Nasta pokamiehille

Anonyymi-ap

Neljä siroa poika miestä etsii nasta tosi tarkotuksella. Olenme pitkiä 219 ja puoli senttiä, bleiseri pukee jokaista penttiä! Aamupainot 75,2 kiloa aamulla kävittiin matkahuollossa puntarissa. Polttelemme sikareja ja kynttilöitä tunnelma iltoina sillon kun on romanttista, eli jokaisen kuukauden 1-2. arki päivä. https://aijaa.com/6nCqtS Ja hei ämät! Tuokaa omat riisit tullessanne ku tuutte. Mulla on haarukat ja lutikat täällä omasta takaa.

By NumBaII, 61, Onkopoika 61, Senssu 63v, Puppe Pippelinen 63v Pee S olisi hyvä jos olette khaanasta.

9

94

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ketjusta poistettu 0 viestiä toistaiseksi 55555

• Anonyymi

Korjaan 1.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Korjaan 1.

Helppoa aktivoida tämä K & S & T mulkky.

• Anonyymi

Kysyn vaan miksi et vastaa?

• Anonyymi

Miksi Syrpä & Kyylä ei kirjoittele sinisellään ???

• Anonyymi

Kyllä painonnastoja löytyy mokomille poikamiehille housut täyteen,senjälkeen
      pakkopaluut kotimaihinsa.

• Kerran heräsin aamulla kylmään ja huomasin että ikkunaan laittamani paffi levy oli irronnut ikkunasta ja sieltä tule räntää tuvan puolelle. Vedin peittoa korviini ja kuiskasin rakkaalleni että darlink, tunnetko että se on jäykempi kuin normaalisi?
      Armaani ei heti vastannut niin ravistelin sitä että darlink, darlink?
      Silloin se päästi syvän huokauksen ainakin 10 sekuntia pfffffffffffffffff........
      ja meni aivan veltoksi.

Säikähdin kamalasti ja pääsi 11 sekuntia pitkä pieru pärlärlärlärlärlärpärlälärlärspärrr.... jokainen tietää mitä tapahtuu kun s tulee pieruun mukaan. No, katsoin käyttöohjeesta niin ei saisi käyttää alle kymmenessä asteessa, muovi ei kestä kylmässä. Se mun aamu jäykkyys ala kerrassa, sekin paljastui feikiksi kun kävin pissalla. Sinne oli vaan pisu jähmettynyt katkarapuun.
      Lienee täysin selvää että meinasin tulla hulluksi, mutta takuu oli voimassa! Heheh!

• Anonyymi

Itse en käytä sormusta koska haluan tasaisen ruksetuksen. https://ibb.co/wLFdcCP

By NumBaII, 61 kerroin auringossa ja tarinoissa

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2240
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      853
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      825
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      796
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      528
      737
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      67
      661
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe