Siivouspalvelu apuvara

Anonyymi-ap

Onko tälläinen firma lopettanut toimintansa kun ei yhteystietoja enää löydy eikä mainosta

9

174

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mini lopettaa kun kaikenlainen ahdistelu iskee heti kun jotain tekee. Eläkeyhtiöiden loisijat aloittaa heti ruikuttamisena ja rahan vaatimuksena. Tehköön itse töitä.

• Anonyymi

Joo valitettavan paljon tätä tapahtuu. Silloin kun itellä oli lilliputtiyritys, niin sain verottajalta ihan perusteettoman kyselyn, eipä muuta tolle kuin haistakaa vi**u!
        Toisaalta täällä alkaa olla jo niin paljon alan toimijoita, että joku putoo ihan väkisinkin pois. Paljon on kyllä asiakkaitakin, jotka harrastaa turhaa ruikuttamista ja jahkaamista vaikkapa hinnasta tai työstä. Kaikki yrittäjät ei jaksa tai osaa suhtautua tähän oikein. Kaikki lähtee yrittäjästä itsestään ja aidosta palveluasenteesta. Kyllä täällä sinänsä varmaan tekemätöntä työtä olisi, kun paljon iäkkäitäkin ja monella rahaa sekä voi hyödyntää kotitalousvähennystä, mutta yllättävän moni ei edes kehtaa päästää siivoojaa kotiinsa tai pyytää muuta kotiapua ja paljon vanhaa asennetta.

lajijasuris

• Anonyymi

Niin tää apuvaran omistaja alkaa jo varmaan olla eläkeiässäkin et senkin takia voi lopettaa. Ei ollu ilmoittanut kaikille asiakkaille loppumisesta kelle oli vielä antanut aikoja kuulemma

• Anonyymi

Onpa kumma tapa lopettaa noin eli tuskin syy ihan normieläköityminen ainakaan

lajijasuris

• Anonyymi

Niinpä. Ois luullut et laittaa ilmoituksen lehteen et lopettaa ja kiittää kaikkia asiakkaitaan

• Anonyymi

Ei ole lopettanut koska tuli tänään 28.11 siivoomaan Käsityöläiskatu 7

• Anonyymi

Joku toinen alan yrittäjä yrittää rehellistä yrittäjää halventaa tällä palstalla,
        Melkein arvaan kuka kysyjä on.

• Anonyymi

Satuin vaan kun olin kävelyllä kun hän meni kyseiseen taloon.en ole itse mikään yrittäjä.

• Anonyymi

Hyvähän se on et on siivoousfirmoja Loimaalla ei täällä niitä montaa oo. Väestö vanhenee eikä itse jaksa siivota. Matotkin painavia ja telineet korkealla.ei kyl kateeksi käy ei siivous mitään herkkua oo, eikä siitä kunnon palkkaa kehtaa ottaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      87
      1486
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1370
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1135
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      113
      1076
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      65
      1044
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      67
      908
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      251
      867
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      64
      854
    9. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      32
      777
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      701
    Aihe