tai siis stalkkerit, mun autoon ette koske. Se varsinkin on täysin syytön ja sillä on ihan juuri katsastus. Enkä suostu korjaamaan katkenneita johtoja ennen sitä. Mutta tulkaa ihmeessä kahvilla käymään.
Yks juttu salaiset ihailijat
13
426
Vastaukset
- Anonyymi
Heko heko heko
- Anonyymi
Onko sinun autoosi joskus koskettu tai oletko sinä joskus koskenut jonkun autoon?
- Anonyymi
Stalkkaajat kyselee ja narsistit kääntää kohteen syyksi.
- Anonyymi
Kuka jätti erektiolääkkeensä mun autoon? Niin ja mihin asentaa autoon jäljitin kätevästi?
- Anonyymi
Löysin tän erektiolääkkeen jo Batmanluola aikoihin. Oli laitettu kuskin aurinkolippa vai mikä vittu on
- Anonyymi
Salainen reitti ihailija vuokranantaja kulkee sähköt poikki pimeän johtoja , vuokralaisen makuuhuone intimiteetti suojaus asioissa puhemiehen tölli matka
- Anonyymi
Asia selvä, mutta miten tämä aihe mies tähän kiesiisi liittyy? Ihan huvikseni ns kavereiden puolesta kyselen😉🤔
- Anonyymi
Lisää ostoskoriin voi niin älkää metelöikö. Tervsii ap
- Anonyymi
Tää teidän palstapaska, se on läpinäkyvää. Tyhmäkin huomaa ihan pikaisella vilkaisulla.
- Anonyymi
Kyllä huomaa että psykoosipatun kuuppa alkaa leviämään melko tragikoomisesti koko kansan nähden, koskas se esirippu onkaan valmis nousemaan, ei välttämättä kauaa mene kun loppuhuipennus pärähtää silmille että mikäs mikki hiiri se siellä sipsuttelee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä huomaa että psykoosipatun kuuppa alkaa leviämään melko tragikoomisesti koko kansan nähden, koskas se esirippu onkaan valmis nousemaan, ei välttämättä kauaa mene kun loppuhuipennus pärähtää silmille että mikäs mikki hiiri se siellä sipsuttelee
Lataa tiedostoja aiheesta ja kivaa lukemista. Tervsii ap
- Anonyymi
En koske sun autoon.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IS - Tapani Kansa kuoli leikkauspöydälle!
Puoliso kertoo Tapani Kansan viimeisistä hetkistä – kuoli leikkauspöydälle – Hänelle tuli kovia kipuja alavatsaan. Yhtä4817447- 1081298
Suomessa miesten työttömyys on korkeinta koko EU:ssa. Hienoa Orpo-Purra
Työttömyys lisääntyi helmikuussa – Suomen miesten tilanne synkin EU:ssa Tilastokeskuksen mukaan työttömiä 15–74-vuotiai158121640% kansasta pitää Yleä selkeästi vasemmistolaisena
Vähän kylmä suihku epäilijöille. "Yle Uutiset sijoitettiin kyselyssä suurista medioista selvästi eniten vasemmistolaise2031186- 3361149
Hokki on konkurssissa!
Aivan uskomattoman hienosti on lähtenyt rahoituskierros käyntiin! ❤️ https://hokki.fi/ajankohtaista/hokki-kainuu-oy-hak481049Olet kaikella todennäköisyydellä
Ainut ihminen tällä pallolla, josta menen täysin hämilleni ja tuntuu että ÄO laskee samantien neandertalin tasolle. Kaik39945Vasuri ehdokas pilaa koko puolamgan.
On siinä vasureilla Kova riita pukari ehdokkaana vaaleissa. Jos "pääsisi" ei yhtään kokousta ettei tule valituksia. Eikö52867- 74864
Kyllä on paha mieli
Olen niin luottavainen kaikesta huolimatta ollut sinuun. Luottanut että välität ihan oikeasti etkä halua minua satuttaa.25863