Mitähän sitä seuraavaksi

Anonyymi-ap

elämäänsä keksisi? Mikä muutos sinun elämässäsi on tapahtunut viimeksi?

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niitä on niin paljon ettet sinä uskoisi.

    • Anonyymi

      Negatiivisia enemmän kuin positiivisia. Viikon aikana ollut yksi kiva asia.

    • Anonyymi

      Muutoksia kyllä tulee. En jaksa menneitä miettiä. Tulevassa on tarpeeksi miettimistä.

    • Viimeisin muutos elämässäni oli, että tuli syksy. Seuraava muutos saattaa olla se, että tulee talvi, mutta kattotaan ny rauhassa.

      • Anonyymi

        Tätä mietin minäkin. Muutama muukin juttu voi tulla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tätä mietin minäkin. Muutama muukin juttu voi tulla.

        Sanotaan niin, että olisi varsin suotavaa, että jokunen muukin juttu tulisi ennen kevättä :)


    • Anonyymi

      Taitaa liittyä terveyteen ja kuntoutukseen tulevat muutokset.

      -Jasu-

    • Anonyymi

      Vaihdoin vuosi sitten työpaikkaa. Siellä onkin yksi komea mies ketä olen vilkuillut.

    • Anonyymi

      Elämänsuunta muuttuu. Mutta se on elämää.

    • Anonyymi

      Päivä kerrallaan

    • Anonyymi

      En ole enää kirjoitellut kaipaamalleni naiselle tänne. Olen ymmärtänyt ettei hän vain voi kaivata minua.

    • Anonyymi

      113 vuotta tuli mittariin ja ykskaks olinkin 8vee.

      • Anonyymi

        Ensi vuonna olet 5 vuotta.


    • Olen muuttunut vuodessa paljon ja hyvään suuntaan. Henkisesti ja fyysisesti.

    • Anonyymi

      Edelleen sama tavoite: tasapaino ja mielenrauha. Siihen pyrkiessä on tehtävä niitä pieniä valintoja ja muutoksia, jotta pääsee edes sinne päin.

      • Anonyymi

        Miten vaikea ihmisille voi olla kokea onnellisuutta, tasapainoa ja mielenrauhaa? Sitä ihmettelen. Ja tää mitä te teette oikealle ihmiselle on sairasta ja väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten vaikea ihmisille voi olla kokea onnellisuutta, tasapainoa ja mielenrauhaa? Sitä ihmettelen. Ja tää mitä te teette oikealle ihmiselle on sairasta ja väärin.

        Tuntuu siltä, että maailman vaikein juttu. Joskus hetkellisesti olen voinut sen kokea. Ei kaikille elo täällä ole mitenkään helppoa. Yritän ja yritän, en anna periksi! :)
        Mitä tarkoitat tuolla: "Ja tää mitä te teette oikealle ihmiselle on sairasta ja väärin"? Ketkä tekee ja kenelle? Miten olet jaotellut ihmiset oikeisiin ja vääriin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu siltä, että maailman vaikein juttu. Joskus hetkellisesti olen voinut sen kokea. Ei kaikille elo täällä ole mitenkään helppoa. Yritän ja yritän, en anna periksi! :)
        Mitä tarkoitat tuolla: "Ja tää mitä te teette oikealle ihmiselle on sairasta ja väärin"? Ketkä tekee ja kenelle? Miten olet jaotellut ihmiset oikeisiin ja vääriin?

        Ihmistä kohdellaan kuin kyseessä ei olisi oikea ihminen.


    • Anonyymi

      Ehkä masokismin maksimaalisuus ja muutto sinne mistä lähdin tai ihan vaan kiusaksi. Tiukkaa silmiintapitusta niitä kohtaan jotka ei oikein kehtaisi edes olla, kun minun piti olla se joka on liian huono kävelemään kaduilla🤗

    • Anonyymi

      Jättänyt paljon paskaa taakseni ja elämä keveni hetkessä.

    • Anonyymi

      Unen määrä lisääntynyt ja ruutuaika vähentynyt, kertoo äpit.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      332
      2878
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2174
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1630
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1032
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      934
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe