Mikä on ihastuksesi horoskooppi

Anonyymi-ap

Merkki? Sovitteko tähtimerkiltänne yhteen?

204

2758

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tähtimerkki on ihan huono auto.

      • Anonyymi

        😄😄🤣🤣🤣🤣joo


      • Anonyymi

        Mersu hyvä tekniikka korit ei paljoa kestä ruostumatta ja niitä pikkuvikoja ny si taas on vähä joka automerkillä taas kallis omalle lompakolle mu se mitä olen mersulla ajanu ni hyvä auto ajaa ja mitä olen kyydissä ollu ni ei ole matkustajallekaan ikävä auto et plussansa ja miinuksensa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mersu hyvä tekniikka korit ei paljoa kestä ruostumatta ja niitä pikkuvikoja ny si taas on vähä joka automerkillä taas kallis omalle lompakolle mu se mitä olen mersulla ajanu ni hyvä auto ajaa ja mitä olen kyydissä ollu ni ei ole matkustajallekaan ikävä auto et plussansa ja miinuksensa

        Se on ihan paska auto. Hirveä ajaa. Tarvis kiskot. Ei käynnisty edes viiden asteen pakkasessa. Ei koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on ihan paska auto. Hirveä ajaa. Tarvis kiskot. Ei käynnisty edes viiden asteen pakkasessa. Ei koskaan.

        Tämä on niin totta✌️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on niin totta✌️

        Samaa mieltä


    • Anonyymi

      Sovitaan kyllä, syvällisiä molemmat.

      • Anonyymi

        Syvällisiä miten ajattelijoita keskustelijoita tuttavia ystäviä vaiko tykätään kumpainenkin tehdä jotain syvällisemmin😘


    • Anonyymi

      Oon rakastunu yhteen naiseen jonka horoskooppi on itselleni visiin yksi epäsopivimmista hassua!

      • Anonyymi

        Sama mulla yhden miehen kanssa. Tosin tähän on selitys. Kaikilla ihmisillä on syntymäkartta, jossa monia huoneita. Esimerkiksi minulla on huoneissa monia eri merkkejä. Ilmeisesti huoneet 4 ja 7 näyttää sopivan kumppanin. Itselläni se on molemmissa huoneissa Neitsyt vaikka se on vihoviimeinen merkki mitä ikinä ajattelisin kumppaniksi.


      • Anonyymi

        Mitkä merkit ei sovi yhteen?


      • Anonyymi

        Annatteko sen estää teitä tuntumasta toisiinne saatatte kumpainenkin yllättyä iloisesti ei kun onnea matkaan tiedä kuinka hyvä pari teistä tulee👍🏾


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama mulla yhden miehen kanssa. Tosin tähän on selitys. Kaikilla ihmisillä on syntymäkartta, jossa monia huoneita. Esimerkiksi minulla on huoneissa monia eri merkkejä. Ilmeisesti huoneet 4 ja 7 näyttää sopivan kumppanin. Itselläni se on molemmissa huoneissa Neitsyt vaikka se on vihoviimeinen merkki mitä ikinä ajattelisin kumppaniksi.

        Miksi näin onko sulla huonoja kokemuksia seurustelusta neitsyen kanssa annatko sen vaikuttaa siihen että voisit mahdollisestikin jopa olla onnellinen🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi näin onko sulla huonoja kokemuksia seurustelusta neitsyen kanssa annatko sen vaikuttaa siihen että voisit mahdollisestikin jopa olla onnellinen🤔

        En ole seurustellut koskaan neitsyen kanssa. Mutta tunnen muutaman. Pikkutarkkoja,siistejä, kaikki mietitään tarkkaan. Sitten olen minä, suurpiirteinen tuuliviiri, sotkuinen ja en suunnittele asioita. Toki kaikki voi toimia, jos molemmat joustaa. Mutta joustaako neitsyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annatteko sen estää teitä tuntumasta toisiinne saatatte kumpainenkin yllättyä iloisesti ei kun onnea matkaan tiedä kuinka hyvä pari teistä tulee👍🏾

        En anna vaikuttaa. Tietenkin antaisin mahdollisuuden, jos sellainen olisi. Ei kuitenkaan ole mahdollisuutta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annatteko sen estää teitä tuntumasta toisiinne saatatte kumpainenkin yllättyä iloisesti ei kun onnea matkaan tiedä kuinka hyvä pari teistä tulee👍🏾

        osaat kayttaytya siihen asti kunnes loybat taas itsellesi uuben naisen sen kun teet biela kerran niin sitten saat menna eika minulle tarvitse sitten enaa kirjoittaa pista se pieneen paahasi mihin teiban hieno rakkaus nyt loppui


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole seurustellut koskaan neitsyen kanssa. Mutta tunnen muutaman. Pikkutarkkoja,siistejä, kaikki mietitään tarkkaan. Sitten olen minä, suurpiirteinen tuuliviiri, sotkuinen ja en suunnittele asioita. Toki kaikki voi toimia, jos molemmat joustaa. Mutta joustaako neitsyt?

        missa asioissa minun pitaisi joustaa kerro joku sia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole seurustellut koskaan neitsyen kanssa. Mutta tunnen muutaman. Pikkutarkkoja,siistejä, kaikki mietitään tarkkaan. Sitten olen minä, suurpiirteinen tuuliviiri, sotkuinen ja en suunnittele asioita. Toki kaikki voi toimia, jos molemmat joustaa. Mutta joustaako neitsyt?

        kai mina sinulle jonkinlaisen tolkun saan jos ei onnistu niin palaan vahaksiaikaa espanjaan kunnes palaan taas luoksesi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        osaat kayttaytya siihen asti kunnes loybat taas itsellesi uuben naisen sen kun teet biela kerran niin sitten saat menna eika minulle tarvitse sitten enaa kirjoittaa pista se pieneen paahasi mihin teiban hieno rakkaus nyt loppui

        miksi sen pitaisi muka loppua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        missa asioissa minun pitaisi joustaa kerro joku sia

        parjataan en kylla ole moista tapausta nahnyt pitkaan aikaan


    • Anonyymi

      En usko tähtimerkkeihin...

      • Anonyymi

        En minäkään tähdet on kivoja taivaalla mu yrittäppä laittaa sellaista taskuusi eipä taitaisi mahtua vai mitä luulet


    • Anonyymi

      Oinas. Ollaan vastakohdat. Eli villi kortti. Se on kiihkeä ja lyhyt suhde tai sit onnistuu. Tai ei onnistu ollenkaan. Riippuu varmaan aurinko- ja kuumerkistä myös. Sekä luonteista. Eihän se horoskooppi kaikkea kerro ✌🏻😄

      • Anonyymi

        Mä oon oppinu et jos mies josta tykään omaa sitä oinaspässiä tähtikartalla kannattaa juosta, ajoissa poispäin ja lujaa pitääkin juosta..
        Niilä kun on sitä virtaa ja kuntoa ylenmäärin yleensä 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon oppinu et jos mies josta tykään omaa sitä oinaspässiä tähtikartalla kannattaa juosta, ajoissa poispäin ja lujaa pitääkin juosta..
        Niilä kun on sitä virtaa ja kuntoa ylenmäärin yleensä 😂

        Onko se haitta? Lyhyessä suhteessa tuo energisyys on vaan etu.


      • Anonyymi

        Oinaat ovat itsepäisiä,ja hyvinkin itsenäisiä jääräpäitä. Jos oinaan saat siepattua ja häntä hyvin hoivailet niin oinas on loppuunasti sinun. Oinaat ovat parhaita kumppaneita kenellevain jos oinasta osaa kohdella hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oinaat ovat itsepäisiä,ja hyvinkin itsenäisiä jääräpäitä. Jos oinaan saat siepattua ja häntä hyvin hoivailet niin oinas on loppuunasti sinun. Oinaat ovat parhaita kumppaneita kenellevain jos oinasta osaa kohdella hyvin.

        Minunkin suosikki on oinas, ihana ja nätti, kun vielä hänkin ihastuisi minuun. Vesimies mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minunkin suosikki on oinas, ihana ja nätti, kun vielä hänkin ihastuisi minuun. Vesimies mies

        Oinas ja vesimies ei sovi mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon oppinu et jos mies josta tykään omaa sitä oinaspässiä tähtikartalla kannattaa juosta, ajoissa poispäin ja lujaa pitääkin juosta..
        Niilä kun on sitä virtaa ja kuntoa ylenmäärin yleensä 😂

        Niinhän sitä kannattaakin uskoa sokeasti pelkästään horoskooppeihin ja päätellä siitå millainen joku on, vaivautumatta tutustumaan ihmiseen itseensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oinaat ovat itsepäisiä,ja hyvinkin itsenäisiä jääräpäitä. Jos oinaan saat siepattua ja häntä hyvin hoivailet niin oinas on loppuunasti sinun. Oinaat ovat parhaita kumppaneita kenellevain jos oinasta osaa kohdella hyvin.

        Juu ja tulisia rakastajia. Itse olen oinas ja vaikka vikoina on tuo jääräpäisyys ja turhankin koville kierroksille nouseva tempperamentti toisinaan, niin jokainen nainen on joutuu myöntämään vaikka, siltoja on tullu erojen jälkeen poltettua, että makkarin puolella ei oo sen parempaa seuraa ollu...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se haitta? Lyhyessä suhteessa tuo energisyys on vaan etu.

        kirjoita itse lehteen neitsyt ja skorpioni ja lue tsse


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ja tulisia rakastajia. Itse olen oinas ja vaikka vikoina on tuo jääräpäisyys ja turhankin koville kierroksille nouseva tempperamentti toisinaan, niin jokainen nainen on joutuu myöntämään vaikka, siltoja on tullu erojen jälkeen poltettua, että makkarin puolella ei oo sen parempaa seuraa ollu...

        Oinas ei niin kauheen hyvä oo pedis...kylmä ja kova myös siell.


      • Anonyymi

        Ei varsinkaan jos puuttuu uskallus edes yrittää syystä tai toisesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oinas ja vesimies ei sovi mitenkään.

        Todellakin näin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon oppinu et jos mies josta tykään omaa sitä oinaspässiä tähtikartalla kannattaa juosta, ajoissa poispäin ja lujaa pitääkin juosta..
        Niilä kun on sitä virtaa ja kuntoa ylenmäärin yleensä 😂

        Virtaa riittää kunnosta ei aina voi mennä niinkään takuuseen mu ainakin aina yritän parhaani lopputuloksesta en itse aina sillai tiedä kun olen ehkä jopa turhankin kriittinen itseäni kohtaan ehkä olisi vähempikin osaaminen riittäny elämässä pärjäämiseen mu voiko mu siitä syyttää että isäni takia asetin itselleni korkean vaatimus tason ja jos vahingossakaan näytti siltä että olisin sen saavuttanu nostin itse itselleni rimaa että on syytä jatkaa eikä vain olla ja ihmetellä toisinaan työmaalla kai oli suurin ongelma itselleni se jouto aika eli tavallaan jouto käynti kun ei ollu riittävästi tekemistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se haitta? Lyhyessä suhteessa tuo energisyys on vaan etu.

        Mu se olisi hyvä että sitä olisi läpi koko suhteen miksi etsiä vain hetken huumaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oinaat ovat itsepäisiä,ja hyvinkin itsenäisiä jääräpäitä. Jos oinaan saat siepattua ja häntä hyvin hoivailet niin oinas on loppuunasti sinun. Oinaat ovat parhaita kumppaneita kenellevain jos oinasta osaa kohdella hyvin.

        Olikohan isäni oinas hyppäsi kukasta kukaan jot kuinka tulkita horoskooppimerkkejä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oinas ja vesimies ei sovi mitenkään.

        Mistäs tiedät oletko yrittäny tai edes koskaan nähnyt oikeasti toimivaa parisuhdetta saatika kysynyt heidän horoskooppimerkkejä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ja tulisia rakastajia. Itse olen oinas ja vaikka vikoina on tuo jääräpäisyys ja turhankin koville kierroksille nouseva tempperamentti toisinaan, niin jokainen nainen on joutuu myöntämään vaikka, siltoja on tullu erojen jälkeen poltettua, että makkarin puolella ei oo sen parempaa seuraa ollu...

        Enpä tiedä eipä ole tullu horoskooppimerkkejä kyseltyä mu sen voin sano että vaikka neitsyt olenko niin saatanan moinen jääräpää olen että monasti luovun kannastani melko hyvin saa ja luultavammin joutuu perustelemaan että mieleni muutan kun olen jotain päättänyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ja tulisia rakastajia. Itse olen oinas ja vaikka vikoina on tuo jääräpäisyys ja turhankin koville kierroksille nouseva tempperamentti toisinaan, niin jokainen nainen on joutuu myöntämään vaikka, siltoja on tullu erojen jälkeen poltettua, että makkarin puolella ei oo sen parempaa seuraa ollu...

        Sängyssä vai sen alla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oinas ei niin kauheen hyvä oo pedis...kylmä ja kova myös siell.

        Kumpiko mies vai nainen jos nainen ni mies välttis edes saa kovaks kovinkaan usein ainakaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oinaat ovat itsepäisiä,ja hyvinkin itsenäisiä jääräpäitä. Jos oinaan saat siepattua ja häntä hyvin hoivailet niin oinas on loppuunasti sinun. Oinaat ovat parhaita kumppaneita kenellevain jos oinasta osaa kohdella hyvin.

        Ei ikinä enää! Neitsyenä en jaksa katsella joustamatonta ihmistä kuka ei neuvottele. En itsekään ole ihan helpoin, mutta oinaat on toivottavasti mun menneisyyttä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ikinä enää! Neitsyenä en jaksa katsella joustamatonta ihmistä kuka ei neuvottele. En itsekään ole ihan helpoin, mutta oinaat on toivottavasti mun menneisyyttä :)

        jaksanhan mina kuunnella


    • Anonyymi

      Hän on tupajäärä joten

      • Anonyymi

        Ihana ❤️ En harrasta horoskooppeja, mutta tupajäärä voisin olla.


      • Anonyymi

        Sun faijas oli mutsis pieksemä tupajäärä, senkin pierevä neiti käteiskäräjiltäs. Raha, tuo on aiheena, että tuomion piireihin...
        Rauhallista turvallisuus jatkoa iltaan.
        https://m.youtube.com/watch?v=sCFsgxZ_DCE


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun faijas oli mutsis pieksemä tupajäärä, senkin pierevä neiti käteiskäräjiltäs. Raha, tuo on aiheena, että tuomion piireihin...
        Rauhallista turvallisuus jatkoa iltaan.
        https://m.youtube.com/watch?v=sCFsgxZ_DCE

        Sun horoskooppia ei oo vaikee arvata: Latvamoro


      • Anonyymi

        Nahjuksenahan voi nylkiä ja laittaa kattilaan oli on kai jonkin sortin kala laji melko pitkälti kai lahnaan verrattavissa sillai tiedä kun en ole kalamies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana ❤️ En harrasta horoskooppeja, mutta tupajäärä voisin olla.

        Järsittäskös toisiamme jos kotona kannsai viihtysit aina ei voi tietää kuinka hyvin samalla sohvalla viihdyttäs ja ainahan vaikka pyyhkeen vois alle laittaa jos sattuu hilloviikot olehen ni ei lakana likaannu ni ei ainakaan siinä illan yön hämärissä tarvi alkaan lakanaa vaihteleen jos vaikka sen jälkei alkookin ramasoo🙃😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun faijas oli mutsis pieksemä tupajäärä, senkin pierevä neiti käteiskäräjiltäs. Raha, tuo on aiheena, että tuomion piireihin...
        Rauhallista turvallisuus jatkoa iltaan.
        https://m.youtube.com/watch?v=sCFsgxZ_DCE

        Olisikin ollu noin päin mu ei ikäväkseni ollu vihan hallinnan opettelu ei todellakaan ole yksinkertaista ja sen vihan pitäminen sisällään on vielä vitusti vaikeampaa ennen kuin sen oppii hillitsemään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun horoskooppia ei oo vaikee arvata: Latvamoro

        Kaunis armeija nimitys latva B2 huoltokoukot siviilipalvelus vaiko vankeusrangaistus minkä näistä lienee suorittanut vankeusrangaistus kun taitaa noilla papereilla olla se ainoa jota ei tarvitse käydä kertaamassa ellei itse si taas tee jotain laitonta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaunis armeija nimitys latva B2 huoltokoukot siviilipalvelus vaiko vankeusrangaistus minkä näistä lienee suorittanut vankeusrangaistus kun taitaa noilla papereilla olla se ainoa jota ei tarvitse käydä kertaamassa ellei itse si taas tee jotain laitonta

        Önnönnöö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun horoskooppia ei oo vaikee arvata: Latvamoro

        okei palataanhan taas


    • Anonyymi

      Horoskoopit ovat ihan huuhaata. Niiden mukaan olisin äärettömän mustavalkoinen, intohimoinen ja kiihkeä sekä arvaamaton pyörremyrsky.
      Tylsempää ja tavallisempaa mummoa saa hakea

      • Anonyymi

        Nouseva merkki vaikuttaa.


      • Anonyymi

        Vanhuus on saattanu jo hidastaa vauhtia mu ei välttis halua himoa kun se oikea sopiva sattuu kohralle


      • Anonyymi

        Tutki nouseva ja kuumerkki myös?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutki nouseva ja kuumerkki myös?

        Entä auton tai vaatteen merkki?


    • Anonyymi

      Sovimme täydellisesti♥️

      • Anonyymi

        Niinkö meinasit miksi et mahdollisesti sitten ole jo kainalossani tiedä vaikka ikävöisin sua kovinkin tutustumaan me ehditään milloin vain kun luotetaan toisiimme vai


    • Anonyymi

      Vesimies, on vaikea, mutta kiehtova tapaus.

    • Anonyymi

      Esinahkamies

      • Anonyymi

        Eli toiselta nimeltä Onanias?


      • Anonyymi

        On vieläkin tallessa tosin joutu itse venyttämään kun pikkupoikana kehdannu ottaa äidille asiaa puheeksi että on oli tiukka esinahka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli toiselta nimeltä Onanias?

