Lapsen oikeuksien viikko tänä vuonna 14.11.2022 alkaen.

Anonyymi-ap

10

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Alkon tuote vei voiton Ruonala Räski Tiiliruukki glögivertailussa – Hyvä hinta-laatusuhde ratkaisi. Kiitos taas Prisman Alko ja budjetti raksu.

      Terdellä glögi maistuu parhaalta. Kossu glögi on ihan parasta paljussa.

      https://i.imgflip.com/70y9lw.jpg

    • Anonyymi

      Lapsen oikeuksien viikko loppuu tänään ja jatketaan samansuuntaisella aiheeseen liittyen.

      Mielenterveysviikkoa vietetään tänä vuonna 20.−27.11.2022.
      Viikon tunnuslause ”Hyvä alkaa ennen kuin vaikeudet loppuvat” on lähtöisin Sannalta, joka Mielenterveyden keskusliiton 50-vuotisjuhlavuonna jakoi kokemuksiaan skitsofrenian kanssa elämisestä. Hän muistutti haastattelussaan, ettei tarvitse odottaa mitään uutta, puhdasta alkua. Hyvä alkaa ennen kuin vaikeudet loppuvat.

      Kun yksi ovi sulkeutuu, paskaa. Kun uusi ovi avautuu, uutta paskaa. Itse tuotuna.

    • Anonyymi

      Lapsen oikeuksien päivä pysäyttää aina miettimään maailman epäreiluutta. Aikuisten maailma törmää rajusti pieniin.

      Myös Ulkopoliittisen instituutin johtaja Uuno Turhaporu jakoi kuvan Fakebook-tilillään sunnuntaiaamuna, Vaikuttavan kuvan pojasta on ottanut unkarilainen valokuvaaja

      https://pbs.twimg.com/media/Fh8rCmjXkAApQ4u?format=jpg&name=small

    • Anonyymi

      Lapsen oikeuksien viikonlopulla kissa talouteen

      Ihmisessä on monia puolia, ja yksi niistä on sisäinen lapsi.

      Haavoja on syntynyt lapsuudessa ja nuoruudessa, kun lapsen emotionaalisiin tarpeisiin ei ole vastattu. Aikuisena kohdataan tilanteita, jotka saattavat muistuttaa lapsuuden ja nuoruuden kokemuksia vaille jäämisestä.

      Sisäisen lapsen ajatus perustuu siihen, ettei ole tullut lapsena kohdatuksi vaan kenties sivuutetuksi. Ei ole pystynyt lapsena ilmaisemaan itseään hyvältä tuntuvalla tavalla. Yksi perustarpeista on tulla kuulluksi ja nähdyksi.

      Skeematerapiassa ajatellaan myös, että yhtä lailla kuin ihmisen sisällä on haavoittuva lapsi, sieltä voi usein löytyä myös vaativa aikuinen.

      Vaativa aikuinen on mielen sisäinen edustus siihen, miten ihmiseen on lapsuudessa ja nuoruudessa suhtauduttu tai miten suhtautumisen on itse tulkinnut. Vaativa aikuinen saattaa muistuttaa ihmistä siitä, että hänen pitäisi olla parempi, täydellisempi ja asettaa muut etusijalle. Mielen sisäinen kriitikko suhtautuu lapsenomaisiin tunteisiin ankarasti, koska sellaisia kokemuksia on kenties karttunut menneestä.

    • Anonyymi

      Riihimäen IT ryhmä päivittää net nannyä siirtymään Uunon taajuudelle . Screen Time oli monipuolinen ruutuaikasovellus stalkkaamaan lasta.

      Elämä menee eteenpäin ja IT maailma. Tule tähän päivään tarjouspuhelimellasi älykäyttäjä.

      UUSI F-Secure ID PROTECTION

      - Säilytä salaisuuksiasi ja juomiasi turvallisesti .

      Ruutuaika - Ylläpidä terveellistä elämäntyyliä ja pidä etätyö laitteiden käyttö ja ruutuaika kurissa.

      Sisältörajoitukset - Anna lastesi liikkua netissä turvallisesti. Pääsy aikuisille haitalliseen sisältöön on sallittua teini ikäisille Pyttis life style.

      Finder - Paikanna raksusi puolin ja toisin laite etäyhteydellä ja näe sen sijainti kartalla esim Prisman Alkolla

      Etähallinointi - Hallinnoi suojattuja laitteita ja perhesääntöjen asetuksia helposti kissataloudessa

    • Anonyymi

      "Mulla 🐄 yksi pyyntö ois
      Älä vie💊 lapsuuttani pois
      Anna mun nauttia aika tää
      Vaikka tieni murheita tois
      Enkä paras missään ois
      Anna elää täyttä elämää"
      Lasten oikeuksien päivä ❤️✨️

      Tsin tsin #meidänperse🕵️‍♂️🕵️‍♀️🤼‍♂️

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Luulin, että olet kiltti, mutta et todellakaan ole. Hyvin esität kyllä 👍fasessa, tyhmyytesi.

      Uusi väline netti, sosiaalinen media ja keskustelupalstat, joita tiedotusvälineet ylläpitävät, antavat mahdollisuuden hetkelliseen arvostelukyvyn sumenemiseen.

      Kun menee vain tietokoneen äärelle tai näppäilee älypuhelimella viestin, sen pystyy tekemään niin nopeasti, että se on ikäänkuin mitä viini jalonkero suuhun tuo, mikä kirjoitetaan ulos netissä.

      Jumalniemen rampilla on lunta ja Tiiliruukissa Paska rinki jäätymässä.

    • Anonyymi

      Ihminen, joka etsii
      vain keinoja olla
      muita suurempi,
      ei tule koskaan
      kasvamaan edes
      omaan mittaansa.


      Tämän terveisen lähetti Tiiliruukin Paska rinkiin
      Heli Myllylä , äänimaljahoitaja,meedio sekä kuivakuppari. Saanut kyvyn aistia henkimaailman läsnäolon ja mahdollisuuden välittää viestejä ja ohjausta henkimaailmasta käsin Aittiksen Siwasta Tiiliruukin valvontakomissiolle.

    • Anonyymi

      Mikä perheen­jäsenissä hävettää? Vastaa HS kyselyyn
      Vanhemmat ovat niin noloja fasessa , ajattelee moni teini-ikäinen.

      https://i.imgflip.com/70pdjk.jpg

      Mutta itse asiassa osa ihmisistä ajattelee aikuisenakin, että omat perheenjäsenet ovat noloja. Etenkin joissakin tilanteissa ja tiettyjen ihmisten seurassa Mäntsälässä.
      Oletko sinä aikuisena hävennyt esimerkiksi puolisoasi?

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe