Sosiaali tuki ja peliriippuvuus.
Haluaisin erota ja hakea sosiaali avusta muutto apua ja vuokra apua alkuun pääsemiseksi.
Olen käytännössä pelannut kaikki omat tuloni monta kk ja haluan lopettaa pelaamisen ja se ei tässä avoliitossa onnistu.
Lapsilta ei ole puuttunut mitään kun mies on elättänyt meitä. Olen maksanut omista rahoista aina koko vuokran 800e mutta loput olen aina pelannut.
Olen semmosessa kehässä jos en kohta löydä mitään muuta ulospääsyä kun rasvatun köyden( mitä en kuitenkaan tee koska mulla on maailman ihanimmat lapset)
Pelottaa hakea tukea, antaako ne koska niin paljon mennyt pelaamiseen?
Tekeekö lastensuoje ilmoituksen?
Eron tarkoitus on juuri se että pääsen hoitamaan itseni ja peliriippuvuutta.
Mies on narsisti joka mahdollistaa juuri siksi peläämisen että en ota eroa ja lähde. Liitossa ei ole mitään muuta kun henkistä väkivaltaa
Kovassa ahdingossa
Anonyymi-ap
1
170
Vastaukset
- Anonyymi
No mitä päätit tehdä? Jos asia ei oo edennyt niin Ekana ammattia apua pelaamiseen. Ja kaikki pelit kiinni. Huomaat että rahat säästyvät ja voit itse maksaa takuuvuokrat yms. Itse olen kanssa peliriippuvainen hetken ollut pelaamatta enkä aijo enää käynnistää yhtää peliä. Se tekee tosi tukalan olon. Parisuhdekin alkannu voimaa paremmin kun ei niin paljoa kiristä rahaasiat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024497Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821257- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna85921Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
- 64856
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11852Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826