Onko meillä?

Anonyymi-ap

Joko meillä on lupa onnitella sellaisia isiä, jotka eivät ole miehiä? Ehkä seuraavana äitienpäivänä saadaan jo onnitella sellaisia äitejä, jotka eivät ole naisia?

46

655

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt ei mene jakeluun!

      • Anonyymi

        Transsaa itsesi nykyaikaan.


    • Anonyymi

      Minusta ihan sama olivatpa mitä tahansa. Ei hetkauta minun elämää. Maailmassa taitaa olla pahempaakin.

    • Anonyymi

      Aloittajan ongelma on maailman vähäpätöisin ongelma ja silloinkin ainoastaan aloittajan korvien välissä.

    • Anonyymi

      Eikös Isänpäivänä onnitella sellaisia jotka ovat biologisesti isiä, ja Äitienpäivänä biologisesti lapsen synnyttäneitä johan sen sanoo maalaisjärkikin.

      • Anonyymi

        Taas yksi, joka ei ymmärrä isyydestä p*skaakaan. Esimerkiksi minulle isäpuoleni on isä, vaikka ei sitä biologisesti olekaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas yksi, joka ei ymmärrä isyydestä p*skaakaan. Esimerkiksi minulle isäpuoleni on isä, vaikka ei sitä biologisesti olekaan.

        Entäs isäpuoli kokeeko hän olevansa oikea isäsi, kun tietää että jossain on oikea isäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs isäpuoli kokeeko hän olevansa oikea isäsi, kun tietää että jossain on oikea isäsi?

        Kyllä kokee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs isäpuoli kokeeko hän olevansa oikea isäsi, kun tietää että jossain on oikea isäsi?

        Minulla on kolme tytärtä, joista olen yhden biologinen isä ja kaksi muuta tytärtä ovat vaimoni ensimmäisestä avioliitosta. Kaikki ovat minulle yhtä rakkaita, eivätkä vaimoni lapset kaipaa biologista isäänsä, joka oli täysi retku.


      • Anonyymi

        Maalaisjärki sanoo myös. että on paljon isä- ja äitipuolia, isomummoja ja-ukkeja
        jotka monessa tilanteessa ovat valitettavasti parempia äidin ja isä "korvikkeita".
        Lapset tarvitsevat kipeästi monesti turvaa ja rakkautta.
        Äitien ja isienpäivänä voi toki onnetella muutenkin esim. ystäviään, jotka ovat
        noissa rooleissa.
        Minä onnittelen äitienpäivänä vaimoani, vaikka hän ei ole äitini!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maalaisjärki sanoo myös. että on paljon isä- ja äitipuolia, isomummoja ja-ukkeja
        jotka monessa tilanteessa ovat valitettavasti parempia äidin ja isä "korvikkeita".
        Lapset tarvitsevat kipeästi monesti turvaa ja rakkautta.
        Äitien ja isienpäivänä voi toki onnetella muutenkin esim. ystäviään, jotka ovat
        noissa rooleissa.
        Minä onnittelen äitienpäivänä vaimoani, vaikka hän ei ole äitini!

        Se on juurikin näin. Mutta jotkut tuijottavat vain yksisilmäisesti biologiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kokee.

        Mitä muutakaan voisi sanoa. Ajatteleppa sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä muutakaan voisi sanoa. Ajatteleppa sitä.

        Sulla ressukalla ei ole mitään tietoa asiasta. Ja sekös sinua harmittaa!


      • Anonyymi

        Aika rajua pilkkaa ihmisistä, jotka eivät vaikkapa erilaisista terveydellisistä syistä voi saada omia lapsia, mutta onneksi voivat adoptoida lapsia. Mutta joo, eiväthän ne sinun kaltaistesi voikaan olla isejä, tai äitejä. V*ittu, mikä idiootti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika rajua pilkkaa ihmisistä, jotka eivät vaikkapa erilaisista terveydellisistä syistä voi saada omia lapsia, mutta onneksi voivat adoptoida lapsia. Mutta joo, eiväthän ne sinun kaltaistesi voikaan olla isejä, tai äitejä. V*ittu, mikä idiootti!

        Äläpä muuta sano. Kaikenlaisia aivopieruja ihmiset näppikseltään ulostavatkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika rajua pilkkaa ihmisistä, jotka eivät vaikkapa erilaisista terveydellisistä syistä voi saada omia lapsia, mutta onneksi voivat adoptoida lapsia. Mutta joo, eiväthän ne sinun kaltaistesi voikaan olla isejä, tai äitejä. V*ittu, mikä idiootti!

        Totuus sattuu joskus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus sattuu joskus.

        Varmasti sattuu kaltaiseesi idioottiin, jolle vasta nyt selvisi oma tyhmyytensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on juurikin näin. Mutta jotkut tuijottavat vain yksisilmäisesti biologiaa.

        Noillako mennään mukamas ? Ei. Rauhallisempaa illanjatkoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläpä muuta sano. Kaikenlaisia aivopieruja ihmiset näppikseltään ulostavatkin.

        Muttei kanssanne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika rajua pilkkaa ihmisistä, jotka eivät vaikkapa erilaisista terveydellisistä syistä voi saada omia lapsia, mutta onneksi voivat adoptoida lapsia. Mutta joo, eiväthän ne sinun kaltaistesi voikaan olla isejä, tai äitejä. V*ittu, mikä idiootti!

        Mistäs ne "erilaiset terveydelliset syyt" johtuu joidenka takia ei suku voi lisääntyä ?.


    • Anonyymi

      No, elatusmaksut jäävät kuitenkin biologiselle isälle.

      • Anonyymi

        Sekään ei itse asiassa pidä paikkaansa. Juurihan julkisuudessa on käsitelty asiaa, jossa mies ei ole lapsen biologinen isä, mutta valitettavasti hän joutuu maksamaan elatusmaksut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekään ei itse asiassa pidä paikkaansa. Juurihan julkisuudessa on käsitelty asiaa, jossa mies ei ole lapsen biologinen isä, mutta valitettavasti hän joutuu maksamaan elatusmaksut.

        Pitääkö olla huolissaan, velipuoleni Aadam on tiine, isästä ei ole mitään tietoa, eikä siittämisajankohdasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkö olla huolissaan, velipuoleni Aadam on tiine, isästä ei ole mitään tietoa, eikä siittämisajankohdasta?

        Mitä blondi mietti tehtyään kaksoset? No, sitä että kuka on tuon toisen isä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä blondi mietti tehtyään kaksoset? No, sitä että kuka on tuon toisen isä.

        Kuukauden paras 🤣


    • Anonyymi

      Onko laissa määritelty että isällä pitää olla munat.

      • Anonyymi

        Siinäpäs hyvä kysymys?


      • Anonyymi

        Laissa ei ole määritelty asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laissa ei ole määritelty asiaa.

        Eli kyllä voi onnitella isäin päivänä myös henkilöä joka on joku muu sukupuoli eikä vaan mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kyllä voi onnitella isäin päivänä myös henkilöä joka on joku muu sukupuoli eikä vaan mies.

        Ei Suomessa vietetä isäin päivää. Ainoastaan isänpäivää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Suomessa vietetä isäin päivää. Ainoastaan isänpäivää.

        Olettepa te tiukalle saaneet ihmisiä. Voinko jatkaa sukuani lisääntymällä terveen jälkeläisen tuottaen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kyllä voi onnitella isäin päivänä myös henkilöä joka on joku muu sukupuoli eikä vaan mies.

        Sinä olet yhtä ahdasmielinen kuin PäiviRäsänen. Oletko kenties sukua hänelle. Tämä ko. henkilöhän on kotoisin Sonkajärveltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Suomessa vietetä isäin päivää. Ainoastaan isänpäivää.

        Sinulle liputetaan pilkunnussijan päivänä!


    • Anonyymi

      Jos raskaana oleva nainen menee naimisiin toisen miehen kanssa ennen lapsen syntymää, on hänen aviomiehensä lapsen isä.

      • Anonyymi

        Joku feministi oli tehnyt lapsen Aittojärven karjulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku feministi oli tehnyt lapsen Aittojärven karjulle.

        Olihan se aikanaan Turun piispan pojan isä Upsalan arkkipiispa!


      • Anonyymi

        Sitten jos lapsi saa jonkun sairauden, johon tarvitaan biologinen luovuttaja käry käy.


    • Anonyymi

      Kyllähän ne isät on isiä, ja isäpuolet on isäpuolia.

      • Anonyymi

        Höpö höpö! Mutta se on varmaa, että sinä olet runkkari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö! Mutta se on varmaa, että sinä olet runkkari.

        Itse olet aisankannattaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olet aisankannattaja.

        Höpö höpö! Oon varmaan pannut äitiäsi, siskoasi, vaimoasi ja tyttäriäsi. Tosin eihän ne sun tyttäriäsi edes ole :) Vai mitä "isä"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö! Mutta se on varmaa, että sinä olet runkkari.

        Kylläpä, nyt tais osua arkaan paikkaan.


      • Anonyymi

        Milloin vietetään Isäpuolenpäivää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin vietetään Isäpuolenpäivää?

        Puolen päivän aikaan.


    • Anonyymi

      Mulla on hieman sutinaa isän siskon tytön kanssa. Voinko mennä naimisiin

    • Anonyymi

      Voisin onnitella isääni joka lähti teille tietämättömille 1957 eikä ole antanut itsestään minkään laista tietoa missä on

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1721
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1323
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe