Meillä on edelleen perintönä saatu corolla sedan 1.6 vm 2003 jolla ajettu 204200 km. Moottorista kuuluu nyt " rallattava" ääni . Äänen huomaa oikeastaan kunnolla vasta kun konepellin avaa ja lisää käsin kierroksia moottoriin . Ajaessa autoon sisälle ei oikeen kuule mitään ...Paitsi nyt kun asian tietää. Autossa on jakopää ketjulla , voiko se olla sökönä . Moottorin puolat vaihdettu juuri mutta ääni jatkuu....
Corolla 2003 jakoketju
5
357
Vastaukset
- Anonyymi
Kokeile heiluuko laturin hihnan kiristimen rulla. Se kiristinkin pitää aika rolinaa kun sen laakeri loppuu.
- Anonyymi
Kuluvia osia on koneen mukava pyörivä jakoketju ja rattaat, kiristinkään ei pysy uudenveroisessa kunnossa.
Tummilla öljyillä ajaminen kuluttaa vähän nopeammin, eli pitkät huoltovälit.
Kyllä itse katsoisin missä kunnossa ja ääni kertoo minulle.
Jos et itse ole tehnyt korjauksia ja muita remontteja niin sinun pitää kysyä henkilöltä joka itse näkee sen auton ja aikausee pellin. Kukaan ei teksin perusteella voi sanoa mitään. - Anonyymi
Toyota käy aina äänettömästi, rallatukset kuuluvat demarien pikkujouluista?🤫
- Anonyymi
joko heräsit?
- Anonyymi
Mitens tuo nokkaketjun kiristin , sehän voit kai kanssa jumiutua ja olmeisen helppo vaihtaa ja tarkastaa kunto . Huonolla pidolla ollu jos noilla ajoilla ketju olisi venyny ja kulunu jo vaihtokuntoon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152846
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1272736En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781783Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371342Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va641324- 471108
- 991011
- 109866
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833