Minulla on autossani hyvät GoodYear EfficientGrip Performance 2 kesärenkaat. Koska minulla on ollut erittäin hyvät kokemukset GoodYear kitkarenkaista niin voisi olettaa, että nämä kesärenkaatkin pitäisivät ainakin jonkin verran talvikelillä. Onko kellään kokemuksia?
En halua kommentteja tyyliin: ”Osta vaan suosiolla talvirenkaat” vaan kokemuksia juuri näiden renkaiden pidosta talvella. Minun ei ole pakko ajaa liukkaalla mutta jos tulee eteen tilanne, että pitää siirtää autoa liukkaalla niin miten siitä selviää?
GoodYear EfficientGrip Performance 2 PITO JÄÄLLÄ
Anonyymi-ap
3
340
Vastaukset
- Anonyymi
Pitää käytännössä yhtä hyvin kuin kitkarengas, suosittelen vaikka koko talveksi
- Anonyymi
Kävin äsken koeajamassa lumessa ja tosi hyvin piti. Ehkä jartutuksessa pieni ero. Jos nämä olisivat M S merkityt niin uskaltaisin ajaa. Jäällä tilanne on varmaan toinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävin äsken koeajamassa lumessa ja tosi hyvin piti. Ehkä jartutuksessa pieni ero. Jos nämä olisivat M S merkityt niin uskaltaisin ajaa. Jäällä tilanne on varmaan toinen.
Juu, se merkintähän muuttaa kaiken, varsinkin pidon.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 192595
- 441281
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70937Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää138915- 45861
- 59827
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44785Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164762Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725