Joko meillä on lupa onnitella sellaisia isiä, jotka eivät ole miehiä? Ehkä seuraavana äitienpäivänä saadaan jo onnitella sellaisia äitejä, jotka eivät ole naisia?
Onko meillä?
60
874
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt ei mene jakeluun!
- Anonyymi
Transsaa itsesi nykyaikaan.
- Anonyymi
Käykäähän välillä espoovantaakaistalla jäähdyttelemässä jo ylikiehunutta kaikenlaisiin asioihin pätemisentarpeista maanantainkin kausaalikytkypäätänne.
- Anonyymi
Minusta ihan sama olivatpa mitä tahansa. Ei hetkauta minun elämää. Maailmassa taitaa olla pahempaakin.
- Anonyymi
Aloittajan ongelma on maailman vähäpätöisin ongelma ja silloinkin ainoastaan aloittajan korvien välissä.
- Anonyymi
Eikös Isänpäivänä onnitella sellaisia jotka ovat biologisesti isiä, ja Äitienpäivänä biologisesti lapsen synnyttäneitä johan sen sanoo maalaisjärkikin.
- Anonyymi
Taas yksi, joka ei ymmärrä isyydestä p*skaakaan. Esimerkiksi minulle isäpuoleni on isä, vaikka ei sitä biologisesti olekaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas yksi, joka ei ymmärrä isyydestä p*skaakaan. Esimerkiksi minulle isäpuoleni on isä, vaikka ei sitä biologisesti olekaan.
Entäs isäpuoli kokeeko hän olevansa oikea isäsi, kun tietää että jossain on oikea isäsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs isäpuoli kokeeko hän olevansa oikea isäsi, kun tietää että jossain on oikea isäsi?
Kyllä kokee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on kolme tytärtä, joista olen yhden biologinen isä ja kaksi muuta tytärtä ovat vaimoni ensimmäisestä avioliitosta. Kaikki ovat minulle yhtä rakkaita, eivätkä vaimoni lapset kaipaa biologista isäänsä, joka oli täysi retku.
- Anonyymi
Maalaisjärki sanoo myös. että on paljon isä- ja äitipuolia, isomummoja ja-ukkeja
jotka monessa tilanteessa ovat valitettavasti parempia äidin ja isä "korvikkeita".
Lapset tarvitsevat kipeästi monesti turvaa ja rakkautta.
Äitien ja isienpäivänä voi toki onnetella muutenkin esim. ystäviään, jotka ovat
noissa rooleissa.
Minä onnittelen äitienpäivänä vaimoani, vaikka hän ei ole äitini! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maalaisjärki sanoo myös. että on paljon isä- ja äitipuolia, isomummoja ja-ukkeja
jotka monessa tilanteessa ovat valitettavasti parempia äidin ja isä "korvikkeita".
Lapset tarvitsevat kipeästi monesti turvaa ja rakkautta.
Äitien ja isienpäivänä voi toki onnetella muutenkin esim. ystäviään, jotka ovat
noissa rooleissa.
Minä onnittelen äitienpäivänä vaimoani, vaikka hän ei ole äitini!Se on juurikin näin. Mutta jotkut tuijottavat vain yksisilmäisesti biologiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kokee.
Mitä muutakaan voisi sanoa. Ajatteleppa sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä muutakaan voisi sanoa. Ajatteleppa sitä.
Sulla ressukalla ei ole mitään tietoa asiasta. Ja sekös sinua harmittaa!
- Anonyymi
Aika rajua pilkkaa ihmisistä, jotka eivät vaikkapa erilaisista terveydellisistä syistä voi saada omia lapsia, mutta onneksi voivat adoptoida lapsia. Mutta joo, eiväthän ne sinun kaltaistesi voikaan olla isejä, tai äitejä. V*ittu, mikä idiootti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika rajua pilkkaa ihmisistä, jotka eivät vaikkapa erilaisista terveydellisistä syistä voi saada omia lapsia, mutta onneksi voivat adoptoida lapsia. Mutta joo, eiväthän ne sinun kaltaistesi voikaan olla isejä, tai äitejä. V*ittu, mikä idiootti!
Äläpä muuta sano. Kaikenlaisia aivopieruja ihmiset näppikseltään ulostavatkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuus sattuu joskus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuus sattuu joskus.
Varmasti sattuu kaltaiseesi idioottiin, jolle vasta nyt selvisi oma tyhmyytensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on juurikin näin. Mutta jotkut tuijottavat vain yksisilmäisesti biologiaa.
Noillako mennään mukamas ? Ei. Rauhallisempaa illanjatkoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläpä muuta sano. Kaikenlaisia aivopieruja ihmiset näppikseltään ulostavatkin.
Muttei kanssanne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs ne "erilaiset terveydelliset syyt" johtuu joidenka takia ei suku voi lisääntyä ?.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kokee.
Höpölöpö ja pöpö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on kolme tytärtä, joista olen yhden biologinen isä ja kaksi muuta tytärtä ovat vaimoni ensimmäisestä avioliitosta. Kaikki ovat minulle yhtä rakkaita, eivätkä vaimoni lapset kaipaa biologista isäänsä, joka oli täysi retku.
Retkukin on niiden lasten isä. Monet etsivät ikuisena sen biologisen hävinneen isänsä.
Ajattelepa toistenkin tunteita . Itse kaipaan lapsuudessani kadonnutta isääni, vaikka hän retku olikin.
- Anonyymi
No, elatusmaksut jäävät kuitenkin biologiselle isälle.
- Anonyymi
Sekään ei itse asiassa pidä paikkaansa. Juurihan julkisuudessa on käsitelty asiaa, jossa mies ei ole lapsen biologinen isä, mutta valitettavasti hän joutuu maksamaan elatusmaksut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekään ei itse asiassa pidä paikkaansa. Juurihan julkisuudessa on käsitelty asiaa, jossa mies ei ole lapsen biologinen isä, mutta valitettavasti hän joutuu maksamaan elatusmaksut.
Pitääkö olla huolissaan, velipuoleni Aadam on tiine, isästä ei ole mitään tietoa, eikä siittämisajankohdasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitääkö olla huolissaan, velipuoleni Aadam on tiine, isästä ei ole mitään tietoa, eikä siittämisajankohdasta?
Mitä blondi mietti tehtyään kaksoset? No, sitä että kuka on tuon toisen isä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä blondi mietti tehtyään kaksoset? No, sitä että kuka on tuon toisen isä.
Kuukauden paras 🤣
- Anonyymi
Onko laissa määritelty että isällä pitää olla munat.
- Anonyymi
Siinäpäs hyvä kysymys?
- Anonyymi
Laissa ei ole määritelty asiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli kyllä voi onnitella isäin päivänä myös henkilöä joka on joku muu sukupuoli eikä vaan mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli kyllä voi onnitella isäin päivänä myös henkilöä joka on joku muu sukupuoli eikä vaan mies.
Ei Suomessa vietetä isäin päivää. Ainoastaan isänpäivää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olettepa te tiukalle saaneet ihmisiä. Voinko jatkaa sukuani lisääntymällä terveen jälkeläisen tuottaen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet yhtä ahdasmielinen kuin PäiviRäsänen. Oletko kenties sukua hänelle. Tämä ko. henkilöhän on kotoisin Sonkajärveltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulle liputetaan pilkunnussijan päivänä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkinko iisalmesta tulossa vaikka minkäkin kaiken sellaisuuden keskipiste mitä laissa ei ole määritelty sekään ei vaikuta sisäisesti hyvältä.
- Anonyymi
Hyi helvetti🤮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet yhtä ahdasmielinen kuin PäiviRäsänen. Oletko kenties sukua hänelle. Tämä ko. henkilöhän on kotoisin Sonkajärveltä.
Ei tartte olla ahdasmielinen, vaan terve joka suhteessa.
- Anonyymi
Ei ole ainakaan sillä, joka valehtelee ja manipuloi lapsiaan toisista isovanhemmista ja estää tapaamiset. Mies käyttäytyy kuin mies, eikä kuin ankka.
- Anonyymi
Jos raskaana oleva nainen menee naimisiin toisen miehen kanssa ennen lapsen syntymää, on hänen aviomiehensä lapsen isä.
- Anonyymi
Joku feministi oli tehnyt lapsen Aittojärven karjulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku feministi oli tehnyt lapsen Aittojärven karjulle.
Olihan se aikanaan Turun piispan pojan isä Upsalan arkkipiispa!
- Anonyymi
Sitten jos lapsi saa jonkun sairauden, johon tarvitaan biologinen luovuttaja käry käy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten jos lapsi saa jonkun sairauden, johon tarvitaan biologinen luovuttaja käry käy.
Elinsiirtojakaan ei saa väkisin otella.
- Anonyymi
Näin kävi Iisalmessa kun lapsen isä otti ja häipyi.
- Anonyymi
Kyllähän ne isät on isiä, ja isäpuolet on isäpuolia.
- Anonyymi
Höpö höpö! Mutta se on varmaa, että sinä olet runkkari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olet aisankannattaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olet aisankannattaja.
Höpö höpö! Oon varmaan pannut äitiäsi, siskoasi, vaimoasi ja tyttäriäsi. Tosin eihän ne sun tyttäriäsi edes ole :) Vai mitä "isä"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä, nyt tais osua arkaan paikkaan.
- Anonyymi
Milloin vietetään Isäpuolenpäivää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin vietetään Isäpuolenpäivää?
Puolen päivän aikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puolen päivän aikaan.
Pieni polkuko kaamoksenmetsänhalki vie, luokse riistastusmajojen.
- Anonyymi
Mulla on hieman sutinaa isän siskon tytön kanssa. Voinko mennä naimisiin
- Anonyymi
Katso ensin onko se oikeaa vaiko feikkiä, omaishoitajaksiko jo yrittäisi ?
- Anonyymi
Kyllä voit, isäsi ei ole biologinen isäsi.
- Anonyymi
Voisin onnitella isääni joka lähti teille tietämättömille 1957 eikä ole antanut itsestään minkään laista tietoa missä on
- Anonyymi
Tuohon kohtaa myheriritage mainos sopisiko.
- Anonyymi
Entäs Maria joka tuli siunattuun tilaan ilman miehen apua.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379