        Helpompi onanoida hetken helpotuksen takia


    • Anonyymi

      Joistain syystä ne joist tykään on lähes kaikki ollu vesimiehiä tai tulimerkkei ja oon itte Kauris.
      Eli ei oikein ne tähtimerki mee yksiin...
      Mut veikkaan et asiasn vaikuttaa se et oon nousumerkiltä Vaaka/Skorpioni rajatila tapaus...., 😎
      En tosin elä kauriselämää kyllä muutenkaa paitsi siltä osin et on vaikeusia parutua "kun ketään sopivaa ja kelpaavaa miestä ei löydy" 😂😂

      • Anonyymi

        Ensimmäi tyttis oli muistaakseni kauris alku vuodesta syntyny kaunis vaaleaverikkö joka värjäsi hiuksensa punaiseksi hän oli minun ensimmäiseni ja minä hänen tietääkseni hänelläkin on ainakin yksi lapsi kyseisen lapsen isästä mulla ei ole aavistusta tai tietoa sen enempää


    • Anonyymi

      Ei yhtään, mutta sovitaan:)

      • Anonyymi

        Mitä ei yhtään tee mieli jotain kö


    • Anonyymi

      Vesimies myös minun ex ihastus vuosien takaa. Olisin halunnut hänet ehkä siksi muistan horoskooppimerkin.

      • Anonyymi

        Minäkin olen vesimies, olisinko sinun ex tai tuleva ihastus


      • Anonyymi

        Oletko itse vaaka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin olen vesimies, olisinko sinun ex tai tuleva ihastus

        En tiedä aivan varmaksi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä aivan varmaksi...

        Tutustukaa sillä se kai selviää herääkö kiinnostus toiseen edes


    • Anonyymi

      Tooppeli on mun automerkki.

      • Anonyymi

        Obelix niitä kuhtuttiin aikoinaan onnellisen pojan ensi leluiksi niitä Opel merkkisiä autoja siis ei niitä naisia jotka niillä ajeli ja olisin saanu nähny rekisteri numeron mu oletin lähinnä että kyseinen auto oli kyseisen j:n ensi lelu ni en vaivautunu se himokin mikä sun katseessa oli muuttuu yllättävänkin helposti muuksikin kuin vain pelkäksi himoksi


    • Anonyymi

      Terska. Nokka sepe

      • Anonyymi

        Terska on mulkun päässä ja nokka on mukissa ainakin lapsilla(nokkamuki) voi pitää kaksin käsin kiinni kun opettelee mukista juomaan kansi kai siltä varalta ettei kaikki maito olisi rinnuksilla juodessa


    • Anonyymi

      Jellona

      • Anonyymi

        Äiteeni tais olla jellona horoskoopiltaan kenenkään kanssa ole niin paljo väitellykkään kun äitini ja usein hopia oli varma mu silti piti yrittää jos vaikka voittaisi väittelyn äitin kanssa edes kerran eläessään


    • Anonyymi

      Mä en sovi yhteen kenenkään kanssa, joka uskoo vakavasti tuohon hömppään!

      • Anonyymi

        Taidat pikkaisen hömppä olla kuitee itekin vai mitäkö olet mieltä suloin


    • Anonyymi

      Oikku

      • Anonyymi

        Pelimies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelimies

        Kmarket Kuopiossa


      • Anonyymi

        Eräänlainen luonno-oikku kai olen niin mua on kai kaikkeista helpointa ymmärtää kun ei yritä lainkaan ymmärtää nautti vai seurasta jos siltä tuntuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelimies

        JUU KAKSONEN KÄY PLEIKKAMIEHESTÄ


    • Anonyymi

      Kala tyttö on herkkä söpöliini.😍🤩

      • Anonyymi

        ”Voi ku ois muuulleeeee”

        Tv: aitoriitta, valtakunta, eimia, moraalinvartija, exmorkkus, goldrose, musta1


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Voi ku ois muuulleeeee”

        Tv: aitoriitta, valtakunta, eimia, moraalinvartija, exmorkkus, goldrose, musta1

        Harmi kun tästä poistettiin kommentti missä naurettiin kun on hauskaa vittuilla röllin "naiselle". Se oli hienosti kirjoitettu. Toivon myös että rölli saa siitä jotain todella itsekästä ja suurta tyydytystä että laittaa "naisensa" nöyryytettäväksi.


      • Anonyymi

        Olet todella vähä-älyinen pa*kasinen juttuinesi.
        Suksi suolle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet todella vähä-älyinen pa*kasinen juttuinesi.
        Suksi suolle!

        Olen todella vähä-älyinen pa tähti kasinen, juttuinesi.
        Sun faijas suksi sun mutsis suolle?
        Rauhotus pikkusen.
        https://m.youtube.com/watch?v=sCFsgxZ_DCE


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet todella vähä-älyinen pa*kasinen juttuinesi.
        Suksi suolle!

        😘..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi kun tästä poistettiin kommentti missä naurettiin kun on hauskaa vittuilla röllin "naiselle". Se oli hienosti kirjoitettu. Toivon myös että rölli saa siitä jotain todella itsekästä ja suurta tyydytystä että laittaa "naisensa" nöyryytettäväksi.

        yhben asian mina siulle vaitan sina olet uskomaton naistesi suhteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet todella vähä-älyinen pa*kasinen juttuinesi.
        Suksi suolle!

        seija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😘..

        seija


      • Anonyymi

        Sisko on kalat yli huolehtivainen pikkusisko joka oli on isoveljelleen kui isosisko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Voi ku ois muuulleeeee”

        Tv: aitoriitta, valtakunta, eimia, moraalinvartija, exmorkkus, goldrose, musta1

        Pitkä huti ei ollu sulla edes ylilyönti pikkusisko on jo tietääkseni aviossa oletukseni mukaan onnellisessa sellaisessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi kun tästä poistettiin kommentti missä naurettiin kun on hauskaa vittuilla röllin "naiselle". Se oli hienosti kirjoitettu. Toivon myös että rölli saa siitä jotain todella itsekästä ja suurta tyydytystä että laittaa "naisensa" nöyryytettäväksi.

        Miksi nöyryyttää naista mitä nainen voisi tehdä sellaista ettäkö tätä pitäisi nöyryyttää minkä sille voi että kyseiset naiset ovat viettäneet aikaa idioottien veljiensä kanssa itse tätä tietämättään edes ja kumpainenkin sälli oli vielä niin tyhmä että yritti ensin vinkua pillua siskoltaan ja kun ei onnistunu sen jälkeen vielä siskon hyvältä ystävältä joten ehkä ne miehet olisi ne jotka pitäisi laittaa nöyryyttämällä pyytämään anteeksi viisaammaltaan jos on pakko nöyryyttää kerran kun ei muuten ymmärrä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet todella vähä-älyinen pa*kasinen juttuinesi.
        Suksi suolle!

        Omasta mielestäni äly on ihan ok 120 oli se vitun älykkyysosamäärä kaipa ne oli jotain noita iltiksen netti juttui ja joskus tein kaverin face profiilil ne oli niitä yksinkertaisia saitko itse edes 50:ä niistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen todella vähä-älyinen pa tähti kasinen, juttuinesi.
        Sun faijas suksi sun mutsis suolle?
        Rauhotus pikkusen.
        https://m.youtube.com/watch?v=sCFsgxZ_DCE

        Sama idiootti vielä se on sukuvika kun suksi ei luista koita vahaa jos helpottas yrittämistä se veltto kun ei mene edes kuivaan pilluun ni luuletko tosiaan että saat sitä perseeseen työnnettyä edes minkään valtakunnan liukasteella ja nainen kun laittaa reidet yhteen ja nilkat ristiin niin mies jolla ei ole voimaa käsissä ei edes sitä lukkoa saa auki oli avainta tai ei mitä tästä voimme päätellä mies joka kuvaa alastomia naisia niin siitä ei kenties.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😘..

        Mäkin rakastan sua😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        yhben asian mina siulle vaitan sina olet uskomaton naistesi suhteen

        Minkä helvetin naisten oliko sulla kuumaperuna suussa ja se vaikutti kirjoitukseesikin onko sulla edes käsiä millä kirjoittaa saatika sormia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        seija

        Kateissa vai vaan ikävä seijaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi nöyryyttää naista mitä nainen voisi tehdä sellaista ettäkö tätä pitäisi nöyryyttää minkä sille voi että kyseiset naiset ovat viettäneet aikaa idioottien veljiensä kanssa itse tätä tietämättään edes ja kumpainenkin sälli oli vielä niin tyhmä että yritti ensin vinkua pillua siskoltaan ja kun ei onnistunu sen jälkeen vielä siskon hyvältä ystävältä joten ehkä ne miehet olisi ne jotka pitäisi laittaa nöyryyttämällä pyytämään anteeksi viisaammaltaan jos on pakko nöyryyttää kerran kun ei muuten ymmärrä

        Puhu paskaa, senhän särölli osaat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet todella vähä-älyinen pa*kasinen juttuinesi.
        Suksi suolle!

        jaakkola edelleen kun en ole sille tehnyt mitaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        yhben asian mina siulle vaitan sina olet uskomaton naistesi suhteen

        siina meni jokin pieleen kun me erottiin myöhemmin kuulin etta se olisi halunnut yhben vauvan ja kai silla on nyt joku uusi en ole pitanyt yhteytta


    • Anonyymi

      En tiedä. En tiedä edes ikää.

      • Anonyymi

        53


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        53

        Sen naisen ikä jonka kanssa minulla oli seksisuhde on nyt 54 hän on oli hieman reilu yksitoista vuotta mua vanhempi meillä ei ole yhteistä lasta ainakaan vielä hän olisi minulle ilmoittanut 100% varmuudella jos näin olisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen naisen ikä jonka kanssa minulla oli seksisuhde on nyt 54 hän on oli hieman reilu yksitoista vuotta mua vanhempi meillä ei ole yhteistä lasta ainakaan vielä hän olisi minulle ilmoittanut 100% varmuudella jos näin olisi

        olen 53


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen 53

        Joo se on hyvä. En tiedä kuka halusi kertoa 54 vuotiaasta naisesta.


    • Anonyymi

      Onko se Gaselli vai Puhveli en muista enää

      • Anonyymi

        Sekö mitä siellä safarilla kävit naimassa vai


    • Anonyymi

      Ei ihme, ettei puolisoa löydy, joka tällaiseen huuhaaseen vielä uskoo.

      • Anonyymi

        Kuka tahansako pitäisi ottaa? Ihmisiä on niin erilaisia.


      • Anonyymi

        No ne huuhaa ukot ainskin jos ei kukaan muu et edes joku sentäs satuja on kauniita ja rumia ihan niin kuin meitä ihmisiäkin on joten kuinka määritellään mitäkin ja kenellekkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tahansako pitäisi ottaa? Ihmisiä on niin erilaisia.

        Silloin tyytyy usein vain kai siksi ettei tarvitsisi ihan taysin yksin olla kuitee etenkin jos ei ole edes lasta kenen kanssa viettää aikaa edes silloin tällöin


    • Anonyymi

      Olen oinas ja tulen vaakojen kanssa parhaiten toimeen. Leijonien kanssa sitten en niinkään.
      Nouseva merkkini on jousimies, tulimerkki sekin.

    • Anonyymi

      neitsyt

      • Anonyymi

        Entä sinä itse? Sama?


      • Anonyymi

        Mulla kans neitsyt. Niin epäsopiva mulle ettei ymmärrä tätä, että hän pyörii mielessä 🤔 Ollaan todennäköisesti yö ja päivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla kans neitsyt. Niin epäsopiva mulle ettei ymmärrä tätä, että hän pyörii mielessä 🤔 Ollaan todennäköisesti yö ja päivä.

        Oletko mies?


      • Anonyymi

        Horoskoopilta vaiko muutoinkin sekään ole este sillai kun se kiintymys on vain jostain muusta johtuvaa kui vain siitä seksistä tai halusta päästä neitsyydestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä sinä itse? Sama?

        Luetun ymmärtämisessä kenties ongelmaa pitäisikö käskyt huutaa suoraan korvaan jotta menee perille saattaa aiheuttaa kuulovaurion jo pienelle lapselle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla kans neitsyt. Niin epäsopiva mulle ettei ymmärrä tätä, että hän pyörii mielessä 🤔 Ollaan todennäköisesti yö ja päivä.

        Aina sitä sovitella voi tiedä lopulta kuinka hyvin sitä sopii mikäkin mihinkin ja minnekkin😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko mies?

        Nainen olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luetun ymmärtämisessä kenties ongelmaa pitäisikö käskyt huutaa suoraan korvaan jotta menee perille saattaa aiheuttaa kuulovaurion jo pienelle lapselle

        Kysymyksessä kysyttiin kaivatun horoskooppimerkkiä. Vastauksena oli "neitsyt". Jos kysyn vastaajan itsensä horoskooppimerkkiä, on kyse tuskin luetunymmärtämisestä. Vai mitä?

        Oli melkoisen outo tuo sinun kommenttisi. Se taisi tosin kertoa paljon sinusta itsestäsi, joten jätän sen omaan arvoonsa.


    • Anonyymi

      Rölli mulla on hyvä juttu sulle

      Horoskooppeihin uskoviin liittyvää manipulointia voi hyödyntää parisuhteissa!

      https://youtube.com/shorts/xTkGJ41Brr8?feature=share

      • Anonyymi

        ojo


      • Anonyymi

        Kuinka onnistuit mielestäsi kun tätä yritit oletko yksin vai onnellisessa parisuhteessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ojo

        Hojo hojo saitko ojoon edes itseäsi


    • Anonyymi

      Itse olen Pantteri ja tyttöystäväni on Merileijona.

    • Minä olen saksikäsi rapu. Muusta en tiedä.

      • Anonyymi

        kuule mina en tieda mita mina laitan paalle


      • Anonyymi kirjoitti:

        kuule mina en tieda mita mina laitan paalle

        Laita vaatteet päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuule mina en tieda mita mina laitan paalle

        ä taallävoi vittu nytten noi ei anna tupakkaakaan kuin klo 1800 kaikki asiat ovat taas pain persettö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ä taallävoi vittu nytten noi ei anna tupakkaakaan kuin klo 1800 kaikki asiat ovat taas pain persettö

        mulle alkaa kohta riittamaan tama meini nki


      • Anonyymi

        Ravut on parhaita menevät eteen taakse ja sivulle...


    • Anonyymi

      Oinas ja tulikäärme (kiinalaisessa) olen. Luotettava kumppani ja oikeudenmukaisuus sisällä, tulisen tulinen rakastaja, harmi vain, ettei ole löytynyt tähän ikään mennessä sellaista naista, joka kestää kyydissä mukana. Ite olen niin ranttu, ettei kelpaa kuin paras ja ne taas on niin ranttuja, että ei mikään riitä.

      • Anonyymi

        Täällä oinas ja kokemukset täysin samat. Mihinkään välttävään en tyydy, vaan mieluummin ilman ja niitä "hyviä" todella hankala miellyttää.


    • Anonyymi

      Kaksonen

      • Anonyymi

        Kaksonen on ihan vihonviimeinen ihminen uskollisen tasapainoiseen parisuhteeseen kumppaniksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksonen on ihan vihonviimeinen ihminen uskollisen tasapainoiseen parisuhteeseen kumppaniksi.

        Joo todellakin. Samoin kaikki muut horoskoopit

        Nimittäin mua tai tuttaviani on pettänyt kalat, skorppion, neitsyt, jousimies, leijona, rapu, härkä, oinas, vesimies ja vaaka

        Joka paikassa petetään kuule ja horoskooppi ei sitä määritä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksonen on ihan vihonviimeinen ihminen uskollisen tasapainoiseen parisuhteeseen kumppaniksi.

        Lisäksi tunnen kaksosia jotka ei puhu ollenkaan todella ujoja.

        Ei lähe kotoo mihinkään. On sosiaalisten tilanteiden pelkoisia

        Mites se sopii puheliaaseen horoskooppi kuvailuun??

        Vai onko niin ettei skooppis oikein osaa kertoo totuutta kenestäkään??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksonen on ihan vihonviimeinen ihminen uskollisen tasapainoiseen parisuhteeseen kumppaniksi.

        Totta ei tiedä kummalle puolelle puhuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta ei tiedä kummalle puolelle puhuu

        Niimpä. Onhan se kun ei tiedä puhuski planeetalle vaiko ehkä galaksille

        Rapu muuten petti mua

        Terveisin kaksonen

        Paneskeli oikein urakalla neitsyttä joka taas petti jousimiestä

        Mutta mä käräytin ne kaikki kieroilijat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta ei tiedä kummalle puolelle puhuu

        Lisäks yks kalat yritti pettää mun kanssa yhtä kaurista mut mä käräytin sen kala horoskoopin sen kumppanille.

        Hah! Siis kaksnaamanen pettäjä sai selitellä kumppanilleen miten haaveili vieraasta

        Mä en tykkää epärehellisestä kieroilusta. Käräyttelen pettäjät vaikka nimillä

        T: kaksonen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta ei tiedä kummalle puolelle puhuu

        Kysy multa vaikka nimet ravulle, kalalle, jousimiehelle ja neitsyelle

        Kerron heti pettäjien nimet tähän paikkakuntineen

        Inhoan kaksnaamasuutta.

        Jos ei osaa pitää pöksyjä jalassa pysyy sinkkuna niin voi paneskella. Mitä helvettiä sitä suhteeseen tunkee jos se ei oo luonteelleen mukavin vaihtoehto!

        T: Kaksonen joka kertoo kuka pettää ja missä ja ketä


    • Anonyymi

      Kunhan näkis mitä merkin takana on.

      • Anonyymi

        Tiesitkö että kohupettäjä

        Mikael Gabriel on syntynyt 25.2.1990?

        Horoskoopissa hän on: Kalat!



        Roope Salminen on toinen kohupettäjä ja hän on syntynyt 11.12.1989 ja on horoskoopissa: Jousimies!!

        Apua ?! Eiks nää horoskoopit ollu niitä hyviksiä 😱😱😱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiesitkö että kohupettäjä

        Mikael Gabriel on syntynyt 25.2.1990?

        Horoskoopissa hän on: Kalat!



        Roope Salminen on toinen kohupettäjä ja hän on syntynyt 11.12.1989 ja on horoskoopissa: Jousimies!!

        Apua ?! Eiks nää horoskoopit ollu niitä hyviksiä 😱😱😱

        Jousimies on merkki mikä kyllästyy helposti. Eli aika pettämisaltis, jos kotona ei homma toimi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jousimies on merkki mikä kyllästyy helposti. Eli aika pettämisaltis, jos kotona ei homma toimi

        Oinas on sarjapettäjä.

        Petti mua 5 eri miehen kanssa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jousimies on merkki mikä kyllästyy helposti. Eli aika pettämisaltis, jos kotona ei homma toimi

        Jouskaria pitää viihdyttää pitää elossa henkisesti.Vaatii mielenkuvitusrikkaan puolison..


    • Anonyymi

      taibamme sopia aika hyvin yhteen

      • Anonyymi

        Minäki luulen et miehen kanssa aikas match 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäki luulen et miehen kanssa aikas match 😘

        Härkä?


    • Anonyymi

      En halua kumppaniksi härkää
      .. ainakaan... ehkä en skorpioniakaan... ehkä... mä olen jousimies-tyttö... mun kumppani oli kalat 49 v... kuoli

    • Anonyymi

      Jousimies: häilyväinen, levoton, mustasukkainen luonne, itsekäs, omistushaluinen, ailahtehteleva, haastava.

      Kauris: omalaatuinen, voimakas, ylväs, epäitsekäs, hyväluonteinen, oikeudenmukainen, vaikuttava persoonallisuus, valovoimaisen karismaattinen, ainutlaatuinen kumppani.

      Vesimies; viehättävä, hyväluonteinen, suoraselkäinen, rehellinen, esimerkillinen, luotettava, monipuolinen kumppani, hyvä ihminen.

      Kalat: taiteellinen, herkkä, hyväluonteinen, taitava, tunteellinen, kumppaninsa huomioon ottava, romanttinen, seurallinen, kaikkien kaveri.

      Härkä: suoralinjainen, tavoitteellinen, lämmin, seurallinen, hyväluonteinen, toimelias, ahkera, ns. peruskauraa.

      Oinas; asioita eteenpäin vievä, oikukas, korostuneen itsekäs luonteenlaatu, epärehellinen, kärsimätön, vallanhimoinen, sadistinen, esiintyy helpoiten luonnevikoja, luulee itsestään liikoja, mahtaileva.

      Kaksonen; vaikea, ailahteleva, epärehellinen, pyrkii miellyttämään, epävarma, valehteluun taipuvainen, vaikeimmillaan luoltaantyöntävä luonne.

      Rapu; romanttinen, herkkä, ottaa muut huomioon, sosiaalinen, kiltti, hyväuskoinen ja siksi helposti huijattavissa.

      Leijona: esiintymiskykyinen, loistelias, hyvää seuraa, hyvä kumppani, itsevarma, näyttävä, monipuolinen persoona, synnynnäinen johtaja.

      Neitsyt: pikkutarkka, järjestelmällinen, haluaa että asiat tehdään hänen tavallaan, seksuaalinen halukkuus matala, pyrkii miellyttämään, kiukuttelija.

      Vaaka: sopeutuva, etsii tasapainoa, horjuva, epävarma, kiltti, introvertti luonteenlaatu, valikoivat kiinnostuksen kohteet.

      Skorpioni: haastava, miellyttäjä, epävarma, pisteliäs luonne, huolehtiva, hyväuskoinen, kilttiyteen taipuvainen.

      T; osittain tähtitieteen parissa työskentelevä sivullinen

      • Anonyymi

        Eli se mielisairas eimia joka nussii täällä avioliitossa selän takana muita ja paasaa mulle kaksosellw kaksinaamausuudesta

        Sähän tässä kolmannen perään vingut enkä minä.

        Pitäskö sun keskittyä horoskoopin sijaan käymään seksologilla jotta oma uskollisuus säilyis

        T: Petetty kaksonen joka jätti pettäjän ja on nyt sinkku


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli se mielisairas eimia joka nussii täällä avioliitossa selän takana muita ja paasaa mulle kaksosellw kaksinaamausuudesta

        Sähän tässä kolmannen perään vingut enkä minä.

        Pitäskö sun keskittyä horoskoopin sijaan käymään seksologilla jotta oma uskollisuus säilyis

        T: Petetty kaksonen joka jätti pettäjän ja on nyt sinkku

        Eimiia on sinkku transaktio.


      • Anonyymi

        Rapu ei ole hyväuskoinen vaikka onkin kiltti ja herkkä.Näkee tarkkanäköisesti ihmisen vaikuttimet kyllä.Rapu elää sopivasti tunteella sekä järjellä...


      • Anonyymi

        Neitsyt "seksuaalinen halukkuus matala". Mistä valheiden verkostosta tollasta tietoa löytyy.

        Tässä totuus: Seksuaalisesti Neitsyt on yhtä tarkkanäköinen, huolellinen ja varautunut kuin muussakin elämässä. Ajan paikan ja fiiliksen täytyy olla kohdallaan ennen kuin Neitsyt pystyy vapautumaan täydellisyyden tavoittelustaan ja antautumaan seksuaaliselle nautinnolle. Keskinäinen luottamus ja varaukseton hyväksyminen on elinehto Neitsyen onnistuneelle seksielämälle. Kun olet voittanut Neitsyen varauksettoman luottamuksen ja rakkauden tulee hän etsimään ja löytämään sinun herkimmät mielihyvän pisteesi ja johdattamaan sinut kerta kerralta syvemmälle nautinnon loputtomiin syvyyksiin. Neitsyelle on suuri kynnys oppia vastaanottamaan hellyyttä ja yleensä se voi tapahtua vasta sitten kun hän on saanut ensin hoitaa oman osuutensa.


