Oikeusministeri Henriksson

Anonyymi-ap

Kun katsoo hallituksen oikeusministeriä, Ann Maja Henrikssonia ja taustatietoja,
joko ymmärtää tai sitten ei, miksi Suomessa noudatetaan lakia tai sitten ei noudateta,
Valitaanko ministerit demokraattiseti vaaleilla kuten kuuluisi vaiko ei?
Ann Maja Hendriksson, ruotsalainen kansanpuolue.
Varatuomari
Pankkilakimies
Puolueen puheenjohtaja
Kansanedustaja
Mitä hänen tehtäviinsä kuuluu, hoitaako hän tehtävänsä niin kuin oikeusministeri?
On paljon asioita, joita pidetään itsestäänselvyyksinä, vaikka eivät sitä ole.
Oko suomessa lakia ja oikeutta, oikeusministeriö kyllä on?
Onko suomessa laki ja oikeus myös muualla olemassaoleva kuin paperilla?

3

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suomessa kaikki ministerit jotka osallistuu poliisin rikollisuuteen millään tavalla, kuuluisi kansalaisten toimesta teloittaa kansalaistorilla!

    • Anonyymi

      Henrikssonin lähteminen EUvaaleihin voi muuttaa pysyvästi Svenska folkpartin asemaa .

    • Anonyymi

      Tuntuu siltä mitä enemmän lukevat , opiskelevat sen pahemmin pimeään keski aikaan kaivautuvat. Mutta olen menossa eteenpäin en taaksepäin. Eikä minun maailmassa hallita alapään kautta vaan yläpään kautta . Ja Jumalan tahdon mukaan, totuuden mukaan, kunniallisesti ja oikein. Eikä keinoja kaihtamatta tehdä tiliä itselle . Pitäkää itsestänne hyvä huoli ja läheisistänne . Iso paha susi väijyy henkeänne , terveyttänne, talouttanne. Ja elimetkin kelpaa tyylillä millä hyvänsä esim. väärennetyillä elin testamenteillä . Ja henkivakuutukset joita et ole itse tehnyt tuntuu olevan muotia enemmän sääntö kuin poikkeus. Ja kaiken maailman sukulaisiakin ilmaantuu milloin mihinkin papereihin. Tileille ilmaantuu valtuutuksia siskoille,veljille,velipuolille, siskopuolille, muunsukupuolisille, joita ei ole. Piiri pieni pyörii , rikolliset siinä hyörii. Esim. vapaa muurarit, muslimiveljeskunta,satanistit, pedofiilit, elinkauppiaat,ihmiskauppiaat, kannibaalit,ym . muut ihmisten hengelle ja terveydelle vaaralliset ryhmät. Petolliset sukulaiset ja petolliset ystävät. Onko tämä Suomi? Ei ole tämä oli joskus Suomi? Jumala kostaa tälle maalle ja kansalle ja se on hyvä se. Kiitos siitä Hänelle.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      76
      1464
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1257
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      119
      1207
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1146
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1004
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      82
      813
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      752
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      745
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      376
      722
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      686
    Aihe