Kummia kuuluu Auran suunnasta. Toivottavasti tanssit sentään jatkuvat. Miten Pirkanmaalla on niin toisenlainen tilanne? TESSU, LEMPÄÄLÄ, AKAAN METSÄLINNA, TAMPEREEN TAPIOLA ja ORIVEDEN kaksikin tanssipaikkaa ja ihan uutena HEPOKATTI, jossa on paljonkin porukkaa (sen olen itse todennut).
Varsinais-Suomessa on AURA ja perjantaisin PYRKIVÄ ja joskus MAMIS, ei paljon muuta tarjontaa. Mihin ja ennen kaikkea miksi on Varsinais-Suomen tanssipansa kaikonnut niin tyystin????
Pirkanmaan vs Varsinais-Suomen tanssit
5
355
Vastaukset
- Anonyymi
Varsinaiseen Suomeen toki kuuluu myös Someron tanssilavat, joista talvilava Teeriharju on hyvä perjantaipaikka, tosin klo 19 aloitus on liian aikainen.
Aurassa oli huipputanssit viime lauantaina. Kiitos erinomaisten esiintyjien Henri Jokinen & PNP sekä Teemu Roivainen & Energia. Lämmin oli tunnelma ja talo täynnä kuten tulee olemaan myös ensi lauantaina kera Saija Tuupasen ja Pekkaniskan poikien.
Pirkanmaan paikoista tulee käytyä mm. Häijään Tanssikrouvissa. jossa käy tanssijoita laajalta alueelta, myös pohjanmaalta, satakunnasta ja varsinaissuomesta. Ensi perjantaina mennään sinne Taikakuun keikalle viihtymään!
Pirkanmaalle voisin jopa muuttaa hyvän tanssitarjonnan vuoksi. - Anonyymi
Vaikka teillä pirkanmaalaisilla on parhaat tanssipaikat ja tanssijat, niin meillä on täällä Turussa Matti ja Teppo <3
https://www.youtube.com/watch?v=BEkc1GOFGIE - Anonyymi
Onnea ikinuorille vauhtiveikoille !!!
- Anonyymi
Pirkanmaalla on hyviä tanssittajia, ajellaan sinne useinkin.
- Anonyymi
Vastaan Pirkanmaa vaikka olen varsinaissuomalainen. :) Merta edemmäs kalaan nääs :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166768- 1972500
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1001928En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761507Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911059- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708