Miten tämä? Tuleekohan ideoita. Jos on noin kympin lahjat pikkujouluissa ja tarkoitus muiluttaa oma lahjus valitulle henkilölle. Älkää kysykö miten.. Mikä olisi hyvä tunteista vihjaava lahja? Ei seksiin viittavaa. Ei liian ilmeistä. Avataan muiden nähden.
Lahjuksia pikkujouluissa
13
128
Vastaukset
- Anonyymi
Olen nähnyt suklaarasian, missä lukee pohjassa rakastan sinua ja se tulee näkyviin kirjain kirjaimelta kun syö suklaat. Se taisi kyllä maksaa pari kymppiä, mutta samanlaisen voisi vaikka askarrella itse tavallisesta rasiasta. Aika ilmeistä kyllä, mutta ei näkyisi muille kun lahjat avataan. Tosi romanttista ainakin.
- Anonyymi
Kannatan tätä vahvasti
- Anonyymi
Rohkeeta, mutta rohkea rokan syö..
Aloittaja - Anonyymi
Aikas kiva. Tykkään ideasta.
-Jasu-
- Anonyymi
Katso sitten, ettei tarjoa suklaita muille!
- Anonyymi
Kokemusta vastaavasta muilutuksesta ja onnistui jopa! Ole tarkkana lahjojen jaossa, voi tapahtua jotain yllättävää...
- Anonyymi
Lisää kaikkea tällaista elämään. Pienillä teoilla voi muuttaa paljon.
- Anonyymi
Nämä positiiviset aiheet nostaa kyllä mielialaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä, täällä on viime päivinä näkynyt hyvää keskustelua.
Anonyymi kirjoitti:
Totta ja täällä on viime aikoina käyty asiallisia ja rakentavia keskusteluja, toki joskus joku ottaa porot sieraimiin, mutta so what.. Ihan piristää näin harmauden keskellä🤗😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä, täällä on viime päivinä näkynyt hyvää keskustelua.
Joo katsoin ihan hämmästyneenä. Ehkä trollit on unohtaneet tämän palstan.
- Anonyymi
Pahus kun omissa pikkujouluissa ei ole lahjoja. Pitäisi kuulua vakiovarustukseen. Kaikki mikä vie ajatukset pois pimeydestä ja muusta ankeudesta on plussaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6508829Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3603416Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4652397- 1311420
- 341405
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151325Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091261- 941177
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651105Hyvät valeet myllyistä
Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää72996