Miksi en kestä mitään

Anonyymi-ap

En kestä normaalia v*ttuilua ja kiusaamista. Olen helposti kiusattavissa kiltteyteni takis ilmeisesti. Alan melkein itkemään jos mua nälvitään, olenko vain liian herkkä? T mies 30v

20

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et ole. Herkät miehet on arvokas harvinaisuus,

    • Anonyymi

      "lampaat joutuu usein petojen uhriksi"

    • Anonyymi

      Ajatelkaa jos esimerkiksi Suomen poliisi käyttäytyisi näin kuin nämä kaksi muuta nukkuvaa tahoa. Se olisi ihan uskomatonta ja poikkeuksellista. Ai niin, mutta niinhän ei Suomessa tapahdu. Nykyisellään on luotu järjestelmä, että tietyt tahot voivat rähmiä ja kähmiä minkä kerkeävät. Voivat lausua faktoja, vaikkeivät olisi edes paikalla tai nähneet tai kuulleet koko kuntoutujia. Ja näille maksetaan 20k per kk. Ilmankos rahaa ei riitä lääkäreille, hoitajille, palo- ja pelastuslaitokselle ja poliisille. Sehän käy tälle porukalle hyvin.

    • Anonyymi

      No aloittaja on tosi herkkä jos alkaa itkemään. Jos tollanen alkaa jo itkettää niin mitä isommat tapahtumat aiheuttavat esim. läheisen kuolema jos vittuilu saa ton ikäsen miehen itkemään.Helposti menee tunteisiin kun kyynelkanavat aukee.

      • Anonyymi

        Sillähän ne kiusaa jos tietää että olet herkkä
        Se kertoo paljon enemmän heistä kun sinusta
        Yrittä olla välittämätä, vaikka ei Ole helppoa sekään itsekkin herkkä luonne, joten tiedän tunteen


    • Anonyymi

      Kaikenlisäksi tajuan kiusaamisen vasta jälkeenpäin.

      • Anonyymi

        eli sä itken jälkeen päin.voi hyvänen aika.unohda ne kiusaamiset ja elä tässä hetkessä jos sua ei tässä hetkessä itketä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eli sä itken jälkeen päin.voi hyvänen aika.unohda ne kiusaamiset ja elä tässä hetkessä jos sua ei tässä hetkessä itketä.

        Ahdistaa kohdata tälläisia ihmisiä jotka haukkuvat kerta toisensa jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eli sä itken jälkeen päin.voi hyvänen aika.unohda ne kiusaamiset ja elä tässä hetkessä jos sua ei tässä hetkessä itketä.

        Helppo annella ohjeita kevyesti jos itse ei tiedä mitä highly sensitive on,
        On ihmisiä jotka on varustettu herkemmällä hermosysteemillä joten ei niitä tunteita vaan voi kuivasti kehoituksella poistaa.
        Kyllähän jokainen haluaa elää juuri tässä hetkessä ! Joten sekin tuulesta temmattu kehoitus
        Miten voi olla mahdollista ettei ihmiset vielä tänäänkään tiedä että meitä on monta erinlaista kengän kuluttajaa, ja jos joku on herkempi kun toinen .
        Toisaalta voi aloittaja lohduttaa itseään että tyhmät eivät koskaan saa tätä ominaisuutta, joten syvällinen ajatteleva ihminen on usein älykäs , ja voi esim peilata tilanteen jos astuu huoneeseen missä on muitakin ihmisiä sekin kuuluu juuri herkkyyteen .
        Joten aloittaja kertoi rehellisesti tilanteensa, niin miksi aina jonkun pitää tulla idiootti selityksillä . Empatia on sana mikä olisi ehkä näille kovanaamoillekkin hyvä osasta


    • Anonyymi

      Mä olen asperger , myös tajuan kiusaamisen jälkikäteen-.

