Meillä on edelleen perintönä saatu corolla sedan 1.6 vm 2003 jolla ajettu 204200 km. Moottorista kuuluu nyt " rallattava" ääni . Äänen huomaa oikeastaan kunnolla vasta kun konepellin avaa ja lisää käsin kierroksia moottoriin . Ajaessa autoon sisälle ei oikeen kuule mitään ...Paitsi nyt kun asian tietää. Autossa on jakopää ketjulla , voiko se olla sökönä . Moottorin puolat vaihdettu juuri mutta ääni jatkuu....
Vastaukset 5
- Anonyymi
Kokeile heiluuko laturin hihnan kiristimen rulla. Se kiristinkin pitää aika rolinaa kun sen laakeri loppuu.
- Anonyymi
Kuluvia osia on koneen mukava pyörivä jakoketju ja rattaat, kiristinkään ei pysy uudenveroisessa kunnossa.
Tummilla öljyillä ajaminen kuluttaa vähän nopeammin, eli pitkät huoltovälit.
Kyllä itse katsoisin missä kunnossa ja ääni kertoo minulle.
Jos et itse ole tehnyt korjauksia ja muita remontteja niin sinun pitää kysyä henkilöltä joka itse näkee sen auton ja aikausee pellin. Kukaan ei teksin perusteella voi sanoa mitään. - Anonyymi
Toyota käy aina äänettömästi, rallatukset kuuluvat demarien pikkujouluista?🤫
- Anonyymi
joko heräsit?
- Anonyymi
Mitens tuo nokkaketjun kiristin , sehän voit kai kanssa jumiutua ja olmeisen helppo vaihtaa ja tarkastaa kunto . Huonolla pidolla ollu jos noilla ajoilla ketju olisi venyny ja kulunu jo vaihtokuntoon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49580
- 41578
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459