Pettääkö naiseni mua

Anonyymi-ap

Mistä voisi tietää että naisella on joku toinen mies? Musta on alkanut tuntua siltä, nainen on aina välinpitämätön mua kohtaa eikä häntä juuri kiinnosta mun tekemiset enää. Eikä hän kerro omista menoistaan mitään ja tuntuu että meidän välillä on sammunut jokin yhteys

24

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siinä täytyy vain jutella. Eiköhän ne asiat sitten selviä.

    • Anonyymi

      Minun taatulla naisella on ihan kokoajan ollut toinen mies, tai oikeastaan monta miestä. Tälläistä täällä maalla on elämä rattoisaa.

      • Anonyymi

        Niin siinä käy kun budjaa böndellä, eihän siellä oo kun muutama ukko ja akka. Ei oo tarjontaa niikuin stadissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siinä käy kun budjaa böndellä, eihän siellä oo kun muutama ukko ja akka. Ei oo tarjontaa niikuin stadissa.

        Samalla lailla ne on stadissakin jatkuvasti kärvissä. Itselleen mitään voi ja siihen se sitten kärpikoirien kanssa tyssää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samalla lailla ne on stadissakin jatkuvasti kärvissä. Itselleen mitään voi ja siihen se sitten kärpikoirien kanssa tyssää.

        En ymmärrä mitä sä puhut, toi on jotain outoo murretta. Kärvissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä mitä sä puhut, toi on jotain outoo murretta. Kärvissä?

        No siihen se stadinmiesten ymmärrys loppuukin ja siksi maalaisista kommentteja.


    • Anonyymi

      Pettää se

    • Anonyymi

      Pitäkää palaveri missä mennään sillai täytyy toimia..

    • Anonyymi

      On sillä joku toinen , naiset vedättää jatkuvasti

    • Anonyymi

      Kannattaa keskustella asioista ennen johtopäätöksiä

    • Anonyymi

      Pettää todennäköisesti

    • Anonyymi

      Luulen että en ikinä ollut hänelle kuin laastari

    • Anonyymi

      Vastaavasti miehellä voi olla jotain muidenkin kanssa, mikä on ikävää sekin.

    • Anonyymi

      Tiedä sinun tapauksestasi, mutta ensimmäisenä tulee mieleen ihan normaali huomiohuora. Yrittää saada psykologista valta-asemaa ja sitten haluaa rahaa/materiaalia/lomamatkoja tms. Jos ei niitä saa nii sitten jättää koska et rakasta häntä. Tuollaisia pöllöjä on nähty useampiakin ja tälläkin hetkellä pari pommittaa takaisin, kun ei olekaan löytynyt paremmin maksavaa miestä tilalle.

      Roskiin vaan. Anna tuollaisen akan mennä, jos on mennäkseen.

      • Anonyymi

        Kumpi se tässä onkaan se huomiohuora?


      • Anonyymi

        Varmasti pommittaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpi se tässä onkaan se huomiohuora?

        Se osapuoli, joka kohtelee toista välinpitämättömästi eikä osaa kertoa mikä hänellä on hätänä. Huvittavinta on, että sitten vielä porataan perään vuositolkulla, kun suhde loppuikin siihen.

        Aloittajaa neuvoisin jättämään naisen. Lunnaiden maksaminen ei auta mitään koska tuo porukka vaan kiskoo lisää ja lisää, kunnes tulee pää vastaan.


    • Anonyymi

      Minusta välit pitäs selvittää avoimesti puhumalla. Sitten sen jälkeen tehdä ratkaisuja.

    • Anonyymi

      Rölli mulla on ehdotus!

      Tee niinkuin mun ex! Kun hän tuli mustasukkaiseksi niin hän viisaana poikana päätteli et no koska hänestä
      Tuntuu et petän niin silloin se on niin joten hähää, kostetaan ja tehdään tytölle sama tunne.

      Ne se viisas poika sitten hyppeli vieraisiin naisiin edes kyselemättä multa miten asiat todella on.

      No siinä sit kävi niin paskaset et mä en ollu pettäny mut se sit olikin joten mä annoin sille kenkään petturina!

      • Anonyymi

        Röllitär, oliko tää just se sama taivastelija?

        btw. Mikset oo tehny omaa ketjuu tänää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Röllitär, oliko tää just se sama taivastelija?

        btw. Mikset oo tehny omaa ketjuu tänää?

        Sattuu päähän kun menkat alkamas niin ei oikein oo fiilistä ku välillä vittuilla röllille ja purkaa sillä mun paskaa mielialaa kohteeseen joka purkaa aina myös omaa oloaan muihin kuten minuunkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sattuu päähän kun menkat alkamas niin ei oikein oo fiilistä ku välillä vittuilla röllille ja purkaa sillä mun paskaa mielialaa kohteeseen joka purkaa aina myös omaa oloaan muihin kuten minuunkin

        Nii sä teit tännää ton Saru Kerminen jutun?? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii sä teit tännää ton Saru Kerminen jutun?? :D

        Joo ja oon välillä vittuillu jossain muussakin ketjus seksinvonkari muijamaustaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ja oon välillä vittuillu jossain muussakin ketjus seksinvonkari muijamaustaan

        Onks sama henkilö kun Eimia?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1615
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1290
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1090
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1057
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      936
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      871
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      868
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      820
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      748
    Aihe