Hyvää iltaa mies

Mikä on sun lempi piisi? ♥️

193

1297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se kun hullupiisi ratsastaa mulla auringonlaskuun

      • Outo piisi 😆😂


      • Anonyymi

        Cowgirl, näkee kauniin naisen ja pääsee käsiksi upeisiin rintoihin


      • Juu, en etsi s- posti kaveria 😂


      • Anonyymi
        Hullupiisi kirjoitti:

        Juu, en etsi s- posti kaveria 😂

        Alku sekin ois :D 💋🍆


      • Anonyymi kirjoitti:

        Alku sekin ois :D 💋🍆

        En nyt oikeasti etsi mitään suhdetta, ainakaan täältä 🤣


      • Anonyymi

        Release siksi että siinä voin hyväillä sitä pyllyä samalla ja cowgirl taas hieman muuneltuna että voit ottaa käsilläsi polvieni kohdalta suunnilleen kiinni tai jos hieman paremman tunteen mun nilkoista voisin kuvitella että näin se hieroo naisen g pistettä parhaiten ja jos hyvin käy niin nainen saattaisi saada g piste orgasmin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Cowgirl, näkee kauniin naisen ja pääsee käsiksi upeisiin rintoihin

        Tiesi mies käteen sopivat vai isot


      • Anonyymi
        Hullupiisi kirjoitti:

        Juu, en etsi s- posti kaveria 😂

        Mihinkä sie kaveria si mahtaisi kaivata pieneen sänkypainiinko kenties kuvasta päätellen saattaisit hyvinkin olla se kenen katsetta muistelen aina toisinaan


      • Anonyymi
        Hullupiisi kirjoitti:

        Juu, en etsi s- posti kaveria 😂

        Älä nyt mies noin rumasti itsellesi vastaa.


    • Anonyymi

      Ei sellaista ole..aina tulee uusia ulottuvuuksia ja yllätyksiä

      • En sitäkään täältä 🤣


    • Anonyymi

      Iltaa nainen❤️lempi piisi no vaikka arrodite childin rein and thiers. Ja tietysti sumpinpihinä:))

      • En ole tainnut koskaan kuulla kyseistä piisiä. Vai se oikein suhisee 🤣


      • Hullupiisi kirjoitti:

        En ole tainnut koskaan kuulla kyseistä piisiä. Vai se oikein suhisee 🤣

        Joo, suhisee joskus😚mites ilta meni. Aatelitko minua no et:))se afrodite on semmosta hippi musiikkia.


      • Hullukuusi kirjoitti:

        Joo, suhisee joskus😚mites ilta meni. Aatelitko minua no et:))se afrodite on semmosta hippi musiikkia.

        Okei. Ajattelin kyllä yhtä miestä, mutta en tiedä oletko se sinä ♥️


      • Anonyymi

        Jos jotain mukavaa keksisi ni saattasi ol jot kaffet hyvi äkkiä unohtusi 😘


      • Anonyymi
        Hullukuusi kirjoitti:

        Joo, suhisee joskus😚mites ilta meni. Aatelitko minua no et:))se afrodite on semmosta hippi musiikkia.

        Oman elämän hippejä me kai kaikki ollaan isän velikin oli ainakin jonkinlainen hippi vielä vanhoillakin päivillä ei ny iha sellai kuitee ku nykyjään mu sellai perinteisen tyylin


      • Anonyymi
        Hullupiisi kirjoitti:

        Okei. Ajattelin kyllä yhtä miestä, mutta en tiedä oletko se sinä ♥️

        Millaistahan miestä ajattelit jotakuta semmoistko joka sais sillai mukavasti koneen kehrään jo kosketuksesta🤗😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Millaistahan miestä ajattelit jotakuta semmoistko joka sais sillai mukavasti koneen kehrään jo kosketuksesta🤗😉

        Varmaan just sellaista 😅


    • No millainen se mies olis jota aatelisit🎅tääkö. Hou hou❤️

      • Ehkä ei niin vanha kuin joulupukki 😂


      • Anonyymi

        Eppä sää se taida ol mu ehkäpä me saadaan se selville josai kohti josai viestiketjussa


      • Anonyymi
        Hullupiisi kirjoitti:

        Ehkä ei niin vanha kuin joulupukki 😂

        Mikäs mahtaisi ol ikähaarukka noi niinku jos ny mehtällä sattusit olemahan etes


      • Anonyymi

        Pitiköhän sinun mies nyt kenties kirjautua eri nicillä tähän näytelmääsi?!😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitiköhän sinun mies nyt kenties kirjautua eri nicillä tähän näytelmääsi?!😂😂

        Joo en malta olla kyllä svidduilematta kun tämä sama kömmähdys on tapahtunut jatkuvasti, niin ei mitään heräämisen merkkejä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitiköhän sinun mies nyt kenties kirjautua eri nicillä tähän näytelmääsi?!😂😂

        Huomenta nainen😊et kai luule että minä oisin kirjoittanut noita sekoiluja? Onhan toi kirjoitustyylikin erillainen. 😅😅


      • Anonyymi
        Hullukuusi kirjoitti:

        Huomenta nainen😊et kai luule että minä oisin kirjoittanut noita sekoiluja? Onhan toi kirjoitustyylikin erillainen. 😅😅

        Kirjoitus tyyliähän voi vaihrel on vielä hipun haastavampaa löytää mitä on kirjoittanut minnekin korostuu muistin tärkeys


