Millasta palvelua olette saaneet Rengasmäestä eli hoituuko renkaiden vaihdot nopeasti ja luotettavasti?
Rengasmäki
14
532
Vastaukset
- Anonyymi
Parempaa palvelua tuskin saa mistään. Ainakaan Rengashotellin käyttäjänä n. 20 vuotta ei ole valittamista :)
- Anonyymi
Ei valittamista, mutta 30 euroa renkaiden vaihdosta on aika tyyristä.
- Anonyymi
No eikös se halvin tapa ole vaihtaa ne renkaat itse.
- Anonyymi
Niin no, halvimmillaan taitaa vaihto olla jossain 20€, ei se kympin ero tunnu missään :)
Suomen kallein on virallisesti kumminkin 70€, jollei lasketa sitä yhtä koijaria, joka koitti laskuttaa 140€. Kyltissä luki renkaanvaihto 35€, mutta se kuulemma oli yhden renkaan vaihtohinta :D
- Anonyymi
Maskun paras renkaiden vaihto paikka.
- Anonyymi
Onko Maskussa muita rengasliikkeitä tai huoltoasemia???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Maskussa muita rengasliikkeitä tai huoltoasemia???
Neste Riviera.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neste Riviera.
Riviera on ennemminkin ihmisten huoltopaikka :D
Huoltoasemaksi sitä ei voi sanoa, pelkkä polttoaineen jakelupiste ja taitaa sieltä saada ilmaa renkaisiin tarvittaessa... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riviera on ennemminkin ihmisten huoltopaikka :D
Huoltoasemaksi sitä ei voi sanoa, pelkkä polttoaineen jakelupiste ja taitaa sieltä saada ilmaa renkaisiin tarvittaessa...Kyllä siinä Nesteen pihalla voi renkaat vaihtaa itse ilmaiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä siinä Nesteen pihalla voi renkaat vaihtaa itse ilmaiseksi.
Toki voi vaihtaa ja pari vaihtotapahtumaa olen nähnytkin omin silmin :)
Supermarketin pihalla voi kans vaihtaa renkaat ilmaiseksi tai vaikka kirkon parkkipaikalla, mutta onko ne sit myös huoltoasemia ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki voi vaihtaa ja pari vaihtotapahtumaa olen nähnytkin omin silmin :)
Supermarketin pihalla voi kans vaihtaa renkaat ilmaiseksi tai vaikka kirkon parkkipaikalla, mutta onko ne sit myös huoltoasemia ;)Huomenna pitäis tulla lunta eli toivottavasti kaikilla jo ne talvirenkaat alla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenna pitäis tulla lunta eli toivottavasti kaikilla jo ne talvirenkaat alla.
Eilen vaihdatin renkaat Rengasmäessä ja sain palvelua jokaiselle renkaalle.
- Anonyymi
Tänään kävin vihdoin vaihtamassa talvirenkaat kun ilma meni vähän huonoksi.
- Anonyymi
MItä erikoista tän päivän ilmoissa oli verrattuna viikon takaiseen??
Vai tarkoititko renkaiden sisältämää ilmaa :D
Vanha piilokamera-aihe tuo renkaiden ilmanvaihto ;)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3152888Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301283PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741079
- 701030