Sosiaali tuki ja peliriippuvuus.
Haluaisin erota ja hakea sosiaali avusta muutto apua ja vuokra apua alkuun pääsemiseksi.
Olen käytännössä pelannut kaikki omat tuloni monta kk ja haluan lopettaa pelaamisen ja se ei tässä avoliitossa onnistu.
Lapsilta ei ole puuttunut mitään kun mies on elättänyt meitä. Olen maksanut omista rahoista aina koko vuokran 800e mutta loput olen aina pelannut.
Olen semmosessa kehässä jos en kohta löydä mitään muuta ulospääsyä kun rasvatun köyden( mitä en kuitenkaan tee koska mulla on maailman ihanimmat lapset)
Pelottaa hakea tukea, antaako ne koska niin paljon mennyt pelaamiseen?
Tekeekö lastensuoje ilmoituksen?
Eron tarkoitus on juuri se että pääsen hoitamaan itseni ja peliriippuvuutta.
Mies on narsisti joka mahdollistaa juuri siksi peläämisen että en ota eroa ja lähde. Liitossa ei ole mitään muuta kun henkistä väkivaltaa
Kovassa ahdingossa
Anonyymi-ap
1
240
Vastaukset
- Anonyymi
No mitä päätit tehdä? Jos asia ei oo edennyt niin Ekana ammattia apua pelaamiseen. Ja kaikki pelit kiinni. Huomaat että rahat säästyvät ja voit itse maksaa takuuvuokrat yms. Itse olen kanssa peliriippuvainen hetken ollut pelaamatta enkä aijo enää käynnistää yhtää peliä. Se tekee tosi tukalan olon. Parisuhdekin alkannu voimaa paremmin kun ei niin paljoa kiristä rahaasiat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka323355Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032555Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv702516- 1022117
- 111808
- 411408
Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli3781036Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos38849TVssä TomCruisen superjännä Vaarallinen tehtävä Mission Impossible Rogue Nation
Alkaa uskomattomalla lentokone kuvauksella. Toimintaelokuvan jatko-osa agentti (Tom Cruise) on hankaluuksissa, kun järje28808Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6780