Syyttäjä päätti olla käynnistämättä esitutkintaa koska potilastietoja on selattu luvatta vain kaksi minuuttia. Todellisuudessa aika oli kahdeksan minuuttia ja tämä näkyy myös käyttölokiraportissa joka on syyttäjälle toimitettu. Siinä näkyy myös mitä on selattu. Nämä tiedot eivät olisi kuuluneet tälle henkilölle mitenkään.
Toinen asia koskee muistutuksen näyttämistä asiaan kuulumattomalle työntekijälle. Ei ole kuulemma todisteita. Tekstiviesti johtavan lääkärin puhelimesta jossa tämä myöntää että näin on toimittu on myös annettu syyttäjälle.
Näin se oikeus tapahtuu
Asia on viety eteenpäin
Näin ne virkamiehet suojelevat toisiaan
Anonyymi-ap
1
516
Vastaukset
- Anonyymi
Niinpä tähän on tultu,vanhusta rangaistaa 50 eurolla kun unohtaa mennä lääkäriin varatulla ajalla.Olisiko potilaan etua myös ajateltava kun ei apua saa vaivaansa niin kuka korvaa matkakulut ja lääkärissä käynnin väärästä hoitomääräyksestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1606981
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264088- 473397
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1353138- 512906
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262286- 432256
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722013Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551975- 291856