Millasta palvelua olette saaneet Rengasmäestä eli hoituuko renkaiden vaihdot nopeasti ja luotettavasti?
Rengasmäki
14
495
Vastaukset
- Anonyymi
Parempaa palvelua tuskin saa mistään. Ainakaan Rengashotellin käyttäjänä n. 20 vuotta ei ole valittamista :)
- Anonyymi
Ei valittamista, mutta 30 euroa renkaiden vaihdosta on aika tyyristä.
- Anonyymi
No eikös se halvin tapa ole vaihtaa ne renkaat itse.
- Anonyymi
Niin no, halvimmillaan taitaa vaihto olla jossain 20€, ei se kympin ero tunnu missään :)
Suomen kallein on virallisesti kumminkin 70€, jollei lasketa sitä yhtä koijaria, joka koitti laskuttaa 140€. Kyltissä luki renkaanvaihto 35€, mutta se kuulemma oli yhden renkaan vaihtohinta :D
- Anonyymi
Maskun paras renkaiden vaihto paikka.
- Anonyymi
Onko Maskussa muita rengasliikkeitä tai huoltoasemia???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Maskussa muita rengasliikkeitä tai huoltoasemia???
Neste Riviera.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neste Riviera.
Riviera on ennemminkin ihmisten huoltopaikka :D
Huoltoasemaksi sitä ei voi sanoa, pelkkä polttoaineen jakelupiste ja taitaa sieltä saada ilmaa renkaisiin tarvittaessa... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riviera on ennemminkin ihmisten huoltopaikka :D
Huoltoasemaksi sitä ei voi sanoa, pelkkä polttoaineen jakelupiste ja taitaa sieltä saada ilmaa renkaisiin tarvittaessa...Kyllä siinä Nesteen pihalla voi renkaat vaihtaa itse ilmaiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä siinä Nesteen pihalla voi renkaat vaihtaa itse ilmaiseksi.
Toki voi vaihtaa ja pari vaihtotapahtumaa olen nähnytkin omin silmin :)
Supermarketin pihalla voi kans vaihtaa renkaat ilmaiseksi tai vaikka kirkon parkkipaikalla, mutta onko ne sit myös huoltoasemia ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki voi vaihtaa ja pari vaihtotapahtumaa olen nähnytkin omin silmin :)
Supermarketin pihalla voi kans vaihtaa renkaat ilmaiseksi tai vaikka kirkon parkkipaikalla, mutta onko ne sit myös huoltoasemia ;)Huomenna pitäis tulla lunta eli toivottavasti kaikilla jo ne talvirenkaat alla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenna pitäis tulla lunta eli toivottavasti kaikilla jo ne talvirenkaat alla.
Eilen vaihdatin renkaat Rengasmäessä ja sain palvelua jokaiselle renkaalle.
- Anonyymi
Tänään kävin vihdoin vaihtamassa talvirenkaat kun ilma meni vähän huonoksi.
- Anonyymi
MItä erikoista tän päivän ilmoissa oli verrattuna viikon takaiseen??
Vai tarkoititko renkaiden sisältämää ilmaa :D
Vanha piilokamera-aihe tuo renkaiden ilmanvaihto ;)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262656Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee242032Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1081531- 761289
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71198Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381166- 641016
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10934Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70881- 102867