      • Anonyymi

        Kerran itkin ja sitä on käytetty mua vastaan 25 vuotta että kerran itkin kun olin joutunut ikävään loukkuun kiinni,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerran itkin ja sitä on käytetty mua vastaan 25 vuotta että kerran itkin kun olin joutunut ikävään loukkuun kiinni,

        Se itkeminen olis merkki siitä, ettei mun puheita pitäisi uskoa eikä antaa minulle normaalia ihmisarvoa vielä 25 vuodenkaan päästä koska olin itkenyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se itkeminen olis merkki siitä, ettei mun puheita pitäisi uskoa eikä antaa minulle normaalia ihmisarvoa vielä 25 vuodenkaan päästä koska olin itkenyt

        Niin siks en viitsi itkeä, vaikka itkeminen on terveellistä.
        En tajuu miten ihmiset pelkää tunneilmaisua niin hirveesti niinku tunteen ilmaukset olis sairauksia,. Vinksahtanutta meininkiä.


    • Anonyymi

      Ei kai ne pelkää. Mut ei ne halua sitä kuulla. En mäkään haluais kuulla kenekään muun raivoamista. Siksi mä pärisen täällä. Kuka tahansa voi vaihtaa sivua koska tahansa, jos alkaa tuttaa.

    • Anonyymi

      Ja muutenkin, ei mua haittais se, et tilanne on mikä on. Mut tuntuu niin tun epäreilulta kuulla jotain mukarealityä joltain tyypeiltä, jotka eivät ole paikalla näkemässä ja kuulemassa mitä tapahtuu. En mä tiedä valehteleeko ne vai voivatko olla noin tietämättömiä. Jotenkin systemaattinen narsismikin tuntuu aika kaukaa haetulta. Mut tajuavatko esim. ko. lehdessä, että sivusto on asenteellista. Menee päivä pilalle lukiessa.

    • Anonyymi

      No ehkä kannattaa peilin edessä harjoitella jonkinlainen aggressiivisempi ilme, sellaista ne ymmärtää ja jättää rauhaan. Kaikista ei vaan ole siihen naljailuun lähtijöiksi ja sillä hyvä. Susta haetaan sitä reaktiota. Voi myös keskittyä sillä tapaa omiin mielenkiinnon kohteisiin että alkaa näyttäytyä vähemmän käytettävissä olevalta sosiaalisen kentän peleihin. Kun osoittaa että ihmiset eivät ole itselle mikään pointti.

    • Anonyymi

      Otsikko pysäytti minut, tämä koskee minuakin. Mutta henkisesti olen vahva, minulle voi sanoa ihan mitä vaan, eikä tunnu missään. Ongelmani on tuo fyysinen puoli. Olen jollakin tapaa huonovointinen koko ajan, siis ajoittain. Mietin mikä nyt on ongelma, puristaa rinnasta, jalkoja ja käsiä särkee ja vaikka mitä.

      Tämä ei varmaankaan ole autismia, vaan jotakin muuta. Ei varmaan haittaa vaikka tätäkin aihetta käsiteltäisiin tämän otsikon alla.

      • Anonyymi

        Joo siis minäkin olen henkisesti vahva,
        Ne kehon tuntemukset on sitä kun keho käsittelee emootioita tehokkaasti,
        Henkisesto vahva ihminen on tällainen: käsittelee emootionsa keholla ja pitään pään coolina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo siis minäkin olen henkisesti vahva,
        Ne kehon tuntemukset on sitä kun keho käsittelee emootioita tehokkaasti,
        Henkisesto vahva ihminen on tällainen: käsittelee emootionsa keholla ja pitään pään coolina.

        Olipa mielenkiintoinen kommentti. Mitä nuo tuollaiset emootiot ovat? Kertoisitko vähän lisää, kun sinulla näyttää olevan tietoa asiasta? Sain tuosta sellaisen käsityksen, että minäkin voisin saada helpotusta tilanteeseeni, kun vain tiedostan mistä on kyse.


    • Anonyymi

      Aloittaja kertoo, ettei kestä normaalia veetuilua ja kiusaamista.
      Ei mikään ihme, sillä veetuilu ja kiusaaminen ei ole koskaan normaalia.
      Myöskään normaali ihminen ( jos nyt niin voi sanoa ) , jolla on asiat hyvin, ei veetuile eikä kiusaa ketään.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      231
      2173
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      64
      1446
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1195
    4. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      69
      1187
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      155
      1077
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      85
      1019
    7. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      86
      908
    8. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      838
    9. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      63
      805
    10. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      759
    Aihe