On aikoihin eletty. Salakuvaavat ihmistä kun tämä on kaupassa ostoksilla, ja maailman paskalehtien kuningas seiska menee ja julkaisee jopa mitä hän on ostamassa.
Älä myy itseäsi noilla muodissa olevilla tyrkyillä itsetehostuksilla, että olen seksikäs aikuinen nainen.
Se on halveksittavaa.
Hienoa että kieltäydyit Vain elämää ohjelmasta. Moni on siellä maineensa lattiaan lyönyt.
Olet kelpo laulaja, älä anna tehdä itsestäsi paskalehtien irvikuvaa. Tukiaisia ja Nykäsiä riittää.
Voi Anna voi Anna
Anonyymi-ap
1
447
Vastaukset
- Anonyymi
veriper...e anna ,mut älä mulle, vanha horo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694919KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923850- 1903647
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783299Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502979- 252004
- 241971
- 1871857
- 301706
HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ
Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus981406