Rakkaustarinani

Anonyymi-ap

Vuosia sitten koin omaa elämää mullistavan rakkauden. Se oli sellainen tarina, joka ei päättynyt hyvin. Kumpikin oli varattu, lapsia kummallakin ja monta. Mies valitsi sen, että mitään ei tapahdu, itse olisin halunnut kaiken. Mies oli viisas valitessaan näin, ja pystyn sen vuosien jälkeen näkemään erittäin hyvin. Tuli välirikko, mies työnsi minut pois luotaan. Lähdimme elämään elämiämme tahoillemme. Muistan että minun sydän oli rikki pitkään.

Tämä kuitenkin muutti oma näkemystä siitä mitä elämältä haluan. Olen eronnut. Olen "ensirakkauden" jälkeen ollut muutamassa suhteessa, jotka ovat olleet ihan hyviä, ja joissa olen saanut kokea ehkä sitä, mitä en rakkauteni kanssa saanut kokea. Enkä ole katsonut taaksepäin.

Mutta. Miksi tässä kirjoitan. Tapahtui jotain ja tiedän että elämäni rakkaus tarvitsee minua nyt. Ja kun tuli tämä yhteys, huomaan että ne tunteet toiseen ovat vielä jäljellä. On ymmärrys siitä, että mitään sellaista rakkautta, jossa elettäisiin normaalia arkea, ei tule, siihenkin omat syynsä. Tai näin olen ymmärtänyt. Kaikki on hämmentävää.

14

790

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo

    • Anonyymi

      Nyt asioita hetken miettineenä, en tiedä tarvitseeko hän minua kuitenkaan. Ei ainakaan irl. Itse olen nauttinut hyvästä tunteesta toista kohtaan, ilosta, mutta koska tunne on vain omassa päässä, en ehkä halua käyttää sellaiseen liikaa energiaa. Jos kyse olisi vuorovaikutteisesta keskustelusta, miettisin eri tavalla.

      Ja elämme kuitenkin ihan erilaisia elämäntilanteita, hänen ollessa naimisissa ja itse ollessani sinkku. Tämä pohdinta siis aloittajan omaa.

    • Eihän kaikki tunteet välttämättä kuole tai sammu koskaan ihan kokonaan, vaikka kumpikin jatkaa omaa elämäänsä erillään. Erojen jälkeenkin voi jäädä tunteikkuutta sisimpään kytemään. Ne voi joskus syttyä uudestaankin kunnon roihuunkin, jos edellytyksiä on.

      Kyllä ihminen sisimmässään tunnistaa ne hyvät asiat joiden vuoksi toinen on tärkeä ja häneen tulee tunteita ja jää tunnesiteitä.

    • Anonyymi

      Rakkaus, mihin se ikinä perustuukaan, niin kaikkinainen pintapuoli tai vastaava ulkoinen tekijä sitä ei aiheuta.

      Toisinaan sitä vaatii aikaa kuullakseen sen äänen, vielä väärällä hetkellä on ymmärryskin hitaampaa.

      Vaan, eipä se ole tuo rakkaus vauhtilaji. Jos malttaa kypsyttää ajalla, on tulema varmasti maukkaampi.

      Jotenka liirum, laarum ja tättärää, aika on kypsennyksen määränpää. ;)

      • Anonyymi

        Aika hauskasti muotoiltu kommentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika hauskasti muotoiltu kommentti.

        Mää oonki hassu, niinku elukan tassu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mää oonki hassu, niinku elukan tassu!

        Anteeksi, luulin sua pyörän vanteeksi. Honk, honk!
        T: eri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi, luulin sua pyörän vanteeksi. Honk, honk!
        T: eri

        Eipä hätiä mitiä, annetaan laakerin pyöriä.
        T. Sama, ei honk, eikä keli!


    • Anonyymi

      Rakastan Juhaa.

      • Anonyymi

        Mitä se tähän aloitukseen liittyy? Huomasithan että nainen kirjoitteli miehestä? Ja mainitsemasi nimi ei liity aloittajaan mitenkään.


    • missä te tapasitte ekan kerran?

      • Anonyymi

        Työpaikallani hirveen monta vuotta sitten.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Työpaikallani hirveen monta vuotta sitten.

        ookei, huh, kuulosti jo liian tutulta tarinalta...


      • Anonyymi
        GhostWR kirjoitti:

        ookei, huh, kuulosti jo liian tutulta tarinalta...

        Siinähän ei ollut yksityiskohtia, niin kai tuo on tarina joita mahtuu yleisesti ottaen 13 tusinaan. T. Ap


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1643
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1300
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1100
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1077
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      878
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      871
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      840
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    10. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    Aihe