Tähän voi kiukuta ja purkaa jos siltä tuntuu (jotta ei muissa ketjuissa niin tarttis) 😉
Kiukku tiukassa, hermo pinnassa
12
355
Vastaukset
Mie alotan, niin saahaan ketju auki.
Mua kiukuttaa tämä kaks viikkoa kestänyt tauti, joka jo hetkeksi vähän hellitti, mutta tais keräillä vaan voimia, jotta jaksas niitä multa sitten taas viedä 😞- Anonyymi
Mulla alkoi ennen syyslomaviikkoa flunssa. Vieläkin yskin ja irtoo kellertävää limaa kurkusta. Sain kyllä vielä sairastaessani influenssapiikin ja koronarokote 3. Ei malttanut hoitaja odottaa, että paranen entisestä. Tulihan hirveet oireet siitä influenssapiikistä. 4:ttä viikkoa oli kurkkukipuakin yhtäkyytiä.
Voimia sulle, muista lepäillä tarpeeksi.
-Jasu- Anonyymi kirjoitti:
Mulla alkoi ennen syyslomaviikkoa flunssa. Vieläkin yskin ja irtoo kellertävää limaa kurkusta. Sain kyllä vielä sairastaessani influenssapiikin ja koronarokote 3. Ei malttanut hoitaja odottaa, että paranen entisestä. Tulihan hirveet oireet siitä influenssapiikistä. 4:ttä viikkoa oli kurkkukipuakin yhtäkyytiä.
Voimia sulle, muista lepäillä tarpeeksi.
-Jasu-Lepäiltykin on ja inkivääriä vedelty, nyt alkaa taas elämä voittamaan. Eihän niitä piikkejä pitäs tuikata ku sairaana on, ainakaan kuumeisena ei tietääkseni sais.
Mua kiukuttaa oikeastaan sama juttu, sillä luulin, ettei sama tauti tulisi ihan heti uudestaan, mutta kuinka ollakaan: taisi pasahtaa iskeä kyntensä toiseen kertaan minuun, oireilu alkoi eilen ja tänään huonompi olo eiliseen verrattuna. Ja juuri kun mun piti tehdä paljon kaikenlaista hommaa, niin "pikkuisen" väärään aikaan sattui nyt tämä 🤬 kiitos, että sain tähän purkaa tämän 🙏
- Anonyymi
Mua ärsyttää naapurin eilen laittamat neonsiniset jouluvalot. Voi että ottaa aivoon. Siltä pihalta löytyy myös muita värivaloja kuten vihreä ja punainen.
Mua kiukuttaa olla nyt töissä😬🥵
- Anonyymi
Vituttaa, kun joka paikkaan särkee. Ja keskisormenkin vedin veittellä halki kynttä myöten.
-Jasu- - Anonyymi
Ei kiukuta, hyvä fiilis. Joulun odotusta ja kaikkea kivaa tiedossa:)
- Anonyymi
Tekee ajoittain takakireäksi kun juuri kukaan ei kosketa eikä ole aikuisten välistä läheisyyttä.
- Anonyymi
Hetki sit harmitti jokunen pölypallo. Enää ei harmita, pallerot pussitettuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2469279Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu1337622K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1485206Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1494887PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *504613Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko934304Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1244142- 1651886
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.91659Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell2771532