      • Anonyymi

        Et saa unta ilman palsta-sepon musiikkia?:) No voi. Luulenpa ettei hän voi saapua ilman jalkojaan, mutta veikkaan että tekisi sen näin Mylène Farmer - Que mon cœur lâche (Clip officiel) https://youtu.be/Zc-vx5E2Unk


      • Anonyymi

        Voi ehken olla etten ol koskaan tuntena kaltaistasi tyttöä ennen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et saa unta ilman palsta-sepon musiikkia?:) No voi. Luulenpa ettei hän voi saapua ilman jalkojaan, mutta veikkaan että tekisi sen näin Mylène Farmer - Que mon cœur lâche (Clip officiel) https://youtu.be/Zc-vx5E2Unk

        Min hää jalkasa o unohtan jos ne kateissa kert on kenenkä kämpille jäi kun joutui miestä karkuun läht kesken varvin


    • No entäs mitä sinä kuuntelet? Raskasta heavyä. 😃

      • Tuossa yllä yks piisi mistä tykkään 😅


      • En oikein diggaa sellaisesta 😵‍💫


      • Anonyymi

        Radiota ja mitä sieltä ny sattuu milloinkin tulemaan nuorempana yleensä sen jälkei kun ajokortin sain yleensä kuuntelin sellaista musiikkia minkä tiesin kaikkeista varmiten ärsyttävän jota kuta


      • Anonyymi
        Hullupiisi kirjoitti:

        En oikein diggaa sellaisesta 😵‍💫

        Se on sellaista kun mieli on maassa musiikkia enempikin mu se on yksi tapa kai helpottaa sitä mielen myllerrystä


    • Okey😊. Mikäs on sun elokuva maku? Emmanuellen lisäksi hahaa

      • 😆🤣 Tykkään toimintakuvista 😅


      • Anonyymi
        Hullupiisi kirjoitti:

        😆🤣 Tykkään toimintakuvista 😅

        Sexy kuvista ja merkeistä


      • Anonyymi

        Komedia elokuvat siitäkin on joskus sanottu et miks mä katon sellasta aivot narikkaan paskaa olisiko juuri siinä se syykin miksi siitä eniten tykkään mu pääosin ei niin väliksi kun elokuvan juoni idea ajatus vain vie mukaansa


      • Anonyymi
        Hullupiisi kirjoitti:

        😆🤣 Tykkään toimintakuvista 😅

        Toiminta leffat on hyviä jotku mu niis on niin rajattu se näyttelijäkaarti et näihin nyky toiminta leffoihin ei kukatahansa näyttelijä aina sovi niin helposti kui noihin komedioihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sexy kuvista ja merkeistä

        Ekkö osaa liikkuvaa kuvaa seurata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sexy kuvista ja merkeistä

        Miehet on muuttuneet nuoriksi, puheista päätellen! Hahahaaa,


    • Sotaelokuvat on hyviä ja länkkärit. Toiminta pätkät muttei Komedia esim. Ootsä kuulu semmosesta kun levyn hävittäjät? ❤️

      • En, enkä varmaan halua kuullakaan 😆


      • Tykkään myös rikos- ja kauhukuvista.


      • Hullupiisi kirjoitti:

        En, enkä varmaan halua kuullakaan 😆

        Hyvä❤️ mitä teet joko oot käynyt suihkussa ja menossa nukkumaan?


      • Hullupiisi kirjoitti:

        Tykkään myös rikos- ja kauhukuvista.

        Ai hui kauhiaa. Kova laki? 😂😂


      • Hullukuusi kirjoitti:

        Ai hui kauhiaa. Kova laki? 😂😂

        Silkkiä ja luoteja oli hyvä 😅


      • Hullukuusi kirjoitti:

        Hyvä❤️ mitä teet joko oot käynyt suihkussa ja menossa nukkumaan?

        Oon jo pitkällään, selkä on kipeä 😵‍💫


      • Hullupiisi kirjoitti:

        Silkkiä ja luoteja oli hyvä 😅

        sehän tuli 90luvulla vai? Jotenkin muistan sen kaksikon mies ja nainen? Demsey ja.... 😅


      • Hullupiisi kirjoitti:

        Oon jo pitkällään, selkä on kipeä 😵‍💫

        No voi. Mä lähetän täältä energiaa sun selkään😘


      • Hullukuusi kirjoitti:

        sehän tuli 90luvulla vai? Jotenkin muistan sen kaksikon mies ja nainen? Demsey ja.... 😅

        Juu, 90- luvun alkupuolella. Rita Lee Lance ja Chris Lorenzo oli ne poliisit.


      • Hullukuusi kirjoitti:

        No voi. Mä lähetän täältä energiaa sun selkään😘

        Jospa se levolla ja särkylääkkeellä helpottaa. Vaivannnut jo pari päivää.


      • Hullupiisi kirjoitti:

        Jospa se levolla ja särkylääkkeellä helpottaa. Vaivannnut jo pari päivää.

        Toivotaan. Ne on ikäviä juttuja varsinkin jos joutuu tekemään selkää rasitavia töitä.


      • Hullukuusi kirjoitti:

        Toivotaan. Ne on ikäviä juttuja varsinkin jos joutuu tekemään selkää rasitavia töitä.

        Onneks saa huilia muutaman päivän.


      • Hullupiisi kirjoitti:

        Onneks saa huilia muutaman päivän.

        No hyvä. Nyt mä oon häirinnyt sua kysymyksillä :D ihme ettet oo sanonu et suksi kuuhun jo😂


      • Hullukuusi kirjoitti:

        No hyvä. Nyt mä oon häirinnyt sua kysymyksillä :D ihme ettet oo sanonu et suksi kuuhun jo😂

        Mä suksin nyt untenmaille 💤
        Hyvää yötä ♥️


      • Hullupiisi kirjoitti:

        Mä suksin nyt untenmaille 💤
        Hyvää yötä ♥️

        Hyvää yötä piisi❤️


      • Anonyymi

        En ol ai juu Clint eastwoodin länkkäri on ainoa elokuva mistä olen koskaan painajaisia nähny oisko ollu likainentusina tai joku sen kaltainen


      • Anonyymi
        Hullupiisi kirjoitti:

        Tykkään myös rikos- ja kauhukuvista.

        Rikoselokuvat ja sarjat on siitä kivoja et niissä monasti jää itsekin miettimään sitä kupletin juonta ja sitä kuinka se selvitetään kuka on syyllinen


      • Anonyymi
        Hullupiisi kirjoitti:

        Tykkään myös rikos- ja kauhukuvista.

        Kauhuleffat si taas omasta mielestä nykyisin ei oikei sillai edes osata tehä sellaista kunnon kauhua joka oikeasti pelottaisi


      • Anonyymi
        Hullukuusi kirjoitti:

        Hyvä❤️ mitä teet joko oot käynyt suihkussa ja menossa nukkumaan?

        Aamulla ajattelin suihkussa käydä ehkä sitä taas tossa lähempänä neljää nukahtaa


      • Anonyymi
        Hullukuusi kirjoitti:

        Ai hui kauhiaa. Kova laki? 😂😂

        Sitä tuli silloi aikanaan seurattua paljonkin


      • Anonyymi
        Hullupiisi kirjoitti:

        Silkkiä ja luoteja oli hyvä 😅

        Sitäkin tuli seurattua vaikka pääosanäyttelijät ei sillai vaikuttanu niin luontevilta rooleihinsa kui Miami vicessa


      • Anonyymi
        Hullupiisi kirjoitti:

        Oon jo pitkällään, selkä on kipeä 😵‍💫

        Sitähän voisi vaikka vähän hieroa josko vaikka selkäkipukin helpottaisi siinä samalla 😘


      • Anonyymi
        Hullukuusi kirjoitti:

        sehän tuli 90luvulla vai? Jotenkin muistan sen kaksikon mies ja nainen? Demsey ja.... 😅

        Suunnilleen yhdeksänkymmentä luvulla juu muistan kummankin näyttelijän ulkonäöltä nimiä en muista


      • Anonyymi
        Hullukuusi kirjoitti:

        No voi. Mä lähetän täältä energiaa sun selkään😘

        Kylmän battery tölkin vai paljonko meinasit et se autta kun ei se pidä edes hereillä


      • Anonyymi
        Hullupiisi kirjoitti:

        Juu, 90- luvun alkupuolella. Rita Lee Lance ja Chris Lorenzo oli ne poliisit.

        Saatoin olla tutun oloiset nimet


      • Anonyymi
        Hullupiisi kirjoitti:

        Jospa se levolla ja särkylääkkeellä helpottaa. Vaivannnut jo pari päivää.

        Pikkasen hierot alaselkää sormenpäillä sivusta minkä yletät niin luultavasti auttaa enempi kui ne särkylääkkeet ja tietysti kevyt venytys helpottaa vähän


      • Anonyymi
        Hullukuusi kirjoitti:

        Toivotaan. Ne on ikäviä juttuja varsinkin jos joutuu tekemään selkää rasitavia töitä.

        Istuma työ kuulemma rasittaa selkää kaikista eniten jot pitkiä matkoja autollakin ajaessa on hyvä välillä pysähdellä ja jaloitella ettei jumitu istuma asentoon


      • Anonyymi
        Hullupiisi kirjoitti:

        Onneks saa huilia muutaman päivän.

        Mä olen saanu huilia jo muutaman kuukauden käsille ois ihan kiva jotain pientä kivaa tekemistä saada muutakin kun tää puhelimen näpyttely kun tänne kirjoittelee mu hyvänä ajankuluna yksin ollessa ihan kivaa puuhaa saanu tästäkin kun opetellut sillai asiallisen vittumaisesti ihmisiä täällä kiusiin


      • Anonyymi
        Hullukuusi kirjoitti:

        No hyvä. Nyt mä oon häirinnyt sua kysymyksillä :D ihme ettet oo sanonu et suksi kuuhun jo😂

        Se oli ennen sekin sanonta ku meni hermot et suksi ny jo saatana vittuun siitä päätä aukomasta mu ajat kai ne muuttuu kun etiäpäi mennää vielä tästäkin en ol kuullut et ois kukaan viel keksiny kuinka aika pysäytetään kello helppo pysäyttää ottaa patterin irti mu ei aika silti pysähdy


      • Anonyymi
        Hullupiisi kirjoitti:

        Mä suksin nyt untenmaille 💤
        Hyvää yötä ♥️

        Hyvää yötä suloin😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli ennen sekin sanonta ku meni hermot et suksi ny jo saatana vittuun siitä päätä aukomasta mu ajat kai ne muuttuu kun etiäpäi mennää vielä tästäkin en ol kuullut et ois kukaan viel keksiny kuinka aika pysäytetään kello helppo pysäyttää ottaa patterin irti mu ei aika silti pysähdy

        Nämä sinun keskustelut itsesi kanssa on mies enemmän kuin mielenkiintoisia. Toinen mielenkiintoinen seikka on harvenemaan päin oleva ihmisten lapsenusko näihin sinun rekisteröityihin hahmoihin, että niiden takana todella on nainen ja hän on kaikissa tapauksissa sama. Joku vielä harvinaisempi alakulttuurilaji saattaa kokea tämän näennäisen kahdenvälisen kirjoittelusi myös niin, että se on kutsu johonkin yhteiseen jollekin muulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä sinun keskustelut itsesi kanssa on mies enemmän kuin mielenkiintoisia. Toinen mielenkiintoinen seikka on harvenemaan päin oleva ihmisten lapsenusko näihin sinun rekisteröityihin hahmoihin, että niiden takana todella on nainen ja hän on kaikissa tapauksissa sama. Joku vielä harvinaisempi alakulttuurilaji saattaa kokea tämän näennäisen kahdenvälisen kirjoittelusi myös niin, että se on kutsu johonkin yhteiseen jollekin muulle.

        Tämän naishahmon eli mielikuvitustyttöystäväsi osalta siis. Ihminen todella näkee mitä haluaa nähdä tämän pseudoelämän puitteissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä sinun keskustelut itsesi kanssa on mies enemmän kuin mielenkiintoisia. Toinen mielenkiintoinen seikka on harvenemaan päin oleva ihmisten lapsenusko näihin sinun rekisteröityihin hahmoihin, että niiden takana todella on nainen ja hän on kaikissa tapauksissa sama. Joku vielä harvinaisempi alakulttuurilaji saattaa kokea tämän näennäisen kahdenvälisen kirjoittelusi myös niin, että se on kutsu johonkin yhteiseen jollekin muulle.

        Vähän ehkä säälittää näin kanssamiehenä tämä itselleen puhelu, luuleeko tämä torvi että kukaan muu ajattelee tämän olevan legittiä? Olisi kiva nähdä minkälainen pitää kundin olla että ainoa naiskontakti on omat netissä olevat kyhäelmät. K


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän ehkä säälittää näin kanssamiehenä tämä itselleen puhelu, luuleeko tämä torvi että kukaan muu ajattelee tämän olevan legittiä? Olisi kiva nähdä minkälainen pitää kundin olla että ainoa naiskontakti on omat netissä olevat kyhäelmät. K

        Antisosiaalinen persoonallisuushäiriö, vuosikymmeniä palstalla vietetty aika on sumentanut todellisuudentajun ja projisoi eri naisiin näitä katkeruuden tunteita, yksinäisyys ruokkii näitä harhoja vielä enemmän. Riski yhteiskunnalle todennäköisesti mitä ylempiä tahoja tästä konsultoinut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antisosiaalinen persoonallisuushäiriö, vuosikymmeniä palstalla vietetty aika on sumentanut todellisuudentajun ja projisoi eri naisiin näitä katkeruuden tunteita, yksinäisyys ruokkii näitä harhoja vielä enemmän. Riski yhteiskunnalle todennäköisesti mitä ylempiä tahoja tästä konsultoinut.

        Kyllä minun mielestä on riskitekijä ja vaikka urvelolle on välillä kiva naureskella ja mahdollisesti välillisesti muille, niin useat uhkailut ja muu epästabiili käytös puhuu sen puolesta, että tilanne voi oikeasti eskaloitua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minun mielestä on riskitekijä ja vaikka urvelolle on välillä kiva naureskella ja mahdollisesti välillisesti muille, niin useat uhkailut ja muu epästabiili käytös puhuu sen puolesta, että tilanne voi oikeasti eskaloitua

        Kyllä se tulee eskaloitumaan, kyseisen persoonallisuushäiriön omaavat päätyvät 80% tapauksissa lakanan jatkoksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se tulee eskaloitumaan, kyseisen persoonallisuushäiriön omaavat päätyvät 80% tapauksissa lakanan jatkoksi.

        Olin jo aamulla lakanan jatkona. Oli keskijalan ympärille kietoutunut :)


      • Anonyymi
        Hullukuusi kirjoitti:

        Olin jo aamulla lakanan jatkona. Oli keskijalan ympärille kietoutunut :)

        Minkäs tyhmyydelle voit


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minkäs tyhmyydelle voit

        😅voin nauraa sinulle. Sen verran voin tyhmyydelle. Hahaa


      • Anonyymi
        Hullukuusi kirjoitti:

        😅voin nauraa sinulle. Sen verran voin tyhmyydelle. Hahaa

        Nauraminen vapauttaa endorfiineja, ehkä siinä vastaus liialliseen mielialalääkkeiden haitalliseen käyttöön alkoholin kanssa. Kokeile myös psykoterapiaa, niin et ajaudu lakanan jatkeeksi. T. Psykoterapeutti


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nauraminen vapauttaa endorfiineja, ehkä siinä vastaus liialliseen mielialalääkkeiden haitalliseen käyttöön alkoholin kanssa. Kokeile myös psykoterapiaa, niin et ajaudu lakanan jatkeeksi. T. Psykoterapeutti

        Sinä suosittelet siis psykoterapiaa, mutta jos se ei oo sua auttanut niin kannattako minunkaan sitä kokeilla? "🤭


      • Anonyymi
        Hullukuusi kirjoitti:

        Sinä suosittelet siis psykoterapiaa, mutta jos se ei oo sua auttanut niin kannattako minunkaan sitä kokeilla? "🤭

        Sinun puolustuksesi on siis kääntää asia päälaelleen, sinetöiden lause täysin asiaan kuulumattomilla hymiöillä. Kertoo alkeellisen matalasta älykkyydestä, ja kuten sanoin eihän se sinun vikasi ole. Traumat ovat sinusta muovanneet sairaan ja ne harvoin ovat omaa syytä. Toivon sinulle kuitenkin voimia ja järkipitoisia päiviä.


      • Hullukuusi kirjoitti:

        Olin jo aamulla lakanan jatkona. Oli keskijalan ympärille kietoutunut :)

        Toivottavasti ei kovin tiukassa, että veri ei pakkaantunut 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitä tuli silloi aikanaan seurattua paljonkin

        Koira haudattuna, Matlock, Yön kuumuudessa ja Columbo oli kanssa hyviä.


      • Hullupiisi kirjoitti:

        Toivottavasti ei kovin tiukassa, että veri ei pakkaantunut 🤣

        Huomenta nainen😚olihan se pakkautunut mutta laukes hahaa.


      • Hullupiisi kirjoitti:

        Koira haudattuna, Matlock, Yön kuumuudessa ja Columbo oli kanssa hyviä.

        juu, mä mä katoin myös noita ja mikä se yksi poliisisarja oli? Amerikkalainen ei hill street blues mut joku?


      • Hullukuusi kirjoitti:

        Huomenta nainen😚olihan se pakkautunut mutta laukes hahaa.

        Heh, heh 🤣


      • Hullukuusi kirjoitti:

        juu, mä mä katoin myös noita ja mikä se yksi poliisisarja oli? Amerikkalainen ei hill street blues mut joku?

        Hill street blues se oli.


      • Hullupiisi kirjoitti:

        Hill street blues se oli.

        Oliko siinä oli se yksi poliisi joka puri .:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun puolustuksesi on siis kääntää asia päälaelleen, sinetöiden lause täysin asiaan kuulumattomilla hymiöillä. Kertoo alkeellisen matalasta älykkyydestä, ja kuten sanoin eihän se sinun vikasi ole. Traumat ovat sinusta muovanneet sairaan ja ne harvoin ovat omaa syytä. Toivon sinulle kuitenkin voimia ja järkipitoisia päiviä.

        Kiitos. Sitä samaa sinulle ja äläkä ota kaikkea niin tosisaan:))


      • Hullukuusi kirjoitti:

        Oliko siinä oli se yksi poliisi joka puri .:)

        En oikein enää muista, siitä on niin kauan kun katsonut 😅


      • Hullupiisi kirjoitti:

        En oikein enää muista, siitä on niin kauan kun katsonut 😅

        Ai :). Sehän tuli uusintana joskus 2000 luvun alussa. Hill ja Renko oli ainakin ja pizzamies poliisimestarina joku italialainen sukunimi😊


      • Hullukuusi kirjoitti:

        Ai :). Sehän tuli uusintana joskus 2000 luvun alussa. Hill ja Renko oli ainakin ja pizzamies poliisimestarina joku italialainen sukunimi😊

        Ei tullut silloin katsottua.
        Pitäis lähteä asioilla käymään.


      • Hullupiisi kirjoitti:

        Ei tullut silloin katsottua.
        Pitäis lähteä asioilla käymään.

        No hei sitten. :)


      • Hullukuusi kirjoitti:

        No hei sitten. :)

        Heipä hei taas 😅


      • Hullupiisi kirjoitti:

        Heipä hei taas 😅

        No hei. Mä oon just työmaalla. On iltavuoro.Sopiiko et häiritsen sinua hävyttömyyksillä 😅😅vitsi


      • Hullukuusi kirjoitti:

        No hei. Mä oon just työmaalla. On iltavuoro.Sopiiko et häiritsen sinua hävyttömyyksillä 😅😅vitsi

        Olehan kiltisti siellä 🤣


      • Hullupiisi kirjoitti:

        Olehan kiltisti siellä 🤣

        Olen olen, mutta sua ajattelin kiusoitella jotenkin😊


      • Anonyymi
        Hullukuusi kirjoitti:

        No hei. Mä oon just työmaalla. On iltavuoro.Sopiiko et häiritsen sinua hävyttömyyksillä 😅😅vitsi

        Mitäs sulla on mielessä..kuusi🌲


      • Hullukuusi kirjoitti:

        Olen olen, mutta sua ajattelin kiusoitella jotenkin😊

        Millaista työtä teet?


      • Hullupiisi kirjoitti:

        Millaista työtä teet?

        Tää on tämmöstä kympin työtä eli ryhmän johtaja. Pieni ryhmä. Teollisuudessa. :)


      • Hullukuusi kirjoitti:

        Tää on tämmöstä kympin työtä eli ryhmän johtaja. Pieni ryhmä. Teollisuudessa. :)

        Okei. Sitten sulla on varmaan toimisto, missä vois käydä vierailulla ja touhuta kaikkea kivaa 🤭


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs sulla on mielessä..kuusi🌲

        Ei mitään ihan vaan piisin järkyttäminen😅


      • Hullupiisi kirjoitti:

        Okei. Sitten sulla on varmaan toimisto, missä vois käydä vierailulla ja touhuta kaikkea kivaa 🤭

        Kympeillä toimisto? Mikä sä luulet mun olevan, joku johtaja vai.😅ihan joudun töitä tekemään ja onneksi, muuten tulis aika pitkäsi. Kyllä sä tänne voisit tulla. On tuolla noi sohvat..siinä voitais kiehnätä:))


      • Anonyymi
        Hullukuusi kirjoitti:

        Ei mitään ihan vaan piisin järkyttäminen😅

        No ok sitten jatkakaa seuraan tätä näytelmää😄


      • Hullukuusi kirjoitti:

        Kympeillä toimisto? Mikä sä luulet mun olevan, joku johtaja vai.😅ihan joudun töitä tekemään ja onneksi, muuten tulis aika pitkäsi. Kyllä sä tänne voisit tulla. On tuolla noi sohvat..siinä voitais kiehnätä:))

        On kai siellä nyt joku kömmänä 🤣


      • Hullupiisi kirjoitti:

        On kai siellä nyt joku kömmänä 🤣

        No on😅kömmänä? Mitäää tarkoittaa no ilmeisesti huonetta:)) tulisitko:)) saisit istua polvella ja sylissä ja ilman .........


      • Hullupiisi kirjoitti:

        On kai siellä nyt joku kömmänä 🤣

        Et kai mennyt sängylle hahaa. Ja kohta tuu posket punasina kirjoittamaan että muka söit😉


      • Hullukuusi kirjoitti:

        Et kai mennyt sängylle hahaa. Ja kohta tuu posket punasina kirjoittamaan että muka söit😉

        En syönyt vaan laitoin pyykit kuivumaan 😂


      • Hullupiisi kirjoitti:

        En syönyt vaan laitoin pyykit kuivumaan 😂

        Niin👌 no mitäpä teet nyt kun on vapaapäiviä? Haaveilet, katsot kaihoisasti kaukaisuuteen, laitat parhaimmat alle ja ylle?😊


      • Hullukuusi kirjoitti:

        Niin👌 no mitäpä teet nyt kun on vapaapäiviä? Haaveilet, katsot kaihoisasti kaukaisuuteen, laitat parhaimmat alle ja ylle?😊

        Lähden kohta uimaan 😂


      • Hullupiisi kirjoitti:

        Lähden kohta uimaan 😂

        No sillai. Taidat olla oikea vesipeto. Ota puhelin mukaan ja ota kuvat veden alta 😅😅😅


      • Hullukuusi kirjoitti:

        No sillai. Taidat olla oikea vesipeto. Ota puhelin mukaan ja ota kuvat veden alta 😅😅😅

        Ei siellä nyt kuitenkaan alasti uida 🤣


      • Hullupiisi kirjoitti:

        Ei siellä nyt kuitenkaan alasti uida 🤣

        No se vielä puuttuis jos alasti uisit ja lähettäisit kuvan) mä saisin multigigamega järisyttävän silmämunien seisokin ja vettä valuis silmistä:))


      • Hullukuusi kirjoitti:

        No se vielä puuttuis jos alasti uisit ja lähettäisit kuvan) mä saisin multigigamega järisyttävän silmämunien seisokin ja vettä valuis silmistä:))

        Voi sun kanssa 🤣
        Nyt heippa 👋


      • Hullupiisi kirjoitti:

        Voi sun kanssa 🤣
        Nyt heippa 👋

        No hei:))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä sinun keskustelut itsesi kanssa on mies enemmän kuin mielenkiintoisia. Toinen mielenkiintoinen seikka on harvenemaan päin oleva ihmisten lapsenusko näihin sinun rekisteröityihin hahmoihin, että niiden takana todella on nainen ja hän on kaikissa tapauksissa sama. Joku vielä harvinaisempi alakulttuurilaji saattaa kokea tämän näennäisen kahdenvälisen kirjoittelusi myös niin, että se on kutsu johonkin yhteiseen jollekin muulle.

        Ei tiedä vaikka olisikin josko vaikka kävisi niin hyvin että joku saa edes hetkeksi onnellisen elämän loppuhan si taas on kiinni siitä kuinka kasvetaan yhdessä eikä yhdessä erikseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän ehkä säälittää näin kanssamiehenä tämä itselleen puhelu, luuleeko tämä torvi että kukaan muu ajattelee tämän olevan legittiä? Olisi kiva nähdä minkälainen pitää kundin olla että ainoa naiskontakti on omat netissä olevat kyhäelmät. K

        Näi äkkiseltään tulisi parikin oletettua mieshenkilöä jotka kumpainenkin asuu tois puol kaupunkia toinen täsä mun yläkerrasa ja toinen noi kolmen neljän kilsan päässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antisosiaalinen persoonallisuushäiriö, vuosikymmeniä palstalla vietetty aika on sumentanut todellisuudentajun ja projisoi eri naisiin näitä katkeruuden tunteita, yksinäisyys ruokkii näitä harhoja vielä enemmän. Riski yhteiskunnalle todennäköisesti mitä ylempiä tahoja tästä konsultoinut.

        Voi hyvinkin olla kun itse yritän henkilökohtaisesti tuon kaltaisia ihmisiä vältellä niistä kun ole monasti kun ongelmia järjestämään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se tulee eskaloitumaan, kyseisen persoonallisuushäiriön omaavat päätyvät 80% tapauksissa lakanan jatkoksi.

        Linnassa ehkä mahdollisestikin


      • Anonyymi
        Hullukuusi kirjoitti:

        Olin jo aamulla lakanan jatkona. Oli keskijalan ympärille kietoutunut :)

        Toimiiko se vielä kun noin pitkä on että lakanan siihen solmuun saat


      • Anonyymi
        Hullukuusi kirjoitti:

        Sinä suosittelet siis psykoterapiaa, mutta jos se ei oo sua auttanut niin kannattako minunkaan sitä kokeilla? "🤭

        Oman harkinnan mukaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun puolustuksesi on siis kääntää asia päälaelleen, sinetöiden lause täysin asiaan kuulumattomilla hymiöillä. Kertoo alkeellisen matalasta älykkyydestä, ja kuten sanoin eihän se sinun vikasi ole. Traumat ovat sinusta muovanneet sairaan ja ne harvoin ovat omaa syytä. Toivon sinulle kuitenkin voimia ja järkipitoisia päiviä.

        Kiitos samoin sinulle


      • Anonyymi
        Hullupiisi kirjoitti:

        Koira haudattuna, Matlock, Yön kuumuudessa ja Columbo oli kanssa hyviä.

        Ja piimäkuuri kuumapiiri siis


      • Anonyymi
        Hullukuusi kirjoitti:

        Huomenta nainen😚olihan se pakkautunut mutta laukes hahaa.

        Mulkku halkes vai siemenet lens kattoon


      • Anonyymi
        Hullukuusi kirjoitti:

        Ai :). Sehän tuli uusintana joskus 2000 luvun alussa. Hill ja Renko oli ainakin ja pizzamies poliisimestarina joku italialainen sukunimi😊

        Columbo oli hyvä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs sulla on mielessä..kuusi🌲

        Kuusi kyrpä kuin kiila latvasta ohut laajenee tyveen päin rauhallisesti ottaa niin ei varmasti satu kun naisen märäksi saa ajatelma mikä tuli mieleen


      • Anonyymi
        Hullupiisi kirjoitti:

        Okei. Sitten sulla on varmaan toimisto, missä vois käydä vierailulla ja touhuta kaikkea kivaa 🤭

        Muistakaa sulkea sälekaihtimet jos on akvaario ja volyymia ehkä kandee hillitä ettei ihan kaikki kuule


      • Anonyymi
        Hullukuusi kirjoitti:

        Niin👌 no mitäpä teet nyt kun on vapaapäiviä? Haaveilet, katsot kaihoisasti kaukaisuuteen, laitat parhaimmat alle ja ylle?😊

        Parhaimmat ne on kai lattialla mytyssä voi tuntea toisen ihon ihoa vasten eikä kastu korkeintaan kui petivaatteet jos vaikka sattuu vahingossa tulvimaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parhaimmat ne on kai lattialla mytyssä voi tuntea toisen ihon ihoa vasten eikä kastu korkeintaan kui petivaatteet jos vaikka sattuu vahingossa tulvimaan

        Eikä satu oleen vaihtovaatteita mukana ni ei tartti sen takia takaisin kääntyä kuitee si


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toimiiko se vielä kun noin pitkä on että lakanan siihen solmuun saat

        Toimii


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toimii

        Jaahas, täällä on pysytty asia linjalla 🤣


      • Hullupiisi kirjoitti:

        Jaahas, täällä on pysytty asia linjalla 🤣

        Joo. No tuliko uitua ja suklailtua? Oliko räpylät jalassa ja käsissä ne tyynyt? Ois pitänyt😅


      • Hullukuusi kirjoitti:

        Joo. No tuliko uitua ja suklailtua? Oliko räpylät jalassa ja käsissä ne tyynyt? Ois pitänyt😅

        Ei ollut mitään ylimääräisiä varusteita, jumppasin 😂


      • Hullupiisi kirjoitti:

        Ei ollut mitään ylimääräisiä varusteita, jumppasin 😂

        Ai jaa . Tekikö hyvää? Mites selkä, vielä toimii. Mä.laitan täältä lisää energiaa selkään ja vähän alemmaskin😅et oo tutustunut vielä tähän mun apuriin täällä töissä. Saanen esitellä Masi Majava🦫


      • Hullukuusi kirjoitti:

        Ai jaa . Tekikö hyvää? Mites selkä, vielä toimii. Mä.laitan täältä lisää energiaa selkään ja vähän alemmaskin😅et oo tutustunut vielä tähän mun apuriin täällä töissä. Saanen esitellä Masi Majava🦫

        Selkä on tänään ollut ihan hyvä.
        Vai majava 😂


      • Hullupiisi kirjoitti:

        Selkä on tänään ollut ihan hyvä.
        Vai majava 😂

        Ei oikeesti. Yks tyyppi on vaan vähän majavan näköinen.😅tää nyt oli huumorii. Mites sinä oot kotona ja kattelet radioo:))


      • Hullukuusi kirjoitti:

        Ei oikeesti. Yks tyyppi on vaan vähän majavan näköinen.😅tää nyt oli huumorii. Mites sinä oot kotona ja kattelet radioo:))

        Aattelin, että rämemajava 🤣
        Katson yhtä elokuvaa.


      • Hullupiisi kirjoitti:

        Aattelin, että rämemajava 🤣
        Katson yhtä elokuvaa.

        Hahaa. Aina säkin noita kaksimielisiä viittit heittää😅ei vaisinkaan. Tästä tuli nyt tolle kommetoijalle materiaalia, joka jokaiseen juttuun lisää vielä omat. Annas kun arvaan katsot kauhua eli zombien yötyö 2 :))


      • Hullukuusi kirjoitti:

        Hahaa. Aina säkin noita kaksimielisiä viittit heittää😅ei vaisinkaan. Tästä tuli nyt tolle kommetoijalle materiaalia, joka jokaiseen juttuun lisää vielä omat. Annas kun arvaan katsot kauhua eli zombien yötyö 2 :))

        Katson toimintaa, kovia poikia 😂


      • Anonyymi
        Hullupiisi kirjoitti:

        Katson toimintaa, kovia poikia 😂

        Kova poika oot itsesi kanssa juttelemaan, on se ihana juttu kun oot keksiny juttukavereita keiden suhteen voit täysin päättää mitä he sanoo. Mukavaa pikkukallevitsiä ja muuta ei liian älyllisesti haastavaa sinulle räätälöityä jorinaa


      • Hullupiisi kirjoitti:

        Katson toimintaa, kovia poikia 😂

        Kovia poikia. Siis oikeesti:)) eikai tää nyt ole sitä miltä toi kuullostaa. 😅


      • Hullukuusi kirjoitti:

        Kovia poikia. Siis oikeesti:)) eikai tää nyt ole sitä miltä toi kuullostaa. 😅

        Sitä voit miettiä 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun puolustuksesi on siis kääntää asia päälaelleen, sinetöiden lause täysin asiaan kuulumattomilla hymiöillä. Kertoo alkeellisen matalasta älykkyydestä, ja kuten sanoin eihän se sinun vikasi ole. Traumat ovat sinusta muovanneet sairaan ja ne harvoin ovat omaa syytä. Toivon sinulle kuitenkin voimia ja järkipitoisia päiviä.

        Tuolla miehellä on kyllä varsin silmiin pistävä tapa täyttää nämä ketjunsa turhalla pulinalla itsensä kanssa sitä maanisemmin mitä enemmän tulee esimerkiksi tällaisia kommentteja. Psykoosissa saattaa kokea niin, että seuraava kommentti kumoaa edelliset ja kaikki nollautuu sekä todellisuutta voi juosta näin laukalla karkuun


      • Hullukuusi kirjoitti:

        Kovia poikia. Siis oikeesti:)) eikai tää nyt ole sitä miltä toi kuullostaa. 😅

        Tein uuden aloituksen, ei jaksa selata tätä enää 😂


      • Hullupiisi kirjoitti:

        Tein uuden aloituksen, ei jaksa selata tätä enää 😂

        Ok mon ami


      • Hullupiisi kirjoitti:

        Tein uuden aloituksen, ei jaksa selata tätä enää 😂

        Mihin teit sen. Vai teitkö:))


      • Hullukuusi kirjoitti:

        Mihin teit sen. Vai teitkö:))

        Tein, se jäi jo kauas. Nostan sen ylös 😂


    • Anonyymi

      Puolalainen .Partisaanilaulu.

      • Anonyymi

        Mikä se on en muista koskaan kuulleeni


    • Anonyymi

      Dingon levoton tuhkimo osin siksikin että se kai kaikkeista parhaiten kuvaa omaa elämääni

    • Anonyymi

      Mustasta sydämestä tulee mieleen joku Joan Jett ja Blackhearts laulujas.

    • Anonyymi
      • Huomenta. Selkä on jo parempi, nukuin kyllä pitkät unet 😅


      • Hullupiisi kirjoitti:

        Huomenta. Selkä on jo parempi, nukuin kyllä pitkät unet 😅

        Hyvä juttu. Selkäkipu ei ole mukavaa❤️


    • Anonyymi

      Ylilaudan tranu! Miltä tuntuu olla vtun pe lleeeeeee

      • Anonyymi

        Onko tää mies siellä joku julkkis?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tää mies siellä joku julkkis?

        Sieläkin kaikki tietää tän vuosikausi trollanneen tranun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sieläkin kaikki tietää tän vuosikausi trollanneen tranun

        Ylilauta tietää, mutta suomi24, eli tämä sivistyneempien versio siitä ei, tasan ei käy tiedon lahjat, vaikka voisi luulla😇


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylilauta tietää, mutta suomi24, eli tämä sivistyneempien versio siitä ei, tasan ei käy tiedon lahjat, vaikka voisi luulla😇

        Tietää Suomi24 myös buhahahahahahaa


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Isän päivän kunniaksi.
      Jos tulisin isäksi ja vauva olisi tyttövauva. Olisi laulu sen mukainen.

      • Anonyymi

        Oon pihalla musiikista ja urheilusta


      • Anonyymi

        Tyttö on äidille haastavampi hoidettava kui poika poika on si taas isälle haastavampi hoidettava kui äidilleen


    • Anonyymi

      Pain - Party in my head

    • Anonyymi

      Tommi Läntisen Rööperin kuu.

    • Anonyymi
      • Kiitos samoin 😇
        Hyvä piisi valinta ♥️


    • Anonyymi

      Vastaus on CANADA tai RAMSTANE

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Dinosauruksii

    • Anonyymi

      Kertokaa joku missä rinssi on?

    • Anonyymi

      Nekromantix - Devil smile

      • Anonyymi

        Liian synkkää. Ei tuota voi kuunnella tähän aikaan yöstä. Tähän aikaan yöstä on hiljaisuus on parasta elpymistä.


    • Anonyymi

      Lähdetkö panoille? Olisi jättimäinen tarjolla.

      • Taitaa olla liian suuri 🤣


    • Anonyymi

      Tällä jollain tämä hassu Blackheart-juttu, itselle tuli mieleen joku hassu juttu... jos menee hautausmaalle nukkumaan ruumiiden viereen ja sitten yöllä lähtee sieltä kävelemään kuin joku zombie.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      "Mikä on sun lempi piisi?"

      Nooooo vaikka Högforssin klapeilla lämpiävä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Piisi o PUUHELLA!@@@@

      • Anonyymi

        Högforssin klapeilla lämpiävä?


    • Anonyymi

      Back to USSR how lucky you are ala the Beatles iloisella ja sotaisella 1960-luvulla ou jee.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      29
      2095
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      173
      1508
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1465
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      1199
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1169
    6. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      904
    7. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      870
    8. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      785
    9. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      280
      745
    10. Oletko mustasukkainen luonne?

      Tai ylipäätään millaisia tunteita herättää, jos kaivattuasi liehittelee joku muu tai hän deittailee jonkun muun kanssa?
      Ikävä
      80
      695
    Aihe