Mitä muuttaisit

Anonyymi-ap

kaivatussasi?

76

1404

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En muuttaisi mitään. En tosin tunne edes niin hyvin, että osaisin paremmin vastata. 😄

• Anonyymi

Oisko si ollu syytä jättää vastaamatta vai luulikkonsaavasi irtopisteitä joltakulta siskoltasi kenties

• Anonyymi kirjoitti:

Oisko si ollu syytä jättää vastaamatta vai luulikkonsaavasi irtopisteitä joltakulta siskoltasi kenties

Minulla ei ole siskoja. Ja olen tästä edes vastaamatta.

• Anonyymi

Tunnetko sä edes itseäsi tunnistatko itseäsi edes siitä peilikuvasta

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Minulla ei ole siskoja. Ja olen tästä edes vastaamatta.

Mistäs tiedät jos isäs oli samanlainen kun sinäkin

• Anonyymi

Silloin kun vielä kaipailin, niin olisin muuttanut vähän kiinnostuneemmaksi minusta. Ja joo ihan itsekkäästä syystä.

-Jasu-

• Anonyymi

Muuten kyllä oon tykännyt hänestä päästä varpaisiin sellaisena, kun hän on mulle näyttäytynyt. Hyvin en tietty tunne, vaikka joskus luulin tuntevani jollain tasolla. Voin olla ihan vaan oman pääni luoman illuusionkin harhoissa, mutta kuiteskin, kiva ja kaunis kimuli. Liian kiinnostunu vaan äijistä. :(

Mut kuuluu hänen seksuaaliseen suuntautumiseen, toisin kun mää. Se silti joskus harmitti, jos ja kun ylipäänsä mikään harmitti.

Vaan ei siitä enää vatvota, kunhan ny totesin.

-Jasu-

• Anonyymi

Olisi ehkä halunnut nopeuttaa jotain minkä itse jo osasit itsellesi kuvitella mutta toinen vain tahtoi edetä rauhallisemmin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi ehkä halunnut nopeuttaa jotain minkä itse jo osasit itsellesi kuvitella mutta toinen vain tahtoi edetä rauhallisemmin

Ööö, en usko, että hän tahtoi edetä ollenkaan. Ei hän muuten olisi seissyt kaksinjaloin vahvasti jarrun päällä, jos olisi ollut yhtään kiinnostunut millään tavalla tutustumaan.

Aistin, että hän oli vain ystävällinen mulle, ei muuta kun sieti mielenkiintoani.

Miehet on hänen juttunsa ja mielenkiinnonkohteensa, sitähän se olen hetero tarkoittaa. Ei jää tulkinnanvaraa. Ja jis tulkinnanvaraa olisi, tuskin sitä hetero sanaa korostaisi. :)

Mitäpä näitä enää miettimään, kaikella on ollut aikansa. Elämää eteenpäin.

-Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muuten kyllä oon tykännyt hänestä päästä varpaisiin sellaisena, kun hän on mulle näyttäytynyt. Hyvin en tietty tunne, vaikka joskus luulin tuntevani jollain tasolla. Voin olla ihan vaan oman pääni luoman illuusionkin harhoissa, mutta kuiteskin, kiva ja kaunis kimuli. Liian kiinnostunu vaan äijistä. :(

Mut kuuluu hänen seksuaaliseen suuntautumiseen, toisin kun mää. Se silti joskus harmitti, jos ja kun ylipäänsä mikään harmitti.

Vaan ei siitä enää vatvota, kunhan ny totesin.

-Jasu-

Entinen tyttöystävä käytti sanaa kimuli. (Yhäkin varmaan) Seki oli semmonen harakka että.. pitäkää pimppanne 🖐️🧘🏻‍♂️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entinen tyttöystävä käytti sanaa kimuli. (Yhäkin varmaan) Seki oli semmonen harakka että.. pitäkää pimppanne 🖐️🧘🏻‍♂️

Ei suunnattu Jasulle vaan entisille naisille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kimuli on mulle kevennyssana, kuten mimmi tai tytsikin. Ihan ihan aikuinen nainen hän johon kimulilla viittasin. Arvonsa tunteva nainen. Ei ollut tarkoitus olla halventava sana tuon kimulin.

Sori jos se sille "kuulosti". Mä en harakoista itse tykkää. Naisen olomuodossa varsinkaan.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ööö, en usko, että hän tahtoi edetä ollenkaan. Ei hän muuten olisi seissyt kaksinjaloin vahvasti jarrun päällä, jos olisi ollut yhtään kiinnostunut millään tavalla tutustumaan.

Aistin, että hän oli vain ystävällinen mulle, ei muuta kun sieti mielenkiintoani.

Miehet on hänen juttunsa ja mielenkiinnonkohteensa, sitähän se olen hetero tarkoittaa. Ei jää tulkinnanvaraa. Ja jis tulkinnanvaraa olisi, tuskin sitä hetero sanaa korostaisi. :)

Mitäpä näitä enää miettimään, kaikella on ollut aikansa. Elämää eteenpäin.

-Jasu-

Ehkä juuri siksi korostaa kun ei ole täysin varma itsekään mu nykyisen kaltaisessa yhteiskunnassa oli ihme jos lapsi ei kyseenalaistaisi seksuaalisuuttaan melkolailla ristiriitaista tietoa tulla joka suunnasta tuutin täydeltä jo vuosikymmeniä melkein viime vuosina vai korostunut entisestään ristiriidat nimen omaan mistä ristiriita johtuu olisiko eriävämielipide

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä juuri siksi korostaa kun ei ole täysin varma itsekään mu nykyisen kaltaisessa yhteiskunnassa oli ihme jos lapsi ei kyseenalaistaisi seksuaalisuuttaan melkolailla ristiriitaista tietoa tulla joka suunnasta tuutin täydeltä jo vuosikymmeniä melkein viime vuosina vai korostunut entisestään ristiriidat nimen omaan mistä ristiriita johtuu olisiko eriävämielipide

Kyllä mä luulen, että hän on asiaa miettinyt tykönään jossain kohtaa elämää. Ja tullut päätelmään, että miehet on mieleen. Ne ketkä on, ei tieteskään kuka tahansa mieskään. Kyllä mäkin ensin mietin, että voi olla häilyvä se raja hänellä, mutta kun niitä miehiä kuitenkin kumppanikseen katsasteli, niin käsitin että niitähän hän haluaa.

Ei kahta sanaa. Ja olkoon niin. Pääasia, että on tehnyt valintoja joista on onnellinen. On me eletty ja pärjätty ennenkin ilman toisiamme ja pärjätään jatkossakin. :)

Kumpikin rakkaineen oman tarpeensa mukaan.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kimuli on mulle kevennyssana, kuten mimmi tai tytsikin. Ihan ihan aikuinen nainen hän johon kimulilla viittasin. Arvonsa tunteva nainen. Ei ollut tarkoitus olla halventava sana tuon kimulin.

Sori jos se sille "kuulosti". Mä en harakoista itse tykkää. Naisen olomuodossa varsinkaan.

Jasu

Positiivinen sana se on. Harakoita luonteeltaan kaikki entiset 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Positiivinen sana se on. Harakoita luonteeltaan kaikki entiset 😉

Aijai, harakoissa on se kimalluksen perässä lentäminen ikävä piirre. Pruukaa oleelliset asiat jäädä kiiltävien häikäsyyn.

Jasu

• Anonyymi

Ettei olisi pettäjä

• Anonyymi

En mitään

• Anonyymi

Tykkään ja olen aina tykännyt hänestä sellaisena kuin 😊

• Anonyymi

Oletko ihastunut ihan korviasi myöden siitäkin oli joskus muinoin sanonta kusessa korvia myöten

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko ihastunut ihan korviasi myöden siitäkin oli joskus muinoin sanonta kusessa korvia myöten

Ei vaan ihminen kelpuutetaan hyvine ja huonoine puolineen.

• Anonyymi

Ulkonäössä montakin asiaa.,

• Anonyymi

Miksi ulkonäössä pitää ihmisissä jotakin muuttaa. Tietty jos joku on kauheen epäsiisti ja haiseva niin sitten jotenkin ymmärrän.

• Anonyymi

Ja sit kuitenkin kaipaat häntä. Kannattaa vaihtaa kohdetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ulkonäössä pitää ihmisissä jotakin muuttaa. Tietty jos joku on kauheen epäsiisti ja haiseva niin sitten jotenkin ymmärrän.

Miksi sä puhut tällaisia asioita?

• Anonyymi

Työpaikan

• Anonyymi

Tää varmaan osuu ja uppoo aika monelle. Ois niin paljon helpompaa vaan keskittyä työntekoon ei etsiä niitä silmiä kokoajan. Mut minkäs teet.

• Anonyymi

Kyllä aikuisen ihmisen tulee kyetä ihastumisesta huolimatta olemaan samassa työpaikassa

• Anonyymi

Sillai vaikia vaihtaa kun omasta mielestäni osaa kui nuo putkityöt ja nekin sillai riittävästi et aina on pomo palkan maksanu kuitee tehdystä työstä vastaan väittämisistä toki olen Helsingissä ollu pomojenpuhuttelussa monast ja työaikojen noudattamisesta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä aikuisen ihmisen tulee kyetä ihastumisesta huolimatta olemaan samassa työpaikassa

Olisi kyllä hirveää. Ei ole kokemusta, mutta jos ei voi itkemättä olla somessa yhtäaikaa, niin en voi kuvitella, että työnteko onnistuisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää varmaan osuu ja uppoo aika monelle. Ois niin paljon helpompaa vaan keskittyä työntekoon ei etsiä niitä silmiä kokoajan. Mut minkäs teet.

Joo kyllä se työntekoa häirittee. 🙄 Luulin ensin toisin mutta nyt on totuus näyttäytynyt. Se on huomattu 😕
        Ja toisaalta sekin tuo hieman ikävää sävyä koska sitten kuvitellaan kaiken johtuvan siitä, jos joku juttu ei etene. Ärsyttävää paskea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo kyllä se työntekoa häirittee. 🙄 Luulin ensin toisin mutta nyt on totuus näyttäytynyt. Se on huomattu 😕
        Ja toisaalta sekin tuo hieman ikävää sävyä koska sitten kuvitellaan kaiken johtuvan siitä, jos joku juttu ei etene. Ärsyttävää paskea.

Lisään. Ohi se menee. Ihastuminen on asia mistä on vielä pitkä matka tekoihin. Pitää muistaa. Ihmiset vaan töissä joskus tutustuu ja ihastuu..sille ei vaan voi mitään. Teoille voi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi kyllä hirveää. Ei ole kokemusta, mutta jos ei voi itkemättä olla somessa yhtäaikaa, niin en voi kuvitella, että työnteko onnistuisi.

Samassa työpaikassa vielä kestäisi olla, mutta samassa huoneessa olo lähentelee kidutusta.

• Anonyymi

Ei minulla ole oikeutta muuttaa ketään. Ja sillä tavalla irvokas kysymyksen asettelu, kun oikeasti on ihmisiä jotka yrittävät muuttaa toista. Olen sitä mieltä kun ihminen saa olla vapaasti mitä on ja saa hyväksynnän, tulee hänestä ne parhaat puolet esiin.

• Anonyymi

Ribuli Cacca pois housusta

• Anonyymi

Ensin pitäs tutustua ja itse en muuttaisi mitään koska ihminen ei ole edes se ihminen johon on ihastunut jos kokee tarpeelliseksi tätä jotenkin muuttaa ihastui vain väärään ihmiseen

• Anonyymi

Säätäisin hiukan asenteita. Ei antanut kakkosta.

• Anonyymi

Tekisit Jeesuksen morsiamesta porton? Huh huh.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tekisit Jeesuksen morsiamesta porton? Huh huh.

Haluan kuulla totuuksia

En kohteliaisuuksia

• Anonyymi

Kyösti menes nyt taas homppeloimaan muualle.

• Anonyymi

Simsalabim taikoisin sen vaimon hittoon

• Anonyymi

Hullu mies se on, tää taikoja!

• Anonyymi

Muuttaisin hänet rakastuneeksi minuun

• Anonyymi

No se varmaan onnistuu taikasanalla "R A K A S" kulta kultasein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No se varmaan onnistuu taikasanalla "R A K A S" kulta kultasein.

Hehee...tepsikö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hehee...tepsikö?

En mä tiedä kuinka sanoisin sen paremmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mä tiedä kuinka sanoisin sen paremmin.

" Abrakadabra, ala rakastaa minua"

• Anonyymi

haluaisin että hänellä kasvaisi kunnon miehekäs parta

• Anonyymi

Hänellähän kasvaa ;)

• Anonyymi

Sen etten ois ihastunut koko mieheen. Kauhea itsekäs koiranyrjö! 🤮

• Anonyymi

Tiivistit samat ajatukset, noin mietin eräästä toisesta miehestä 🤮 Onneksi hänen viimeisin tempaus särki lopullisesti ne pinkit lasit. Todella kuvottavan ruma ukko.

• Anonyymi

Joo vois vetästä ittesä kiikkuun maailmaa rumentamasta

• Anonyymi

Ainut asia, minkä halaisin muuttaa, olisi hänen ihanan M-naisen kotiosoitteeksi minun osoitteeni. 😘

• Anonyymi

Tää kommentti oli kyl ❤️
        Onko nykyisten osoitteiden välillä pitkä matka?
        T. M-nainen

• Anonyymi

Polyamoria,ei oo kovinkaan monen juttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää kommentti oli kyl ❤️
        T. M-nainen

Oisko 60-70 km

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää kommentti oli kyl ❤️
        T. M-nainen

Ei hänen tarttis muuttaa kun n.35km. Auttaisinkin niin mielelläni.😘

• Anonyymi

Haluaisin että hän olisi oma itsensä,se mikä hän on
      syvimmillään,eli oma rauhallinen itsensä;)

• Anonyymi

Aika naiivi viesti. Täällä saa tapahtua pahoja asioita kun ihmiset toimii näin.

• Anonyymi

Että muistonsa ei aiheuttaisi enää vakavaa fyysistä pahoivointia, oksetusta.

• Anonyymi

Munan juusto

• Kannattaa kokeilla vaikka Oltermannia vaihteeksi.

• Anonyymi

Oikea Nainen ei pukeudu.
      Housut on ällöt.

• Anonyymi

Sen että tulisi jutustelemaan rohkeasti ja vaihtamaan muutaman sanan kun huomaa että olen paikalla. H J

• Anonyymi

Tulisin juttelemaan, mutta pelkään että jossaain kulman takana "leena" lymyilee ja tekee juttelu pyrkimukset turhaksi.

Ei sen puoleen sinne on muutenkin vaikea tulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulisin juttelemaan, mutta pelkään että jossaain kulman takana "leena" lymyilee ja tekee juttelu pyrkimukset turhaksi.

Ei sen puoleen sinne on muutenkin vaikea tulla.

Höpö höpö , tarvitsetko muka liaanin, hakun, dynamiittia ja skiidon paikalle päästäksesi?

• Anonyymi

Tyhmä kysymys. En mitää.

• Anonyymi

Muuttaisin mut sen luo!

• Anonyymi

Huomaisi että on upea nainen kaikella tavalla ja aviomies kohtelee kuin paskaa. Sen jälkeen tulisi meille ja näyttäisin hänelle mitä kaikkea voi olla olemassa parisuhteessa jossa arvostetaan ja rakastetaan toista ihmistä.

• Anonyymi

Ei teidän polyamorista suhdetta kukaan halua tulla katteleen.

• Anonyymi

Palauttaisin hänet takaisin itseensä,unohtamaan
      pahat ja elämään onnellisena.

• Anonyymi

Miksi kaivatussaan haluaisi muuttaa mitään onko hän silloin ihminen jota kaipaa jos hänessä jotain haluaisi muuttaa

• Anonyymi

Eiköhän ne kaivatutkin löydä itselleen itseä miellyttävän puolison. Et välttämättä ole hänelle mieluisa, voit olla jopa inhottava!

• Anonyymi

Sen, että hän ei ole minun tietenkin.

• Anonyymi

Muuttaisin miehelle J. Lo” Lopezin takapuolen. Ihan vaan huvin vuoksi. Olisihan se näkemisen arvoista.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      422
      1227
    2. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1106
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      61
      842
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      61
      795
    5. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      717
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      100
      713
    7. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      72
      684
    8. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      671
    9. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      26
      653
    10. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      60