Yllätyin mies, kun laitoit viestiä

Anonyymi-ap

Kyllä mä sen tiedän, että sulla oli pikkuisia taja-ajatuksia ja jouduin kyllä aika paljon jarruttelemaan, etten lähtenyt sun kommentteihin mukaan..

Huh.. Kuumotti aika kovin.
Mutta ei kannata lähteä sille tielle, kuten varmaan tiedät.

N-> M

15

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä pelkää nainen, ei ollut sänkyyn meno mulla ensimmäisenä mielessä, kun viestejä laitoin. Tunteita kylläkin. Lopetin, kun mitään vastausta ei tullut. Kiinnostit todella.
      Tv. mies, joka uskalsi viestiä.

      • Anonyymi

        Vaimolle?


      • Anonyymi

        Aha minulle et voi laittaa mut muille


    • Anonyymi

      Ota muhun yhteyttä kuitenkin, tahdon todella sanoa sulle jotain. Ei se sua mihinkään velvoita, eikä minuakaan.

      Jos väittäisin ettei ole taka-ajatuksia. Uskoisitko?

      • Anonyymi

        Juu


      • Anonyymi

        Mies voit laittaa


      • Anonyymi

        En.. Ollaan molemmat perheellisiä.
        Jos haluat jotain kertoa, niin laita toki viestiä.

        En todellakaan usko, ettei olisi taka-ajatuksia. Kyllä sun viesteistä paistoi läpi, että millaista hauskaa haluaisit mun kanssa.

        T. Ketjun aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En.. Ollaan molemmat perheellisiä.
        Jos haluat jotain kertoa, niin laita toki viestiä.

        En todellakaan usko, ettei olisi taka-ajatuksia. Kyllä sun viesteistä paistoi läpi, että millaista hauskaa haluaisit mun kanssa.

        T. Ketjun aloittaja

        Anonyymi
        2022-11-16 00:06:30
        UUSI

        En.. Ollaan molemmat perheellisiä.
        Jos haluat jotain kertoa, niin laita toki viestiä.

        En todellakaan usko, ettei olisi taka-ajatuksia. Kyllä sun viesteistä paistoi läpi, että millaista hauskaa haluaisit mun kanssa.

        T. Ketjun aloittaja


        Ei varmasti paistanut. Mitään sellaista ei viestissä ollut. Ei edes rivien välissä.
        Mutta sen naisen kanssa olisin valmis mihin tahansa ja uskon hänen tietävän sen.


    • Anonyymi

      Olin tosi iloinen että vastasit.
      Rivienvälissä ei ollut mitään, todellakaan, enemmän tuli tunne ettei voisi vähempää kiinnostaa. Mitäpä siihen voi enää kuin olla hiljaa.
      Kömpelöä, n sivusta.

      • Anonyymi

        Anonyymi
        2022-11-16 11:03:42
        UUSI

        Olin tosi iloinen että vastasit.
        Rivienvälissä ei ollut mitään, todellakaan, enemmän tuli tunne ettei voisi vähempää kiinnostaa. Mitäpä siihen voi enää kuin olla hiljaa.
        Kömpelöä, n sivusta.

        Höpö höpö

        Viestistäni käy ilmi se että hän kiinnostaa 100% . Kiinnostaa täysiä. Hän on erittäin ihastuttava ja kaikkea tätä.

        Tässä ketjussa vastaillaan kuvitteellisille asioille ja henkilöille. Kukaan ei ole se jolle viesti kuuluisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anonyymi
        2022-11-16 11:03:42
        UUSI

        Olin tosi iloinen että vastasit.
        Rivienvälissä ei ollut mitään, todellakaan, enemmän tuli tunne ettei voisi vähempää kiinnostaa. Mitäpä siihen voi enää kuin olla hiljaa.
        Kömpelöä, n sivusta.

        Höpö höpö

        Viestistäni käy ilmi se että hän kiinnostaa 100% . Kiinnostaa täysiä. Hän on erittäin ihastuttava ja kaikkea tätä.

        Tässä ketjussa vastaillaan kuvitteellisille asioille ja henkilöille. Kukaan ei ole se jolle viesti kuuluisi

        Juuri näin. Tällä mennään, eri henkilö tietysti, ei hän kiinnostusta ilmaissut. Ohi kuten nytkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Tällä mennään, eri henkilö tietysti, ei hän kiinnostusta ilmaissut. Ohi kuten nytkin.

        Mä luovutan, mulla oli just ne taka-ajatukset mitä epäilitkin. Olikohan mulla mitään muita kuin taka-ajatuksia.

        Sähän luet mua kuin avointa kirjaa.

        T. sama ku tossa ylempänä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä luovutan, mulla oli just ne taka-ajatukset mitä epäilitkin. Olikohan mulla mitään muita kuin taka-ajatuksia.

        Sähän luet mua kuin avointa kirjaa.

        T. sama ku tossa ylempänä

        Kerroit, että olisi ollut mukavaa jos olisin jäänyt.
        En osaa lukea ajatuksia, mutta ilmeisesti seura olisi kelvannut.

        T. Ketjun aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroit, että olisi ollut mukavaa jos olisin jäänyt.
        En osaa lukea ajatuksia, mutta ilmeisesti seura olisi kelvannut.

        T. Ketjun aloittaja

        Anonyymi
        2022-11-17 14:22:26
        UUSI

        Anonyymi kirjoitti:

        Mä luovutan, mulla oli just ne taka-ajatukset mitä epäilitkin. Olikohan mulla mitään muita kuin taka-ajatuksia.

        Sähän luet mua kuin avointa kirjaa.

        T. sama ku tossa ylempänä

        Kerroit, että olisi ollut mukavaa jos olisin jäänyt.
        En osaa lukea ajatuksia, mutta ilmeisesti seura olisi kelvannut.

        T. Ketjun aloittaja


        Vastaan sulle Erään henkilön seura kelpaisi. Enemmän kuin mikään. Viestissäni ei ollut kuitenkaan mitään taka-ajatuksia ollut vihjattuna. Sen naisen kanssa jolle nämä sanat kirjoitan tekisin kaiken mitä osaisin ja lisää. Jos hän niin haluaisi. Tässäpä rivien väliä.
        Kirjoitit: Kerroit, että olisi ollut mukavaa jos olisin jäänyt. Sellaista ei ole tapahtunut, jos olis jotain mihin olis voinut jäädä olisin varmasti sitä toivonut.

        Emme ole he. Valitettavasti.


    • Anonyymi

      Sama juttu täällä onneksi oli mynthoooooon....

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      56
      5484
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      60
      2276
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      52
      2272
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      326
      1049
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1024
    6. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      26
      900
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      3
      853
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      773
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      761
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      753
    Aihe