    • Anonyymi

      Kaikki sopivat toisilleen enemmän tai vähemmän joskus ei yhtään ja joskus voi sopia enemmänkin❤️
      -madame selvännäkijä K. Aukoputki

    • Anonyymi

      Mä en tiedä mu mä en usko si taas noi tähtimerkki juttuihin mu siltä varalta jos joku uskoo niin mun tähtimerkki on neitsyt mitään muuta ol ehkä pirun haastava parisuhde toisen neitsyen kanssa kun kumpikin saattaa olla pikkutarkka mu si taas luonteet tasottaa sitäkin kun ei ole ihan täsmälleen saman luonteisia itse olen kova luontonen ni toinen kova luontonen ei välttis mun kanssa pärjäis edes ns kulissiliitossa

      • Anonyymi

        Neitsyt horoskoopissa oleva tuttava petti liitossaan kumppaniaan kahdesti

        Petollinen merkki


      • Anonyymi

        Oletko nainen vai mies? Kuitenkin sukupuolieroja on.


      • Anonyymi

        Mitäs kulissiliittoja mietit? Ala-arvoinen ihminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neitsyt horoskoopissa oleva tuttava petti liitossaan kumppaniaan kahdesti

        Petollinen merkki

        Narsistien kohdalla jokainen horoskooppi on petollinen merkki.


    • Anonyymi

      Oinas ja kalat ollaan. Villi kortti.

      • Anonyymi

        Kaksi pettäjä merkkiä kimpas. Wuhuuuu


      • Anonyymi

        Jannika b ja Toni w taitaa olla kala-oinas pari, jos en väärin muista. Heillä näyttää toimivan, mutta mielestäni ei oletuksena hyvä yhdistelmä. Muut merkit vaikuttaa tietysti myös.


      • Anonyymi

        Taidat olla tuo otsa-valo mies kalat horoskoopiltasi. Itse olen Oinas.


    • Anonyymi

      Hän taitaa olla leijona ja itse olen kauris 😆

    • Anonyymi

      "Mikä on ihastuksesi horoskooppi"

      AMMMMMM....Huora pari.

    • Anonyymi

      En muista

    • Anonyymi

      Oinas-Leijona pari. Avioliitossa 15 v.
      Horoskoopit hölynpölyä. Uskokoon ken tahtoo

    • Anonyymi

      Hömppää, mutta olkoon:
      Rapu- mies (korjatussa tähtikartassa Kaksonen) kaipailee Jousimies- naista. Kiinalaisessa kalenterissa Vuohi kaipailee Hevosta. Tähtien asento tuskin määrittää yhteensopivuutta, järjestelmästä riippumatta.

    • Anonyymi

      En minä tälle miehelle pärjää oli mikä kooppi tahansa.

    • Anonyymi

      Neitsyt, kuten minäkin. Mies, jollaista en ole koskaan aiemmin kohdannut. Mies, jota rakastan.

    • Anonyymi

      Vesimies on hän. Emme sovi.

    • Anonyymi

      Vesimieshän se.
      Terveiset M naiselle.

    • Anonyymi

      Rapumies joka pettää kala- vaimoaan, neitsyt naisen kanssa ja on tehnyt toisesta maalin vaimolleen.

      • Anonyymi

        Ompas kuvio menossa. Vaimolle voimia kamalaan kohtaloon. Toivottavasti löydät onnen muualta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ompas kuvio menossa. Vaimolle voimia kamalaan kohtaloon. Toivottavasti löydät onnen muualta.

        Minua säälittää maalitaulu😅


    • Anonyymi

      En usko noihin täysin, jotain on samaa mitä niistä kirjoitetaan. Härkä nainen luuli minua kerran häräksi itse oli, vaikka en ole sitä lähellekään. Sanoi, että en kyllä muistuta sitä merkkiä mitä nolen.:)

    • Anonyymi

      mita seuraavaksi sulje sivut ku nama eivat toimi

    • Anonyymi

      Meillä on epäsopivat horoskoopit. Ollaan yö ja päivä, päivänsäde ja menninkäinen, tuuliviiri ja kivimuuri jne. Ei meistä koskaan mitään muutenkaan tulisi. Joku hänessä silti vetoaa.

      • Anonyymi

        Ei niin tulisikaan, ihan turha panostaa.


    • Anonyymi

      Tähtiin kirjoitettu suhe pitää olla.Horoskoopista välii..

      • Anonyymi

        Niin se menee. Toiset on tarkoituksella tarkoitettu oleen yhdessä.


      • Anonyymi

        Hyvä päätös,seuraavassa tähtimerkissä ei kannata
        erehtyä.Miehen itsekehu ei poista huuhom ongelmaa.Tähdet tähdet.


    • Anonyymi

      Onko totta, että kuulin, että meidän tähtikuviomme on Neitsyt, missä hössäkkä leijuu

    • Anonyymi

      Molemmat ollaan vesimerkeissä :) Ei näiden mukaan silti puolisoa päätetä ;)

      • Anonyymi

        Tuo Ernohan on eri tyyppi, Herra Jeesus Kristus tuntee Ernon parhaiten, myös sinun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo Ernohan on eri tyyppi, Herra Jeesus Kristus tuntee Ernon parhaiten, myös sinun.

        Jaa meinaatteko Ponkelia?


    • En tiedä ihastukseni syntymäaikaa.

    • Anonyymi

      Leijonanaaras haluaa pässinpää Oinas-miehen(sä

    • Anonyymi

      Onko horoskooppi vähä niinku periskooppi?
      Periskooppi tarkoittaa "katso ympärille"
      Horoskooppi tarkoittaa "katso horoja"?!?

      • Anonyymi

        Jo sinäkin siitä joutaisit juosta järveen!


      • Anonyymi

        Ei kun ne on ne kiikarit, jotka otetaan mukaan kun mennään etsimään ilolintuja.


    • Anonyymi

      Paska se on.

      • Anonyymi

        En oo kuullutkaan paskasta. Onko se jokin uusi kiinalainen horoskooppimerkki


    • Anonyymi

      Hänen horoskooppinsa on kutoja ja minun tekijä. Näillä mennään.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      144
      2377
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      177
      1430
    3. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      1178
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1177
    5. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      96
      1127
    6. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1082
    7. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1045
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      987
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      960
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      72
      901
    Aihe