Mikä se on tämä kapiainen joka palkkaa kavereita kunnan hyvä palkkaisiin hommiin? Huh, huh mitä touhua! Onko edes mitään koulutusta vaativiin hommiin kummallakaan. Tuskin. :D
Kapiainen pomona
7
939
Vastaukset
- Anonyymi
juu, sen veli on se toppatakkimies torilla :D
- Anonyymi
Kunnan vaalit. Miksi ette äänestä jotain muuta? Silloin valta vaihtuu. Myös viroissa ja tehtävissä. Kunta on juuri niin mätä kun sen asukkaat -> äänestivät omat päättäjänsä.
- Anonyymi
Piti myös kirjoittaman että nyt on kirkollisvaalit ja kirkossa olevat asiat käsillä. Jos tykkään homoista kirkossa, jätä ihmeessä äänestämättä tai äänestä niitä.
Jokainen vaali on katsottu olevan tärkeä ja siksi niitä järjestetään.
Kannattaako äänestää?
Viime vaaleissa taisi olla alle puolet niitä jotka ei äänestänyt. Miltä nyt tuntuu kalliit polttoaineet ja sähköt? Hyvältä varmaan.
Nyt vallassa olevat puolueet tuottavat tätä sontaa mitä nyt saatte. Punikit-vihreet- ruottalaiset ja keskust.huijarit.
- Anonyymi
Sukulaisuus edellä ei pätevyys, Terveisin KePulainen.
- Anonyymi
Kuusamossa pitää nuolla perseitä et saa töitä :D siks tää paikka onkin kehitysmaan tasolla :D
- Anonyymi
Ja viimeisin Kuusamon Vuokrataloille?
- Anonyymi
Sopivuus ratkaisee, ei pätevyys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423