Friday sähköpostissa houkuttelee alehinnoin ostoksille. Mikä tämä tämmönen nyt on, eikö ne alet vasta joulun jälkeen?
Mainosta tunkee Black
17
345
Vastaukset
- Anonyymi
Kauppiaat yrittävät kiskoa rahat ihmisiltä kaiken aikaa.
Black Friday-hinnat voivat olla jopa korkeammat kuin normaalihinnat.
Kun ihmiset saadaan luulemaan, että "nyt on kaikki halpaa" he joutuvat
ostohysterian valtaan ja tappelevat tavaroista hintoja huomaamatta.
Ja korona leviää siinä ryysiksessä.- Anonyymi
Kaikki amerikkalainen hömppä lyö läpi. Ensin oli Halloween, sitten Valentine, nyt tämä . Miksihän se on MUSTA perjantai?
- Anonyymi
Korona-aika ja ikä ovat ohjanneet minut pois ostoshuumasta. En suostu ostamaan enää mitään, mitä en todella kipeästi tarvitse. Tähn ikään tultuani huomaan,että ei ole yhtään väliä, vaikka jokin vaate on poissa muodista, kunhan se on käyttökelpoinen ja tarkoitukseensa sopiva.
En katso peiliin kuin kylpyhuoneessa, kun harjaan hampaani.
En ärsi ollenkaan siitä, että olen mennyt moniin tilaisuuksiin samassa vaatetuksessa, nin että valokuvista ei tiedä, mistä palaverista on kysymys, kun muorilla on se sama klänninki joka kuvassa.
En halua mitään uutta ja vanhaakin annan pois, jos jollekin kelpaa kaapeistani, tauluistani, astioistani, kirjoistani. - Anonyymi
Musta perjantai on 28.11.-22.
Silloin voi saada halvalla, kun menee varhain oven taakse.- Anonyymi
Niin, sinne pitää mennä jo edellisiltana ja ottaa makuupussi mukaan.
- Anonyymi
Vielä halvempaa on, jos pysyy kotona ja kääntää kylkeä.
- Anonyymi
Ilta-Sanomissa on selitysvaihtoehtoja mistä juontaa "Black Friday"
https://www.is.fi/digitoday/art-2000005909858.html - Anonyymi
Amerikkalainen elämäntapa on pelkkää kuluttamista.
Osta osta kaikuu kaikkialta , raha määrää ei ihmisyys. - Anonyymi
Kyllä se on vaan hienoo, kun saa tavaraa halvalla -halvalla, halvalla jne.
- Anonyymi
Kyllä tämä on sitä markkinavoimien myllytystä.
Voiko markkinavoimiin luottaa - on vähän liikaa liberaalia meininkiä.
Säännöstelylläkin olkoon sijansa.
Sekatalous!
- Anonyymi
Nyt on jo black-päiviä.
Ainakin isoja mainoksia sanomalehdissä. - Anonyymi
Joo, tänään (18.11.) kai se musta perjantai on - eihän 28. päivä edes ole perjantai.
- Anonyymi
Pesukoneen ostin puoleen hintaan.
- Anonyymi
Onnittelut ! Hyvä ostos, itsekin ostin hyvän koneen äskettäin, mutta "ale" oli vain 20%,
maksoin 299€ Whirlpool-koneesta. Edellinenkin oli Whirlpool kesti 12 vuotta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnittelut ! Hyvä ostos, itsekin ostin hyvän koneen äskettäin, mutta "ale" oli vain 20%,
maksoin 299€ Whirlpool-koneesta. Edellinenkin oli Whirlpool kesti 12 vuotta.Se on puolalainen kone. Hiljaiskäyntisiä niistä saadaan, kun pesutilassa on muovipohja.
- Anonyymi
Tänään on mustan viikon viimeinen päivä.
Jotta alkaa valkenemaan, kun jouluostoksia tehdään. - Anonyymi
Vielä ehtii mustalle viikolle.
On liikkeitä, jotka ovat läpi yön auki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701