Mitähän sinäkin mahdoit

Anonyymi-ap

minusta haluta? Tutustua ihmisenä? Katinkontit! 😂 Kenelle sä sitä tietoa minusta välität mies?

40

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No yritin saada sinusta tupla-agentin, tietysti :)

      • Anonyymi

        Tupla on ihan hyvä suklaa patukka mutta ei sovellu siihen käyttöön saattaa tahmatassut vähintäänkin si pitää jo nuolla puhtaaksi


    • Anonyymi

      En ainakaan liskoihmisille. En tunne yhtään sellaista, eikä niitä ole olemassa.

    • Anonyymi

      Sun kavereissa on urpoja ihan muutama! Mulla on syyni epäillä. 🤔
      No nauti menosta. Mutta ei oo niin seksikästä kytätä! 😉

      • Anonyymi

        Miksi turhaan kytätä ketään mitä sillä saavuttaa


    • Anonyymi

      Supolle ja pelastakaa lapset rylle.

    • Anonyymi

      Hlvetin enkeleille.

    • Anonyymi

      Bandidos rakastaa tranuja

      • Anonyymi

        Ätmi tranu on mureeta


      • Anonyymi

        Empä ole kysellyt onko näin ja vaikka noita kerhoja ei täällä keskisuomessa ole juurikaan näkyny ni silti miettisin sinuna mitä heistä kommentoin heistä kaikki kun ei ole ihan niin vaarattomia suuttuessaan osa heistä kun on niitä elinkautisrikollisia kuka mistäkin syystä ollut istumassa ja pitävät kyllä toistensa puolia jos ei aikanaan lehtiä osannu lukea kun heillä oli kerhojenkin välisiä selvittelyjä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Empä ole kysellyt onko näin ja vaikka noita kerhoja ei täällä keskisuomessa ole juurikaan näkyny ni silti miettisin sinuna mitä heistä kommentoin heistä kaikki kun ei ole ihan niin vaarattomia suuttuessaan osa heistä kun on niitä elinkautisrikollisia kuka mistäkin syystä ollut istumassa ja pitävät kyllä toistensa puolia jos ei aikanaan lehtiä osannu lukea kun heillä oli kerhojenkin välisiä selvittelyjä

        Satun tuntemaan jonku verran, ihan tarkoituksella laitettu tuo sinulle tranu


    • Anonyymi

      Se on eri tarina se, sen kävyn läpi näkee

      • Anonyymi

        Mu käpy selän alla metsäpolulla saattaa olla aika ikävä kokemus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mu käpy selän alla metsäpolulla saattaa olla aika ikävä kokemus

        Menipä tämä jännäksi saisinko tämän paperisena versiona?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menipä tämä jännäksi saisinko tämän paperisena versiona?

        Kuinkas se mahtaisi onnistua mahdollisesti


    • Anonyymi

      Mistäkö mä tiedän mua kiinnostaa enempi tutustua ihmiseen kuin käyttää tätä hyväksi tavoitellakseni jotakin kontti on myöskin yksi sana nimi jota pepusta pyllystä käytetään

    • Anonyymi

      Ja kilin kellot.

    • Anonyymi

      Ystävää halusin rakas nainen. Mutta oon kyllä tajunnut, ettet sä rakasta ehkä edes itteesi.

      • Anonyymi

        Tarkottaaks se, kun mies sanoo naiselle et voidaan olla ystäviä, et voit esim. käydä kaupas, kokata, siivota mulle ja voidaan vaikka vaakamamboilla, sillon kun parempaa ei ole tyrkyllä?


      • Anonyymi

        Enkö? Millä perusteella? Voi kyllä mä rakastan itseäni. Joskus jopa liikaa. 🙂


      • Anonyymi

        Sä olet piru. Toivon ettei kukaan nainen lankea sun ansaan


    • Anonyymi

      Tunnetko ittes sellaiseksi josta monetkin tahot olisivat sitten kiinnostuneita?

      • Anonyymi

        Jaa minä vai? Ei varmaan monet tahot. Ihmisiä on paljon maailmassa. Jokaiselle jotakin.

        Yksi meni, toinen tuli, se sillä hyvä! 😅


      • Anonyymi

        Mitä sä oikein tarkotat viestilläsi


    • Anonyymi

      Työttömät ne yöllä huuteloo.

      • Anonyymi

        Työtön ätmi äitisä mekko pääl, tuu kerholle


    • Anonyymi

      Jos se millaisena esittäydyit oli feikkiä, niin sitten ei kiinnosta. Ja siitä alkoi tulla merkkejä, niin se kiinnostus rapistui. Sanomisien ja tekemisien ristiriita.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1615
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1290
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1090
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1057
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      936
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      871
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      868
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      820
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      748
    Aihe