Mainosta tunkee Black

Anonyymi-ap

Friday sähköpostissa houkuttelee alehinnoin ostoksille. Mikä tämä tämmönen nyt on, eikö ne alet vasta joulun jälkeen?

17

345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kauppiaat yrittävät kiskoa rahat ihmisiltä kaiken aikaa.
      Black Friday-hinnat voivat olla jopa korkeammat kuin normaalihinnat.
      Kun ihmiset saadaan luulemaan, että "nyt on kaikki halpaa" he joutuvat
      ostohysterian valtaan ja tappelevat tavaroista hintoja huomaamatta.
      Ja korona leviää siinä ryysiksessä.

      • Anonyymi

        Kaikki amerikkalainen hömppä lyö läpi. Ensin oli Halloween, sitten Valentine, nyt tämä . Miksihän se on MUSTA perjantai?


    • Anonyymi

      Korona-aika ja ikä ovat ohjanneet minut pois ostoshuumasta. En suostu ostamaan enää mitään, mitä en todella kipeästi tarvitse. Tähn ikään tultuani huomaan,että ei ole yhtään väliä, vaikka jokin vaate on poissa muodista, kunhan se on käyttökelpoinen ja tarkoitukseensa sopiva.
      En katso peiliin kuin kylpyhuoneessa, kun harjaan hampaani.
      En ärsi ollenkaan siitä, että olen mennyt moniin tilaisuuksiin samassa vaatetuksessa, nin että valokuvista ei tiedä, mistä palaverista on kysymys, kun muorilla on se sama klänninki joka kuvassa.
      En halua mitään uutta ja vanhaakin annan pois, jos jollekin kelpaa kaapeistani, tauluistani, astioistani, kirjoistani.

    • Anonyymi

      Musta perjantai on 28.11.-22.
      Silloin voi saada halvalla, kun menee varhain oven taakse.

      • Anonyymi

        Niin, sinne pitää mennä jo edellisiltana ja ottaa makuupussi mukaan.


      • Anonyymi

        Vielä halvempaa on, jos pysyy kotona ja kääntää kylkeä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Amerikkalainen elämäntapa on pelkkää kuluttamista.
      Osta osta kaikuu kaikkialta , raha määrää ei ihmisyys.

    • Anonyymi

      Kyllä se on vaan hienoo, kun saa tavaraa halvalla -halvalla, halvalla jne.

      • Anonyymi

        Kyllä tämä on sitä markkinavoimien myllytystä.
        Voiko markkinavoimiin luottaa - on vähän liikaa liberaalia meininkiä.
        Säännöstelylläkin olkoon sijansa.
        Sekatalous!


    • Anonyymi

      Nyt on jo black-päiviä.
      Ainakin isoja mainoksia sanomalehdissä.

    • Anonyymi

      Joo, tänään (18.11.) kai se musta perjantai on - eihän 28. päivä edes ole perjantai.

    • Anonyymi

      Pesukoneen ostin puoleen hintaan.

      • Anonyymi

        Onnittelut ! Hyvä ostos, itsekin ostin hyvän koneen äskettäin, mutta "ale" oli vain 20%,
        maksoin 299€ Whirlpool-koneesta. Edellinenkin oli Whirlpool kesti 12 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnittelut ! Hyvä ostos, itsekin ostin hyvän koneen äskettäin, mutta "ale" oli vain 20%,
        maksoin 299€ Whirlpool-koneesta. Edellinenkin oli Whirlpool kesti 12 vuotta.

        Se on puolalainen kone. Hiljaiskäyntisiä niistä saadaan, kun pesutilassa on muovipohja.


    • Anonyymi

      Tänään on mustan viikon viimeinen päivä.
      Jotta alkaa valkenemaan, kun jouluostoksia tehdään.

    • Anonyymi

      Vielä ehtii mustalle viikolle.
      On liikkeitä, jotka ovat läpi yön auki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      235
      2028
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1044
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1041
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      840
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      98
      794
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      706
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe