko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkä ymmärrä keino-sanan merkitystä? Millä keinolla sä teet jotain? Keino = tapa, ei teko.
Jopa, antaa olla. Ymmärrys on pääasia, ei aidanseipäät. Tottakai teko.
- Anonyymi
Jotkut luulee ystävyytensä olevan lahja muille. Ystävyys on kahteen suuntaan kulkeva tie.
- Anonyymi
Ymmärräthän nyt, en ole luikertelemassa seuraasi tuttavuuden nojalla. Sinä määrittelet ehdot. Olet kuitenkin tavattoman reilu, kun tulet näin vastaan👍
- Anonyymi
Joskus ei natsaa. Jos vaikka toinen on osoittautunut epäluotettavaksi, tai hänessä on havaittu hyväksikäyttäjän merkkejä. Sit ei vaan sovi.
- Anonyymi
Näinhän se on, eikä luottamusta niin vain saa takaisin.
- Anonyymi
Lupaan olla luottamuksesi arvoinen. Arvostan sinua kovasti👍
- Anonyymi
No joo, valehtelusta heilahtaa kans punanen kortti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joo, valehtelusta heilahtaa kans punanen kortti.
Peli seis, paljastuit. I'm out!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peli seis, paljastuit. I'm out!
Kokoajan ollut pihalla ku lumiukko ☃️
- Anonyymi
Mä olen liian tylsä kenenkään ystäväksi. Ei kannata.
-Jasu- - Anonyymi
Minäkin yritän muuttua tylsemmäksi. Tylsyys on hyvä asia😊
- Anonyymi
Viihtyy enemmän yksinään, kun ihmisten kanssa, niin silleen tulee yhtä tylsäksi kun mä. Vinkiksi, jos kelpaa vinkiksi. :)
-Jasu-
- Anonyymi
Kukin taaplaa tyylillään mutta nyt on isänpäivä ja pitää tässä perheen kanssa puuhailla. Hyvää isänpäivää myös sinulle, olet sitten isä tai et. En tiedä.
- Anonyymi
Olis toki voitu olla ystäviä Mut se mitä nainen teit
ei ole oikein toista kohtaan. Olisit puhunut et mikä mättää.!
Et sanonut mitään. Etsit muita selän takana sen reilun viimeisen vuoden ajan.
Vaihtelit miestä tummaa ja vaaleaa kuin jotkut hevosta markkinoilla joten
Lienet saanut sitä mistä sulla tuskin oli isompaa puutetta mutta haluja lie ollut.
Mutta saitpahan vaihtelua .- Anonyymi
Paitsi, että itse teit noin.
- Anonyymi
No voi että lettiä värjäämällä olisi tämä tiedä kuvitteellinen tilanne tämän kuvitteellisen naisen kanssa voinut mennä jotenkin toisin. Muista ensi kerralla olla valmiimpi uudistumaan! Aina voi viedä jotain uusia oppeja mukanaan vai miten se nyt menikään kun lässytät monologeissasi?
- Anonyymi
Niin etsin mutta niin etsi mieskin jonka tiesin
Kun muita hain ja sain.
Unohdit mies minun haluni ja tarpeeni.
Oli vain sinä ja sinun halusi...
Näveityin kanssasi....
Minä tarvitsen ja haluan saada..
Sinusya ei ollut antamaan...
Tai oli... Paskapuhetta kuuksusi tolkulla 🤬😖
Unohdit senkin etten n ole mikää käskytettävä tossukka.. Kohtemit rumasti....
Inhoan ja vihaan semoisia miehihiä ja naisia.
Joten ajsttelin omaa parastani js itseäni jota kukaan ei oo vaikka niin joskus luulin ja toivoinkin...
Rakkautta vailla kai koko elämän...
- Anonyymi
Jep, unohda koko juttu. EVVK.
Tietysti sopii... Mutta kelle tätä ehdotettiin?
- Anonyymi
Mun ystävät pitää sanansa, ovat luotettavia, maksaa velkansa eikä valehtele, ei käytä hyväksi eikä vedätä.. Ei laskelmoi eikä kuseta.. sä mokasit etkä pitäny mitä sovittiin joten Game over.
N - Anonyymi
Ystävyys voi sopia, mutta eikö meistä muuhunkin?n
- Anonyymi
Mä en ala kenellekkään sellaiseksi isähahmoksi, joka on saatavilla aina kun on ongelmia. Sen pitää olla vastavuoroinen ystävyyssuhde.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5601913- 91930
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18927Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101826Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2757Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50739- 63715
- 68715
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74658- 65553