Olipa käydä hullusti kaupan parkkipaikalla, kun yks sähkölautailija ajoi täysin pimeällä menopelillään, takaa/sivusta auton takaa JA LUJAA!!
Pitäkääpä kotona(koti ja vanhemmat lienee edelleen vastuussa) valistusta nyt, ennen kuin pahempaa tapahtuu, että valoja päälle ja parkkipaikoilla ei kaahailla, eikä pujotella täysillä nopeuksilla, kun siellä on myös muita kulkijoita, jotka on otettava huomioon!!
P.S. Tämä ei ollut nyt ensimmäinen kerta parkkialueella ja kaduilla, kun valottomia ja ylinopeuksilla ajavia on liikkeellä.
Valot päälle sähköpotku-skootteri sekä mopoilla liikkuvat!!
5
392
Vastaukset
- Anonyymi
Nämä sähköpotkulaudat pitäisi kieltää lailla. Vaarallisia käyttäjille ja varsinkin muille kun kännissä ajellaan.
- Anonyymi
Onko sun pakko olla kännissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sun pakko olla kännissä.
Ihan selvin päinkin ajavilla, näyttää olevan ongelmia esim. liikenne sääntöjen kanssa, jotka koskevat siis ihan kaikkia, jopa alle 18- vuotiaitakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan selvin päinkin ajavilla, näyttää olevan ongelmia esim. liikenne sääntöjen kanssa, jotka koskevat siis ihan kaikkia, jopa alle 18- vuotiaitakin.
Autotkin joutais lailla kieltää. Näyttää olevan ongelmia esim. liikenne sääntöjen kanssa, jotka koskevat siis ihan kaikkia, jopa yli 60-vuotiaitakin.
- Anonyymi
Joo kielletään kaikki muu liikkuminen paitsi kävely niin tulee vähemmän onnettomuuksia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait223017- 392617
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381473- 841350
- 631241
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40999Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124893- 32806
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi28656Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621