Miten tämä? Tuleekohan ideoita. Jos on noin kympin lahjat pikkujouluissa ja tarkoitus muiluttaa oma lahjus valitulle henkilölle. Älkää kysykö miten.. Mikä olisi hyvä tunteista vihjaava lahja? Ei seksiin viittavaa. Ei liian ilmeistä. Avataan muiden nähden.
Lahjuksia pikkujouluissa
13
96
Vastaukset
- Anonyymi
Olen nähnyt suklaarasian, missä lukee pohjassa rakastan sinua ja se tulee näkyviin kirjain kirjaimelta kun syö suklaat. Se taisi kyllä maksaa pari kymppiä, mutta samanlaisen voisi vaikka askarrella itse tavallisesta rasiasta. Aika ilmeistä kyllä, mutta ei näkyisi muille kun lahjat avataan. Tosi romanttista ainakin.
- Anonyymi
Kannatan tätä vahvasti
- Anonyymi
Rohkeeta, mutta rohkea rokan syö..
Aloittaja - Anonyymi
Aikas kiva. Tykkään ideasta.
-Jasu-
- Anonyymi
Katso sitten, ettei tarjoa suklaita muille!
- Anonyymi
Kokemusta vastaavasta muilutuksesta ja onnistui jopa! Ole tarkkana lahjojen jaossa, voi tapahtua jotain yllättävää...
- Anonyymi
Lisää kaikkea tällaista elämään. Pienillä teoilla voi muuttaa paljon.
- Anonyymi
Nämä positiiviset aiheet nostaa kyllä mielialaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä, täällä on viime päivinä näkynyt hyvää keskustelua.
Anonyymi kirjoitti:
Totta ja täällä on viime aikoina käyty asiallisia ja rakentavia keskusteluja, toki joskus joku ottaa porot sieraimiin, mutta so what.. Ihan piristää näin harmauden keskellä🤗😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä, täällä on viime päivinä näkynyt hyvää keskustelua.
Joo katsoin ihan hämmästyneenä. Ehkä trollit on unohtaneet tämän palstan.
- Anonyymi
Pahus kun omissa pikkujouluissa ei ole lahjoja. Pitäisi kuulua vakiovarustukseen. Kaikki mikä vie ajatukset pois pimeydestä ja muusta ankeudesta on plussaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990